Geen gedonder , of slappe excuusjes.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:15 schreef shadowflash het volgende:
[ afbeelding ]
Deadline: 20:30
Inleveradres: Hajee
Haha, moet je mee uitkijken hoor, beginnen voor een battlepostquote:
Het duurde zo langquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:44 schreef ry4life het volgende:
[..]
Haha, moet je mee uitkijken hoor, beginnen voor een battlepost
Anders doe je even normaal. Neem ze zelf maar in.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:15 schreef shadowflash het volgende:
[ afbeelding ]
Deadline: 20:30
Inleveradres: Hajee
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:54 schreef HaJee het volgende:
[..]
Anders doe je even normaal. Neem ze zelf maar in.
Inleveren bij mij heeft geen zin. Ik ben op m'n werk. Bovendien laat ik me niet zonder overleg door één of andere malloot tot inleverpunt bombarderen.
Dan verwerk ik de appelsien wel in mijn huidige photoshopquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:28 schreef Dottey het volgende:
ik zag nog geen officiele aankondiging en deadline en inleverpunt.. dus bij deze
Dat dusquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:31 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Dan verwerk ik de appelsien wel in mijn huidige photoshop
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:54 schreef HaJee het volgende:
[..]
Anders doe je even normaal. Neem ze zelf maar in.
Inleveren bij mij heeft geen zin. Ik ben op m'n werk. Bovendien laat ik me niet zonder overleg door één of andere malloot tot inleverpunt bombarderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:28 schreef shadowflash het volgende:
[..]____________________________________________________________________________
Strafregels voor HaJee :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet minder primitief reageren en "humor" beter proberen te doorzien. x 100
![]()
Gefeliciteerd Dotteyquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:19 schreef Dottey het volgende:
poll sluiit!
1 GuitarJJ
2 Dottey winnaar met 9 stemmen![]()
3 ry4life
4 El_Bartos
5 Schroevedraaier
aan HaJee de eer de ranglijst bij te werken terwijl Dottey een plaatje zoekt!
Ik wou net zeggen, ik dacht dat je deze troll wel zou doorzien. Ik ben hier al langer dan vandaagquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:07 schreef HaJee het volgende:
[..]
Strafregels voor HaJee :
Ik moet minder primitief reageren en "humor" beter proberen te doorzien. x 100
jij moet eens minder kletsen en meer gaan painten!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:39 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik dacht dat je deze troll wel zou doorzien. Ik ben hier al langer dan vandaag![]()
Maar Hajee ouwe vriend , vergeven en vergeten , zand er over. Volgende keer een betere en duidelijkere troll. Promise.
True. Maar je weet wat voor kletsmajoor ik benquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
jij moet eens minder kletsen en meer gaan painten!!
Okéquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:39 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik dacht dat je deze troll wel zou doorzien. Ik ben hier al langer dan vandaag![]()
Maar Hajee ouwe vriend , vergeven en vergeten , zand er over. Volgende keer een betere en duidelijkere troll. Promise.
ja... stoned idd.. maar dan nog doe ik mee met de battlesquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:44 schreef shadowflash het volgende:
[..]
True. Maar je weet wat voor kletsmajoor ik benLekkere stonede garnaal van me
Wat een ouwe meuk. Die mensen hebben de oorlog niet eens meegemaakt omdat ze voor die tijd al zijn overledenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:36 schreef Dottey het volgende:
nieuwe battle opdracht
[ afbeelding ]
inleveren bij dottey
Deadline: 15:00
doe je best, maak er wat moois van.. neem de tijd..
quote:Op woensdag 14 april 2010 01:29 schreef Dottey het volgende:
mogen ga ik der wat moois van makennu ben ik te dronken
van alles
Naja die van mij was gewoon te goorquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, ik wacht hem af die volgende en zal dan keihard terugslaan maar dan wel op een soortgelijke manier
![]()
En waar blijft die briljante photoshop van jou nou. Ik zat nu ook weer vol spanning op de uitslag te wachten om te zien welke van jou was maar je was er weer niet bij
Mogguh !quote:Op woensdag 14 april 2010 09:43 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Naja die van mij was gewoon te goor, ik had er een gifje van gemaakt. Zeg maar dat goatse plaatje , dat daar die sinaasappel uit zn reet knalde hahaha
, heb ehm maar weggegooid
goeiemoggel
ik kon mij dit niet eens herinnerenquote:Op woensdag 14 april 2010 01:29 schreef Dottey het volgende:
mogen ga ik der wat moois van makennu ben ik te dronken
van alles
Je hebt PMquote:Op woensdag 14 april 2010 12:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik kon mij dit niet eens herinneren![]()
wahahahah![]()
moet je nagaan
Ontbijtenquote:Op woensdag 14 april 2010 12:54 schreef Dottey het volgende:
I see![]()
verschillende al. Ik ga nog niet spieken, want dat beinvloed mijn eigen werkje
Eerst maar eens ontbijten!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Illuminated, Subtle & Aware
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:01 schreef frank010 het volgende:
Omdat ik niks te heb, het plaatje van de vorige battle :Haha , vet coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
, haal je de schil er af , blijk er een appel in te zitten.. HUH
Ga je de appel schillen, blijkt er een perzik in te zitten.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:12 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Haha , vet cool, haal je de schil er af , blijk er een appel in te zitten.. HUH
het was een goedkope yogidrink en een gekookt ei.. meer kreeg ik niet weg. gekke combinatie ookquote:Op woensdag 14 april 2010 13:05 schreef frank010 het volgende:
[..]
Ontbijten![]()
Je blijft me verbazen D, je ken ook al belachelijk goed painten (ja, ik heb sjon's avontuur gevolgd)
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:20 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ga je de appel schillen, blijkt er een perzik in te zitten.
Snij je die perzik doormidden, heb je twee keer de helft en blijkt er een kiwi in te zitten.
Neem je een hap uit die kiwi, zit er een kers in.
Stop je die kers in je mond en in plaats van een pit spuug je een bosbesje uit.
Dus je hapt zo dat bosbesje weg heb je in ene een fruitvliegje in je mond.
Vliegt dat fruitvliegje weg en heb je nog steeds niets te eten gehad.
Wie maakt hier even een animatie van ?
alleen omdat mijn foto er tussen is geplakt? jij bent snel omquote:
nee omdat die man echt zo kijk van, schiet op mens ik moet onwijs kakken , en die vrouw die heeft geen ziel meer.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
alleen omdat mijn foto er tussen is geplakt? jij bent snel om
dat is 3quote:Op woensdag 14 april 2010 15:16 schreef shadowflash het volgende:
[..]
nee omdat die man echt zo kijk van, schiet op mens ik moet onwijs kakken , en die vrouw die heeft geen ziel meer.
op vier lijkt hij wel een fart te hebben gelaten.. op drie epic paul-wise in zijn broek te hebben gescheten.quote:
WAAR IS ToT ?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
op vier lijkt hij wel een fart te hebben gelaten.. op drie epic paul-wise in zijn broek te hebben gescheten.
WAAR IS ToT?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Illuminated, Subtle & Aware
Ik weet niet wat jij geslikt hebt , maar doe mij er maar 2.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:41 schreef frank010 het volgende:
tot, kom eens vlot, misschien is hij verrot en kapot van het klimmen in de grot, kreeg hij pardoes mot met dot(tey) en nu zit hij onder het snot, en loopt hij naar zijn eigen krot en zag onderweg een lot, won een miljoen enzo......![]()
wtf
hij heeft mijn medicijnenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:45 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij geslikt hebt , maar doe mij er maar 2.
Nee sorry, ik heb al anders beslist. Het wordt 2 vanwege kwaliteit en het meest correcte kleurgebruik naar mijn mening.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:44 schreef Crutch het volgende:
Doe dan nummer 3, gewoon omdat het anders zo zielig is
Dank jequote:Op woensdag 14 april 2010 16:46 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb al anders beslist. Het wordt 2 vanwege kwaliteit en het meest correcte kleurgebruik naar mijn mening.
ik hoef geen medelijden stemmen... als mijn grap niet gevangen word.. tjaquote:Op woensdag 14 april 2010 16:44 schreef Crutch het volgende:
Doe dan nummer 3, gewoon omdat het anders zo zielig is
Ja sorry, ben op m'n werk en zie nu pas dat ik een taak heb gekregenquote:Op woensdag 14 april 2010 17:06 schreef Dottey het volgende:
1 HeaN82
2 Crutch winnaar met 4 stemmen![]()
3 Dottey
4 Frank010
5 HaJee
6 Lysdexie
HaJee aan jou de eer met de ranglijst
Ik vind hem goedquote:Op woensdag 14 april 2010 17:12 schreef Crutch het volgende:
Eerder geposte suggestie vind ik wel een leuke voor de nieuwe battle:
[ afbeelding ]
Hamerhaaien...quote:Op woensdag 14 april 2010 23:13 schreef maok het volgende:
Ik vind 2 wel leuk, ik vraag me alleen af wat je met een helm moet onderwater....
Ow natuurlijk, niet aan gedacht.quote:
Ik zie weer foto's van mij aankomen voor in mijn foboquote:Op donderdag 15 april 2010 01:31 schreef HaJee het volgende:
The show must go on !
NEW BATTLE !
We kennen allemaal de Gooische matras. Nu is het tijd voor de FOK!sche matras. Wat doe jij om van deze matras een FOK!matras te maken. Laat het zien in deze nieuwe battle.
[ afbeelding ]
Deadline : donderdag 15.00
Dumpen bij : HaJee
Succes !
Ik had nog geprobeerd daar iets ander mee te doen maar het lukte niet echt, en toen had ik geen zin meerquote:Op woensdag 14 april 2010 23:13 schreef maok het volgende:
Ik vind 2 wel leuk, ik vraag me alleen af wat je met een helm moet onderwater....
Toch bedanktquote:Op donderdag 15 april 2010 00:06 schreef Crutch het volgende:
Ben er weer. Had een vergadering (die ik bijna was vergeten).
Te laat om te stemmen zie ik, ik had 5 gestemd
Had ik dit geweten, had ik er wat meer tijd in gestoken en wat beter m'n best gedaan. maar nu is' ie ook wel oke.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:55 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, en dan nog twee uur![]()
Deadline verzet naar 17.00 i.v.m. geen inzendingen.
Heb even afgewacht maar rond half drie was er nog niets binnen. Toen maar besloten 'm te verlaten.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:59 schreef frank010 het volgende:
[..]
Had ik dit geweten, had ik er wat meer tijd in gestoken en wat beter m'n best gedaan. maar nu is' ie ook wel oke.
quote:Op donderdag 15 april 2010 06:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik zie weer foto's van mij aankomen voor in mijn fobo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door ry4life op 15-04-2010 17:22:19 ]Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
Ik houd in eerste instantie een half uur aan. Moet er wel een beetje flink gestemd zijn, anders langer.quote:
Ow, ik stemde ongeveer gelijk met deze post op nr 2, sorry Crutchquote:Op donderdag 15 april 2010 17:40 schreef HaJee het volgende:
Er is al een kwartier niet meer gestemd dus ik doe de uitslag.
Winnaar met plaatje 1 is HeaN82. Gefeliciteerd !
Nummer 2 was van Crutch.
Nummer 3 was van HaJee.
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:40 schreef HaJee het volgende:
Er is al een kwartier niet meer gestemd dus ik doe de uitslag.
Winnaar met plaatje 1 is HeaN82. Gefeliciteerd !
Nummer 2 was van Crutch.
Nummer 3 was van HaJee.
Je hele vriendenkring staat er ook op, dus wel logisch dat daar je voorkeur naar uitgaatquote:Op donderdag 15 april 2010 17:47 schreef shadowflash het volgende:
Ben ik weer de enige die op 3 heeft gestemt xD
Jij wilt mn vrienden kring niet zien denk ikquote:Op donderdag 15 april 2010 17:51 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je hele vriendenkring staat er ook op, dus wel logisch dat daar je voorkeur naar uitgaat
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:45 schreef maok het volgende:
[..]
Ow, ik stemde ongeveer gelijk met deze post op nr 2, sorry Crutch
code ?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:57 schreef Crutch het volgende:
En een poll sluit je met de code die je krijgt
poll ?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:57 schreef Crutch het volgende:
quote:
quote:
Sluit?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:57 schreef Crutch het volgende:
mensen mee eens met dit plaatje?quote:
Hij staat in mijn foboquote:
Dromen mag altijd. En als het om die wonderlamp gaat : die heb ik hier ook wel. Je drukt op een knopje en hij geeft licht. Nou, als dat geen wonder is.....quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:12 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dromen mag altijd. En als het om die wonderlamp gaat : die heb ik hier ook wel. Je drukt op een knopje en hij geeft licht. Nou, als dat geen wonder is.....
Geen idee wie het is......quote:Op donderdag 15 april 2010 22:29 schreef HeaN82 het volgende:
Is die vent op die foto een bekend iemand? Ik heb nog helemaal geen inspiratie.
Huh? Welke ronde?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:14 schreef HeaN82 het volgende:
Laten we deze ronde maar snel vergeten....
Sorry, ik zal volgende keer weer meedoen.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:32 schreef Lindgren. het volgende:
Nog nooit zulke slechte inzendingen gezien.
Gewoon goede foto's kiezen waar je iets mee kan.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
Moeten we dit niet weer eens neerleggen? De inzendingen worden met de dag slechter, in het begin deden er wel 10 a 12 mee. Nu moet je blij zijn als er 3 per keer zijn.. Misschien is het beter als we 't een maandje niet doen..
Ik zal het proberen, maar moet nog van alles doen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:52 schreef HaJee het volgende:
Kom op mensen ! Er staan 33 FOK!kers in de ranglijst dus een grote deelname is makkelijk mogelijk. Doe mee met de nieuwe battle !
Dit gaat ten alle tijde voorquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:54 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, maar moet nog van alles doen.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:59 schreef frank010 het volgende:
"Is dat niet dolfijn"
Hajee, ouwe grapjas, die one-liners van jou zijn goud
haha ja ik merkte het, ach weer wat geleerd, maar zeg nou eerlijk, je zou op mijn inzending stemmen hequote:Op vrijdag 16 april 2010 14:46 schreef HaJee het volgende:
[..]
![]()
Jammer van je inzending van gisteren maar blote tieten en uploadsites gaat nou eenmaal niet samen
heb 't gezien, maar of 't over mij gaat....?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:42 schreef frank010 het volgende:
he hajee, kijk is naar de signature van dottey, gaat over jou denk ik!!!![]()
Wat een lamelak zeg......quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:35 schreef HaJee het volgende:
Eén inzending binnen. Heb zelf ook nog niets. Op de bank in slaap gedonderd en net weer wakker
Uh....ik ben bezig in de tuin.....quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:53 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hoe ist met jouw bijdrage dan ?
En wat is een lamelak ?![]()
Ben ook in de tuin bezig geweest, heb je niet gezienquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:58 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Uh....ik ben bezig in de tuin....., je weet wel, BUITEN....owja dat komen de meeste Fokkers niet
Geef bewijs....foto'squote:Op vrijdag 16 april 2010 18:03 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ben ook in de tuin bezig geweest, heb je niet gezien
Als ik een dolfijn was.. had ik precies hetzelfde gedaan..quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:08 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het scheelde weinig maar je was net mijn tweede keus. Mooie dolfijnen
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:03 schreef Dottey het volgende:
ik ben eigenlijk wel even klaar met photoshopbattles..
sorry luitjes ik sluit mij wellicht iets later weer aan in de groep enthousiastelingen!![]()
voor allemaal
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:03 schreef Dottey het volgende:
ik ben eigenlijk wel even klaar met photoshopbattles..
sorry luitjes ik sluit mij wellicht iets later weer aan in de groep enthousiastelingen!![]()
voor allemaal
Iedere kunstenaar moet af en toe even afstand nemen van zijn/haar werk om nieuwe inspiratie op te doen enzo.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:27 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Doe ik. Maar ze moet gewoon blijven schilderen.
In deze battle mag je zelf je plaatje kiezen (als het maar een ambulance isquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:41 schreef Dottey het volgende:
ik blijf ook wel schilderen![]()
alleen effe niet hier.. of ik moet een geweldig plaatje zien per toeval.
Geen probleemquote:
ikquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:53 schreef HaJee het volgende:
[..]
Geen probleem![]()
Wie doet er wel mee met deze battle ?
Lukt het je voor 12 uur ?
Laat even wat horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |