Geen gedonder , of slappe excuusjes.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:15 schreef shadowflash het volgende:
[ afbeelding ]
Deadline: 20:30
Inleveradres: Hajee
Haha, moet je mee uitkijken hoor, beginnen voor een battlepostquote:
Het duurde zo langquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:44 schreef ry4life het volgende:
[..]
Haha, moet je mee uitkijken hoor, beginnen voor een battlepost
Anders doe je even normaal. Neem ze zelf maar in.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:15 schreef shadowflash het volgende:
[ afbeelding ]
Deadline: 20:30
Inleveradres: Hajee
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:54 schreef HaJee het volgende:
[..]
Anders doe je even normaal. Neem ze zelf maar in.
Inleveren bij mij heeft geen zin. Ik ben op m'n werk. Bovendien laat ik me niet zonder overleg door één of andere malloot tot inleverpunt bombarderen.
Dan verwerk ik de appelsien wel in mijn huidige photoshopquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:28 schreef Dottey het volgende:
ik zag nog geen officiele aankondiging en deadline en inleverpunt.. dus bij deze
Dat dusquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:31 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Dan verwerk ik de appelsien wel in mijn huidige photoshop
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:54 schreef HaJee het volgende:
[..]
Anders doe je even normaal. Neem ze zelf maar in.
Inleveren bij mij heeft geen zin. Ik ben op m'n werk. Bovendien laat ik me niet zonder overleg door één of andere malloot tot inleverpunt bombarderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:28 schreef shadowflash het volgende:
[..]____________________________________________________________________________
Strafregels voor HaJee :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet minder primitief reageren en "humor" beter proberen te doorzien. x 100
![]()
Gefeliciteerd Dotteyquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:19 schreef Dottey het volgende:
poll sluiit!
1 GuitarJJ
2 Dottey winnaar met 9 stemmen![]()
3 ry4life
4 El_Bartos
5 Schroevedraaier
aan HaJee de eer de ranglijst bij te werken terwijl Dottey een plaatje zoekt!
Ik wou net zeggen, ik dacht dat je deze troll wel zou doorzien. Ik ben hier al langer dan vandaagquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:07 schreef HaJee het volgende:
[..]
Strafregels voor HaJee :
Ik moet minder primitief reageren en "humor" beter proberen te doorzien. x 100
jij moet eens minder kletsen en meer gaan painten!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:39 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik dacht dat je deze troll wel zou doorzien. Ik ben hier al langer dan vandaag![]()
Maar Hajee ouwe vriend , vergeven en vergeten , zand er over. Volgende keer een betere en duidelijkere troll. Promise.
True. Maar je weet wat voor kletsmajoor ik benquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
jij moet eens minder kletsen en meer gaan painten!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |