alleen omdat mijn foto er tussen is geplakt? jij bent snel omquote:
nee omdat die man echt zo kijk van, schiet op mens ik moet onwijs kakken , en die vrouw die heeft geen ziel meer.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
alleen omdat mijn foto er tussen is geplakt? jij bent snel om
dat is 3quote:Op woensdag 14 april 2010 15:16 schreef shadowflash het volgende:
[..]
nee omdat die man echt zo kijk van, schiet op mens ik moet onwijs kakken , en die vrouw die heeft geen ziel meer.
op vier lijkt hij wel een fart te hebben gelaten.. op drie epic paul-wise in zijn broek te hebben gescheten.quote:
WAAR IS ToT ?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
op vier lijkt hij wel een fart te hebben gelaten.. op drie epic paul-wise in zijn broek te hebben gescheten.
WAAR IS ToT?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Illuminated, Subtle & Aware
Ik weet niet wat jij geslikt hebt , maar doe mij er maar 2.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:41 schreef frank010 het volgende:
tot, kom eens vlot, misschien is hij verrot en kapot van het klimmen in de grot, kreeg hij pardoes mot met dot(tey) en nu zit hij onder het snot, en loopt hij naar zijn eigen krot en zag onderweg een lot, won een miljoen enzo......![]()
wtf
hij heeft mijn medicijnenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:45 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij geslikt hebt , maar doe mij er maar 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |