Nee sorry, ik heb al anders beslist. Het wordt 2 vanwege kwaliteit en het meest correcte kleurgebruik naar mijn mening.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:44 schreef Crutch het volgende:
Doe dan nummer 3, gewoon omdat het anders zo zielig is
Dank jequote:Op woensdag 14 april 2010 16:46 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb al anders beslist. Het wordt 2 vanwege kwaliteit en het meest correcte kleurgebruik naar mijn mening.
ik hoef geen medelijden stemmen... als mijn grap niet gevangen word.. tjaquote:Op woensdag 14 april 2010 16:44 schreef Crutch het volgende:
Doe dan nummer 3, gewoon omdat het anders zo zielig is
Ja sorry, ben op m'n werk en zie nu pas dat ik een taak heb gekregenquote:Op woensdag 14 april 2010 17:06 schreef Dottey het volgende:
1 HeaN82
2 Crutch winnaar met 4 stemmen![]()
3 Dottey
4 Frank010
5 HaJee
6 Lysdexie
HaJee aan jou de eer met de ranglijst
Ik vind hem goedquote:Op woensdag 14 april 2010 17:12 schreef Crutch het volgende:
Eerder geposte suggestie vind ik wel een leuke voor de nieuwe battle:
[ afbeelding ]
Hamerhaaien...quote:Op woensdag 14 april 2010 23:13 schreef maok het volgende:
Ik vind 2 wel leuk, ik vraag me alleen af wat je met een helm moet onderwater....
Ow natuurlijk, niet aan gedacht.quote:
Ik zie weer foto's van mij aankomen voor in mijn foboquote:Op donderdag 15 april 2010 01:31 schreef HaJee het volgende:
The show must go on !
NEW BATTLE !
We kennen allemaal de Gooische matras. Nu is het tijd voor de FOK!sche matras. Wat doe jij om van deze matras een FOK!matras te maken. Laat het zien in deze nieuwe battle.
[ afbeelding ]
Deadline : donderdag 15.00
Dumpen bij : HaJee
Succes !
Ik had nog geprobeerd daar iets ander mee te doen maar het lukte niet echt, en toen had ik geen zin meerquote:Op woensdag 14 april 2010 23:13 schreef maok het volgende:
Ik vind 2 wel leuk, ik vraag me alleen af wat je met een helm moet onderwater....
Toch bedanktquote:Op donderdag 15 april 2010 00:06 schreef Crutch het volgende:
Ben er weer. Had een vergadering (die ik bijna was vergeten).
Te laat om te stemmen zie ik, ik had 5 gestemd
Had ik dit geweten, had ik er wat meer tijd in gestoken en wat beter m'n best gedaan. maar nu is' ie ook wel oke.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:55 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, en dan nog twee uur![]()
Deadline verzet naar 17.00 i.v.m. geen inzendingen.
Heb even afgewacht maar rond half drie was er nog niets binnen. Toen maar besloten 'm te verlaten.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:59 schreef frank010 het volgende:
[..]
Had ik dit geweten, had ik er wat meer tijd in gestoken en wat beter m'n best gedaan. maar nu is' ie ook wel oke.
quote:Op donderdag 15 april 2010 06:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik zie weer foto's van mij aankomen voor in mijn fobo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door ry4life op 15-04-2010 17:22:19 ]Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
Ik houd in eerste instantie een half uur aan. Moet er wel een beetje flink gestemd zijn, anders langer.quote:
Ow, ik stemde ongeveer gelijk met deze post op nr 2, sorry Crutchquote:Op donderdag 15 april 2010 17:40 schreef HaJee het volgende:
Er is al een kwartier niet meer gestemd dus ik doe de uitslag.
Winnaar met plaatje 1 is HeaN82. Gefeliciteerd !
Nummer 2 was van Crutch.
Nummer 3 was van HaJee.
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:40 schreef HaJee het volgende:
Er is al een kwartier niet meer gestemd dus ik doe de uitslag.
Winnaar met plaatje 1 is HeaN82. Gefeliciteerd !
Nummer 2 was van Crutch.
Nummer 3 was van HaJee.
Je hele vriendenkring staat er ook op, dus wel logisch dat daar je voorkeur naar uitgaatquote:Op donderdag 15 april 2010 17:47 schreef shadowflash het volgende:
Ben ik weer de enige die op 3 heeft gestemt xD
Jij wilt mn vrienden kring niet zien denk ikquote:Op donderdag 15 april 2010 17:51 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je hele vriendenkring staat er ook op, dus wel logisch dat daar je voorkeur naar uitgaat
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:45 schreef maok het volgende:
[..]
Ow, ik stemde ongeveer gelijk met deze post op nr 2, sorry Crutch
code ?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:57 schreef Crutch het volgende:
En een poll sluit je met de code die je krijgt
poll ?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:57 schreef Crutch het volgende:
quote:
quote:
Sluit?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:57 schreef Crutch het volgende:
mensen mee eens met dit plaatje?quote:
Hij staat in mijn foboquote:
Dromen mag altijd. En als het om die wonderlamp gaat : die heb ik hier ook wel. Je drukt op een knopje en hij geeft licht. Nou, als dat geen wonder is.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |