Hoezo niet? Tijdens risico wedstrijden moeten de relschoppers zich melden op het politiebureau, dan kunnen ze zeker niet rellen rond het stadion.quote:
totaal geen win win situatie.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:29 schreef PLAE@ het volgende:
Win situatie voor beide clubs (financieel)
financieelquote:Op donderdag 15 april 2010 14:30 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
totaal geen win win situatie.
Feyenoord maakt normaal gesproken uit bij Ajax geen kans, als de finale in 1 wedstrijd werd gespeeld, zoals normaal, wel.
denk echt niet dat het veel zal schelen hoor, zal echt wel wat ME aanwezig, misschien niet 500, maar nog steeds wel minimaal de helftquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:41 schreef PLAE@ het volgende:
Ik geef op.
Tegen zoveel domheid kan ik niet op.
Daar komt bij dat het een en ander(zoals bijvoorbeeld personeel voor de drankstandjes) voor de 25e geregeld waren en het nu allemaal zo geregeld moet worden dat ze donderdag wel komen en zondag niet..(om maar een voorbeeld te noemen)quote:Op donderdag 15 april 2010 14:36 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
denk echt niet dat het veel zal schelen hoor, zal echt wel wat ME aanwezig, misschien niet 500, maar nog steeds wel minimaal de helft
misschien wel omdat beide clubs nu een stadion vol gaan krijgen ipv 1quote:Op donderdag 15 april 2010 14:43 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
Hoezo is het financieel een win win situatie? leg uit.
Rotterdam moest nu alles ophoesten voor veiligheid, Amsterdam moet dat nu ook, is totaal geen win situatie voor gemeente Amsterdamquote:Op donderdag 15 april 2010 14:44 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Daar komt bij dat het een en ander(zoals bijvoorbeeld personeel voor de drankstandjes) voor de 25e geregeld waren en het nu allemaal zo geregeld moet worden dat ze donderdag wel komen en zondag niet..(om maar een voorbeeld te noemen)
Ik geloof er niets van dat beide wedstrijden uitverkocht raken.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:45 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
misschien wel omdat beide clubs nu een stadion vol gaan krijgen ipv 1
Hij bedoelt de extra inkomsten van een wedstrijd. Die liggen hoger (normaal gesproken) dan de uitgaven.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:45 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
Rotterdam moest nu alles ophoesten voor veiligheid, Amsterdam moet dat nu ook, is totaal geen win situatie voor gemeente Amsterdam
Normaal gesproken ja, maar bij een wedstrijd als Feyenoord-Ajax, waarbij ook ''neutrale'' kaartjes worden verkocht, zal de veiligheid alleen maar verscherpt zijn, en duurder. En dat geldt ook voor Ajax-Feyenoordquote:Op donderdag 15 april 2010 14:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hij bedoelt de extra inkomsten van een wedstrijd. Die liggen hoger (normaal gesproken) dan de uitgaven.
bij de playoffs lukte het toch ook?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat beide wedstrijden uitverkocht raken.
Ik gok dat het hele neutrale kaarten verhaal nu ook is opgelost. Het worden gewoon 2 verkapte competitiewedstrijden met wat extra kaarten voor holmaatjes van de KNVB.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:59 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
Normaal gesproken ja, maar bij een wedstrijd als Feyenoord-Ajax, waarbij ook ''neutrale'' kaartjes worden verkocht, zal de veiligheid alleen maar verscherpt zijn, en duurder. En dat geldt ook voor Ajax-Feyenoord
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:10 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
bij de playoffs lukte het toch ook?
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:10 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
bij de playoffs lukte het toch ook?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |