abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:18:42 #151
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_80265786
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:13 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

OMG, jij bent echt een fucking triest mannetje. Let op. Jij zei dit:
[..]

"Ik vind het kansloos" slaat op voetbal op zichzelf, want daarna zeg je pas dat je mensen die er tijd en geld aan wijden OOK kansloos vindt.

Dus je zegt dat je voetbal kansloos vindt. Kom nou niet terugkrabbelen met "Je hoort mij niet zeggen dat ik iets tegen voetbal heb", want hoe kun je nou niets tegen voetbal hebben en het toch kansloos vinden?

Droeftoeter
Ik heb niets tegen voetbal als in; Ze moeten het afschaffen of enige vorm ervan. Ik zeg alleen dat ik de mensen die hun halve leven, inkomen en tijd eraan wijden kansloos vind, is dat zo moeilijk te begrijpen, daarom in het algemeen kansloos omdat er hier een discussie gaande is waar alleen mensen als jij op af komen met een voetbal avatar e.d.
It's you my love, you who are the stranger
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:19:08 #152
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_80265796
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:18 schreef mirved het volgende:

[..]

Schelden en het gebruik van het woord "ouwe" o zo vooroordeel bevestigend
Blijf jij maar lekker in je vooroordelen geloven jongen, lekker achter je pc'tje zo ja.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:19:09 #153
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_80265797
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:15 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je me tegenspreekt, je negeert het gewoon, en het is gewoon zielig omdat je weet dat ik gelijk heb
dat komt omdat er ongeveer 50x zoveel voetbalsupporters zijn dan enige andere sport (in europe dan). overigens hebben die relschoppers niks met voetbal te maken, die zijn gewoon volkomen achterlijk en gaan gewoon op zoek naar een manier om de grootst mogelijke vechtpartijen uit te lokken. Tja en dat gaat het makkelijkst bij de grootste sport.

overigens heb je in Amerika dat ook bij basketbal en honkbal, alleen dan op een kleinere schaal, en valt het ook minder op omdat al die cripzz en bloodzzz elkaar al aan het afschieten zijn
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:19:30 #154
265154 Ezio
Koekert
pi_80265813
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:16 schreef Zero17 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
DAAR ZIT EEN SPELFOU... oh wacht
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:19:45 #155
9112 Joz
museumkids.nl/profile/21725
pi_80265822
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 13:59 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Ik kan wel 1001 dingen bedenken die hetzelfde of (veel) meer kosten en die ik nog veel minder belangrijk vind.
Welke??

gemeenschapsgeld voor de sponsoring van een grote club is in mijn ogen totaal niet nodig. Dat je geld uitgeeft om lokale clubs te subsidieren om de jeugd te laten voetballen oke, maar al dat gemeenschapsgeld voor eredivisie clubs is niet weggegooid geld....
Nog 10 stemmen en mijn dochtertje maakt kans op een prijs! (museumbezoek met de klas)
<a href="https://www.museumkids.nl/profile/21725" target="_blank" >https://www.museumkids.nl/profile/21725</a>
Klik op stem - 2 sec werk geen login nodig!
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:21:33 #156
189963 nubreektmijnklomp
pi_80265875
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:19 schreef Joz het volgende:

[..]

Welke??

gemeenschapsgeld voor de sponsoring van een grote club is in mijn ogen totaal niet nodig. Dat je geld uitgeeft om lokale clubs te subsidieren om de jeugd te laten voetballen oke, maar al dat gemeenschapsgeld voor eredivisie clubs is niet weggegooid geld....
die grote clubs betalen meer belasting over inkomsten dan dat ze subsidies krijgen. daardoor zijn ze winstgevend, doordat ze winstgevend zijn geeft de gemeente subsidies zodat ze niet failliet gaan, en ze nog steeds geld kunnen binnenhalen voor de gemeente. snap je?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:21:40 #157
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_80265878
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
@ al die voetbal haters, zijn jullie dan ook tegen bioscopen, en mensen die geld uitgeven daaraan zijn kansloos? en theaters? en al het andere wat enige entertainment value heeft? weet je wat, alles is gewoon kansloos behalve hier op fok vanachter je computertje posten dat alles kansloos is. want DAN ben je pas niet kansloos.

Een filmtheater kan een flinke meerwaarde hebben aan het intellectueel vermogen, dus nee, niet kansloos. Voetbal kan een flinke meerwaarde brengen aan het asociaal gedrag, dus ja, kansloos.

dinsdag 13 april 2010 @ 15:23:24 #158
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_80265936
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:21 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Een filmtheater kan een flinke meerwaarde hebben aan het intellectueel vermogen, dus nee, niet kansloos. Voetbal kan een flinke meerwaarde brengen aan het asociaal gedrag, dus ja, kansloos.

..
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:23:37 #159
189963 nubreektmijnklomp
pi_80265948
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:18 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Ik heb niets tegen voetbal als in; Ze moeten het afschaffen of enige vorm ervan. Ik zeg alleen dat ik de mensen die hun halve leven, inkomen en tijd eraan wijden kansloos vind, is dat zo moeilijk te begrijpen, daarom in het algemeen kansloos omdat er hier een discussie gaande is waar alleen mensen als jij op af komen met een voetbal avatar e.d.
dat is logisch hé, voetbal fans met een voetbal avatar. wooooow! verbazingwekkend.
Dat is net als in een discussie over films zeggen dat het bij voorbaat kansloos is omdat er vooral mensen met een avatar uit een of andere film voorbij komen mensen zijn nu eenmaal geneigd om een avatar te nemen van iets wat ze boeit, en als dat voetbal is nemen ze een voetbal avatar. Als dat films zijn nemen ze een film avatar, en als ze geen hobbies hebben laten ze er een maken door Murp of iets dergelijks. lekker boeiend wat voor avatar iemand heeft.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:23:42 #160
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_80265954
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:51 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
Jij bent zeker ook zo'n type die geen telefoon koopt die supergoed uit de test komt, alleen omdat de 'meerderheid hem ook al heeft' en je volgens je eigen kromme principes lekker tegendraads wil zijn?
Goede hoofdtelefoons

Voetbal
pi_80265965
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:18 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Ja lekker makkelijk, achteraf terugkrabbelen met: "Nee, zo had ik het niet bedoeld, ik bedoelde echt wat anders..."
Jij moet echt de politiek in gaan, types zoals jij passen prima in het plaatje daar.

Wat boeit het trouwens verder wat voor avatar iemand heeft? Mijn hobby is voetbal, waarom zou ik dan geen discussie mogen voeren over iets wat mij interesseert? Of snap je het principe van een discussie (een stelling met voor- en tegenstanders) niet?
pi_80265978
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

dat is logisch hé, voetbal fans met een voetbal avatar. wooooow! verbazingwekkend.
Dat is net als in een discussie over films zeggen dat het bij voorbaat kansloos is omdat er vooral mensen met een avatar uit een of andere film voorbij komen mensen zijn nu eenmaal geneigd om een avatar te nemen van iets wat ze boeit, en als dat voetbal is nemen ze een voetbal avatar. Als dat films zijn nemen ze een film avatar, en als ze geen hobbies hebben laten ze er een maken door Murp of iets dergelijks. lekker boeiend wat voor avatar iemand heeft.
Amen.
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:25:43 #163
189963 nubreektmijnklomp
pi_80266031
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:21 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

haha ja dat zal het zijn. Daarom zitten al die politici constant te bitchen over "leeftijdgrenzen op films" en "films zetten aan tot gewelddadig gedrag"
met zo'n tunnelvision kom je er wel in deze wereld overigens worden er ook zeer veel zakendeals gesloten bij voetbalwedstrijden, meer dan tijdens films

wat een kansloos argument ook weer
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:26:05 #164
167595 mirved
Infobesitas
pi_80266040
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
@ al die voetbal haters, zijn jullie dan ook tegen bioscopen, en mensen die geld uitgeven daaraan zijn kansloos? en theaters? en al het andere wat enige entertainment value heeft? weet je wat, alles is gewoon kansloos behalve hier op fok vanachter je computertje posten dat alles kansloos is. want DAN ben je pas niet kansloos.
Je begrijpt het niet. Zie je mij met een bioscoop sjaal rondlopen, bioscoop avatar, mensen die niet van de film genieten hun kop in slaan en tijdens de film andere film bezoekers uit schelden? JODEN JODEN.

Prima als je van voetbal houdt. Geniet van de wedstrijd en laat het daar bij.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_80266091
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:26 schreef mirved het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet. Zie je mij met een bioscoop sjaal rondlopen, bioscoop avatar, mensen die niet van de film genieten hun kop in slaan en tijdens de film andere film bezoekers uit schelden? JODEN JODEN.

Popcorngooiers zijn de relschoppers in de bios
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:28:35 #166
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_80266129
Wat is er mis met een voetbalsjaal?
Als iedereen moet verbergen waar hij of zij van houdt, wordt het een saaie boel niet?
Wil je ook bandshirts gaan verbieden, of politiek gekleurde items?
pi_80266177
quote:

[..]

Wat een kromme vergelijking is dit weer

In de bioscoop zit je toch in de zaal, waar IEDEREEN hetzelfde doel heeft, namelijk de film kijken?
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:32:02 #168
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_80266235
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:27 schreef Dikkers het volgende:

[..]

Popcorngooiers zijn de relschoppers in de bios
Of mensen die lopen te schreeuwen, of ruzie zoeken.
Mensen die oprecht denken dat de bioscoopganger 'socialer' is dan de wedstrijdkijker.
pi_80266255
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:32 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Of mensen die lopen te schreeuwen, of ruzie zoeken.
Mensen die oprecht denken dat de bioscoopganger 'socialer' is dan de wedstrijdkijker.
Idd, terwijl dat gewoon voor 80-90 procent dezelfde mensen zijn
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:32:49 #170
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_80266257
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

haha ja dat zal het zijn. Daarom zitten al die politici constant te bitchen over "leeftijdgrenzen op films" en "films zetten aan tot gewelddadig gedrag"
met zo'n tunnelvision kom je er wel in deze wereld overigens worden er ook zeer veel zakendeals gesloten bij voetbalwedstrijden, meer dan tijdens films

wat een kansloos argument ook weer
Ik heb het over een filmtheater, niet over de JT Bioscopen. Er zit een verschil tussen een film als c.r.a.z.y. en x-men hoor.

Haha, met jou valt bij voorbaat geen discussie te voeren lijkt me, want uiteraard komt gewelddadig gedrag meer voor na aanleiding van een film kijken als je uit het theater loopt, dan hooligans die elkaar de kop in slaan na een wedstrijd feyenoord - ajax. _!

Met jouw beperkte brein concludeer je bij deze het stereotype voetbalfan die zich in een discussie tracht te verwikkelen. Jammer, maar weer een faal.
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:33:07 #171
189963 nubreektmijnklomp
pi_80266266
quote:

[..]

ja want dat doet elke voetbalsupporter. overigens ging het niet over de relschoppers en dergelijke, alhoewel ik dat gelijk had moeten zeggen aangezien sommige mensen gewoon zo blind zijn dat ze alleen het slechte in alles waar ze tegen zijn zien.
het ging meer om het feit dat hij geld uitgeven aan voetbal bij voorbaat kansloos vond, of veel tijd er aan besteden. En dat is gewoon bullshit want voetbal is net als het amfitheater vroeger en de theaters/bioscopen van tegenwoordig entertainment.

Als je dan gaat zeggen dat andere mensen kansloos zijn omdat ze andere dingen leuk vinden, dingen die WEL een groepsgevoel creëren, en waar wel sfeer is. Dan ben je gewoon hypocriet.

Overigens is deze hele discussie bullshit. Want waarom zouden jullie voor andere kunnen/mogen bepalen wat wel kansloos is om naar te kijken en wat niet? Als ons zoiets boeit, waarom is het volgens jullie dan kansloos?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_80266271
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 13:48 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
ts is homo
En dat durf ik zelfs als vrouw te zeggen. Mannen die niet van voetbal houden...
pi_80266329
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:32 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Ik heb het over een filmtheater, niet over de JT Bioscopen. Er zit een verschil tussen een film als c.r.a.z.y. en x-men hoor.

Haha, met jou valt bij voorbaat geen discussie te voeren lijkt me, want uiteraard komt gewelddadig gedrag meer voor na aanleiding van een film kijken als je uit het theater loopt, dan hooligans die elkaar de kop in slaan na een wedstrijd feyenoord - ajax. _!

Met jouw beperkte brein concludeer je bij deze het stereotype voetbalfan die zich in een discussie tracht te verwikkelen. Jammer, maar weer een faal.
Als je graag interessant doet met je taalgebruik: Doe dit dan goed!
pi_80266354
quote:
ts is homo
pi_80266371
quote:
Haha, met jou valt bij voorbaat geen discussie te voeren lijkt me
Met jou anders ook niet., want zodra je uitgeluld bent, krabbel je daarna terug met "ik bedoel wat anders".

En kap eens met dat verheven taalgebruik, je komt niet bepaald slimmer uit de hoek of zo, hoor
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:36:59 #176
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_80266432
Ik snap ook niet zo waar alle haat vandaan komt. Voetbal komt idd vaak negatief in het nieuws door een stel hersenloze doorgesnoven hooligans die voor "hun" cluppie opkomen Maar deze keer mag je dan eindelijk is spreken over een kleine groep die het verpest voor alle fans. Denk je dat de vader die met zijn zoon naar een Feyenoord wedstrijd ook maar iets te maken heeft met die leipen in de F-side? Ze betalen allemaal geld aan Feyenoord en daar gaat het om, zodat de club kan blijven bestaan. Voetbal is gewoon leuk om naar te kijken, zeker als je de echt goeie teams tegen elkaar ziet gaan. Als je het niks vind is dat prima, maar val mij er niet mee lastig als ik samen met een paar maten en wat biertjes een wedstrijd bekijk in de huiskamer. Of zijn jullie gewoon jaloers op die gezelligheid? En al die mensen die opeens helemaal Nederland fan zijn als ze op het WK winnen, maar 2 maanden later opeens zeggen dat voetbal voor tokkies is, wat een pleurishekel heb ik daaraan zeg. Het is het 1 of het ander.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:37:32 #177
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_80266450
Mensen die trachten te patsen met hun rijke vocabulaire en zo denken 'de van voetbal houdende proleten' te kunnen overtreffen.
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:37:55 #178
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_80266465
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:35 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Met jou anders ook niet., want zodra je uitgeluld bent, krabbel je daarna terug met "ik bedoel wat anders".

En kap eens met dat verheven taalgebruik, je komt niet bepaald slimmer uit de hoek of zo, hoor
Dat verheven taalgebruik noemen wijst wel op het feit dat jij duidelijk in de categorie 'voetbalfan' thuishoort.
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:38:46 #179
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_80266499
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:37 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Dat verheven taalgebruik noemen wijst wel op het feit dat jij duidelijk in de categorie 'voetbalfan' thuishoort.
Wat ben jij een vervelend en kortzichtig ventje zeg.
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:39:18 #180
189963 nubreektmijnklomp
pi_80266527
quote:

[..]

oh jij bent zo'n nerd die alleen naar "culturele aangelegenheden" gaat, om daar te pochen over hoe "cultureel" je wel niet bent omdat je net het laatste boek van mulisch uit hebt. waarschijnlijk met matching sjaaltje, terwijl je eigenlijk nooit wat bereikt hebt in je leven. Behalve een opgeblazen ego dan en elke voetbalsupporter, want het is tenslotte zo'n ordinaire sport, een hooligan vindt omdat je culturele vriendjes dat zeggen.

overigens heb je een EQ van 0 als je andere mensen bij voorbaat kansloos vindt omdat ze iets anders leuk vinden dan jij.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:39:29 #181
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_80266539
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:38 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Wat ben jij een vervelend en kortzichtig ventje zeg.
Ja vooral kortzichtig inderdaad.
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:39:55 #182
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_80266554
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:39 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Ja vooral kortzichtig inderdaad.
Aan zelfkennis ontbreekt het je gelukkig niet hè?
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:40:01 #183
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_80266558
quote:

[..]

Jezelf verheven voelen boven bepaalde mensen vind ik eigenlijk nogal een smerige eigenschap, zeker niet een om trots op te zijn.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_80266566
quote:

[..]

Gast, flikker toch op man. Wat Zero17 al zegt, je probeert gewoon interessant te doen met "kijk mij eens een woordenschat hebben, daar zal ik die voetbalsupporters mooi mee hebben!"

Jij bent echt te kansloos voor woorden.
pi_80266581
quote:
ts is homo
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:41:14 #186
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_80266615
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

oh jij bent zo'n nerd die alleen naar "culturele aangelegenheden" gaat, om daar te pochen over hoe "cultureel" je wel niet bent omdat je net het laatste boek van mulisch uit hebt. waarschijnlijk met matching sjaaltje, terwijl je eigenlijk nooit wat bereikt hebt in je leven. Behalve een opgeblazen ego dan en elke voetbalsupporter, want het is tenslotte zo'n ordinaire sport, een hooligan vindt omdat je culturele vriendjes dat zeggen.

overigens heb je een EQ van 0 als je andere mensen bij voorbaat kansloos vindt omdat ze iets anders leuk vinden dan jij.
Ik lees vrijwel geen boeken, ik draag geen sjaaltjes, ik ga wel naar culturele aangelegenheden, maar dan moet je denken aan Motel Mozaïque en dergelijken, dus dat valt allemaal wel iets mee. Om je vooroordelen even te ontkrachten.
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:41:59 #187
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_80266647
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:40 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Gast, flikker toch op man. Wat Zero17 al zegt, je probeert gewoon interessant te doen met "kijk mij eens een woordenschat hebben, daar zal ik die voetbalsupporters mooi mee hebben!"

Je raakt echt gefrustreerd, he?
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:42:01 #188
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_80266654
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:41 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Ik lees vrijwel geen boeken, ik draag geen sjaaltjes, ik ga wel naar culturele aangelegenheden, maar dan moet je denken aan Motel Mozaïque en dergelijken, dus dat valt allemaal wel iets mee. Om je vooroordelen even te ontkrachten.
Vooroordelen ontkrachten zegt ie.
Maar zelf de grootste vooroordelen over supporters hebben, het is wat met jou.
pi_80266704
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:40 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Inderdaad. Als je graag moeilijke woorden gebruikt, ben je een stuk geloofwaardiger met een foutloze interpunctie.
pi_80266764
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:41 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Je raakt echt gefrustreerd, he?
Gefrustreerd, inderdaad, dat is een uitermaat correct toebedeelde terugkoppeling uwerzijds
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:45:54 #191
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_80266828
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:44 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Gefrustreerd, inderdaad, dat is een uitermaat correct toebedeelde terugkoppeling uwerzijds
Krijg nou wat! Een supporter die meer dan 'Kanker' en 'Kakkerlakken' uit kan brengen!
Noes! Mijn hele wereldbeeld stort nu ineen zeg.
pi_80266867
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:45 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Krijg nou wat! Een supporter die meer dan 'Kanker' en 'Kakkerlakken' uit kan brengen!
Noes! Mijn hele wereldbeeld stort nu ineen zeg.
Ik stond ook verbaasd van mezelf, om eerlijk te zijn
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:48:55 #193
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_80266964
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:42 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Vooroordelen ontkrachten zegt ie.
Maar zelf de grootste vooroordelen over supporters hebben, het is wat met jou.
Ik conformeer de vooroordelen enkel uit dergelijke reacties van fokkers hier, ik verzin geen dingen.

Verder geef ik ook duidelijk aan dat ik de mensen die hun halve leven aan voetbal wijden redelijk kansloos vind, maar dat is mijn mening dat ga ik niet nog een keer onderbouwen want dat valt terug te lezen in dit topic. Daarbij valt er op te maken dat ik vaak spreek over hooligans, daar heb ik natuurlijk wel iets tegen maar wie niet? Vervelende sfeer-verziekende lui.

En er zijn schijnbaar mensen die zich zeer aangesproken voelen in die omschrijving.
pi_80266965
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:46 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ik stond ook verbaasd van mezelf, om eerlijk te zijn
verbaasd perplex
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:49:42 #195
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_80267005
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:44 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Haha, was het lastig om naar synoniemen te zoeken?
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:50:16 #196
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_80267027
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:48 schreef Inverted_World het volgende:
En er zijn schijnbaar mensen die zich zeer aangesproken voelen in die omschrijving.
Lekker jezelf in veiligheid stellen hè, met deze zin. Iedereen die op je reageert voelt zich natuurlijk per direct aangesproken en dan heb jij de discussie automatisch al gewonnen hè?
pi_80267065
quote:

[..]

Ik conformeer de vooroordelen enkel uit dergelijke reacties van fokkers hier, ik verzin geen dingen.

Verder geef ik ook duidelijk aan dat ik de mensen die hun halve leven aan voetbal wijden redelijk kansloos vind, maar dat is mijn mening dat ga ik niet nog een keer onderbouwen want dat valt terug te lezen in dit topic. Daarbij valt er op te maken dat ik vaak spreek over hooligans, daar heb ik natuurlijk wel iets tegen maar wie niet? Vervelende sfeer-verziekende lui.

pi_80267067
quote:

[..]

En met deze reactie bevestig je alleen maar hoe kortzichtig je bent. Net als jij ga ik dat lekker niet nog een keer onderbouwen, want dat valt ook terug te lezen in het topic.
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:52:09 #199
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_80267128
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:43 schreef Dikkers het volgende:

[..]

Inderdaad. Als je graag moeilijke woorden gebruikt, ben je een stuk geloofwaardiger met een foutloze interpunctie.
Alsof ik hier mijn best doe om mij honderd procent op een correcte manier aan de Nederlandse spelling probeer te houden, dude het is een forum. Er zijn schijnbaar deels analfabeten die moeite hebben met een woorden als: Bij voorbaat. Dat zegt meer over hen dan over mij, lijkt mij zo. Dus ik wil me graag distantiëren van dat beeld.
pi_80267153
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:49 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Haha, was het lastig om naar synoniemen te zoeken?
Behoorlijk, vooral om mijn reactie te meten met die absurd hoogstaande kwaliteitsreactie van jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')