Hamerhaaien...quote:Op woensdag 14 april 2010 23:13 schreef maok het volgende:
Ik vind 2 wel leuk, ik vraag me alleen af wat je met een helm moet onderwater....
Ow natuurlijk, niet aan gedacht.quote:
Ik zie weer foto's van mij aankomen voor in mijn foboquote:Op donderdag 15 april 2010 01:31 schreef HaJee het volgende:
The show must go on !
NEW BATTLE !
We kennen allemaal de Gooische matras. Nu is het tijd voor de FOK!sche matras. Wat doe jij om van deze matras een FOK!matras te maken. Laat het zien in deze nieuwe battle.
[ afbeelding ]
Deadline : donderdag 15.00
Dumpen bij : HaJee
Succes !
Ik had nog geprobeerd daar iets ander mee te doen maar het lukte niet echt, en toen had ik geen zin meerquote:Op woensdag 14 april 2010 23:13 schreef maok het volgende:
Ik vind 2 wel leuk, ik vraag me alleen af wat je met een helm moet onderwater....
Toch bedanktquote:Op donderdag 15 april 2010 00:06 schreef Crutch het volgende:
Ben er weer. Had een vergadering (die ik bijna was vergeten).
Te laat om te stemmen zie ik, ik had 5 gestemd
Had ik dit geweten, had ik er wat meer tijd in gestoken en wat beter m'n best gedaan. maar nu is' ie ook wel oke.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:55 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, en dan nog twee uur![]()
Deadline verzet naar 17.00 i.v.m. geen inzendingen.
Heb even afgewacht maar rond half drie was er nog niets binnen. Toen maar besloten 'm te verlaten.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:59 schreef frank010 het volgende:
[..]
Had ik dit geweten, had ik er wat meer tijd in gestoken en wat beter m'n best gedaan. maar nu is' ie ook wel oke.
quote:Op donderdag 15 april 2010 06:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik zie weer foto's van mij aankomen voor in mijn fobo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |