Ik zal het proberen, maar moet nog van alles doen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:52 schreef HaJee het volgende:
Kom op mensen ! Er staan 33 FOK!kers in de ranglijst dus een grote deelname is makkelijk mogelijk. Doe mee met de nieuwe battle !
Dit gaat ten alle tijde voorquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:54 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, maar moet nog van alles doen.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:59 schreef frank010 het volgende:
"Is dat niet dolfijn"
Hajee, ouwe grapjas, die one-liners van jou zijn goud
haha ja ik merkte het, ach weer wat geleerd, maar zeg nou eerlijk, je zou op mijn inzending stemmen hequote:Op vrijdag 16 april 2010 14:46 schreef HaJee het volgende:
[..]
![]()
Jammer van je inzending van gisteren maar blote tieten en uploadsites gaat nou eenmaal niet samen
heb 't gezien, maar of 't over mij gaat....?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:42 schreef frank010 het volgende:
he hajee, kijk is naar de signature van dottey, gaat over jou denk ik!!!![]()
Wat een lamelak zeg......quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:35 schreef HaJee het volgende:
Eén inzending binnen. Heb zelf ook nog niets. Op de bank in slaap gedonderd en net weer wakker
Uh....ik ben bezig in de tuin.....quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:53 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hoe ist met jouw bijdrage dan ?
En wat is een lamelak ?![]()
Ben ook in de tuin bezig geweest, heb je niet gezienquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:58 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Uh....ik ben bezig in de tuin....., je weet wel, BUITEN....owja dat komen de meeste Fokkers niet
Geef bewijs....foto'squote:Op vrijdag 16 april 2010 18:03 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ben ook in de tuin bezig geweest, heb je niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |