Dat verheven taalgebruik noemen wijst wel op het feit dat jij duidelijk in de categorie 'voetbalfan' thuishoort.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Met jou anders ook niet., want zodra je uitgeluld bent, krabbel je daarna terug met "ik bedoel wat anders".
En kap eens met dat verheven taalgebruik, je komt niet bepaald slimmer uit de hoek of zo, hoor
Wat ben jij een vervelend en kortzichtig ventje zeg.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:37 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat verheven taalgebruik noemen wijst wel op het feit dat jij duidelijk in de categorie 'voetbalfan' thuishoort.
oh jij bent zo'n nerd die alleen naar "culturele aangelegenheden" gaat, om daar te pochen over hoe "cultureel" je wel niet bent omdat je net het laatste boek van mulisch uit hebt. waarschijnlijk met matching sjaaltje, terwijl je eigenlijk nooit wat bereikt hebt in je leven. Behalve een opgeblazen ego dan en elke voetbalsupporter, want het is tenslotte zo'n ordinaire sport, een hooligan vindt omdat je culturele vriendjes dat zeggen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:32 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik heb het over een filmtheater, niet over de JT Bioscopen. Er zit een verschil tussen een film als c.r.a.z.y. en x-men hoor.![]()
Haha, met jou valt bij voorbaat geen discussie te voeren lijkt me, want uiteraard komt gewelddadig gedrag meer voor na aanleiding van een film kijken als je uit het theater loopt, dan hooligans die elkaar de kop in slaan na een wedstrijd feyenoord - ajax._!
Met jouw beperkte brein concludeer je bij deze het stereotype voetbalfan die zich in een discussie tracht te verwikkelen. Jammer, maar weer een faal.
Ja vooral kortzichtig inderdaad.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:38 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat ben jij een vervelend en kortzichtig ventje zeg.
Aan zelfkennis ontbreekt het je gelukkig niet hè?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:39 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ja vooral kortzichtig inderdaad.
Jezelf verheven voelen boven bepaalde mensen vind ik eigenlijk nogal een smerige eigenschap, zeker niet een om trots op te zijn.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:37 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat verheven taalgebruik noemen wijst wel op het feit dat jij duidelijk in de categorie 'voetbalfan' thuishoort.
Gast, flikker toch op man. Wat Zero17 al zegt, je probeert gewoon interessant te doen met "kijk mij eens een woordenschat hebben, daar zal ik die voetbalsupporters mooi mee hebben!"quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:37 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:48 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
ts is homo
Ik lees vrijwel geen boeken, ik draag geen sjaaltjes, ik ga wel naar culturele aangelegenheden, maar dan moet je denken aan Motel Mozaïque en dergelijken, dus dat valt allemaal wel iets mee. Om je vooroordelen even te ontkrachten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
oh jij bent zo'n nerd die alleen naar "culturele aangelegenheden" gaat, om daar te pochen over hoe "cultureel" je wel niet bent omdat je net het laatste boek van mulisch uit hebt. waarschijnlijk met matching sjaaltje, terwijl je eigenlijk nooit wat bereikt hebt in je leven. Behalve een opgeblazen ego dan en elke voetbalsupporter, want het is tenslotte zo'n ordinaire sport, een hooligan vindt omdat je culturele vriendjes dat zeggen.
overigens heb je een EQ van 0 als je andere mensen bij voorbaat kansloos vindt omdat ze iets anders leuk vinden dan jij.
Je raakt echt gefrustreerd, he?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gast, flikker toch op man. Wat Zero17 al zegt, je probeert gewoon interessant te doen met "kijk mij eens een woordenschat hebben, daar zal ik die voetbalsupporters mooi mee hebben!"
Jij bent echt te kansloos voor woorden.
Vooroordelen ontkrachten zegt ie.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:41 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik lees vrijwel geen boeken, ik draag geen sjaaltjes, ik ga wel naar culturele aangelegenheden, maar dan moet je denken aan Motel Mozaïque en dergelijken, dus dat valt allemaal wel iets mee. Om je vooroordelen even te ontkrachten.
Inderdaad. Als je graag moeilijke woorden gebruikt, ben je een stuk geloofwaardiger met een foutloze interpunctie.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gast, flikker toch op man. Wat Zero17 al zegt, je probeert gewoon interessant te doen met "kijk mij eens een woordenschat hebben, daar zal ik die voetbalsupporters mooi mee hebben!"
Jij bent echt te kansloos voor woorden.
Gefrustreerd, inderdaad, dat is een uitermaat correct toebedeelde terugkoppeling uwerzijdsquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:41 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Je raakt echt gefrustreerd, he?
Krijg nou wat! Een supporter die meer dan 'Kanker' en 'Kakkerlakken' uit kan brengen!quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gefrustreerd, inderdaad, dat is een uitermaat correct toebedeelde terugkoppeling uwerzijds
Ik stond ook verbaasd van mezelf, om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Krijg nou wat! Een supporter die meer dan 'Kanker' en 'Kakkerlakken' uit kan brengen!
Noes! Mijn hele wereldbeeld stort nu ineen zeg.![]()
![]()
Ik conformeer de vooroordelen enkel uit dergelijke reacties van fokkers hier, ik verzin geen dingen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:42 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Vooroordelen ontkrachten zegt ie.![]()
Maar zelf de grootste vooroordelen over supporters hebben, het is wat met jou.
verbaasd perplexquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik stond ook verbaasd van mezelf, om eerlijk te zijn
Haha, was het lastig om naar synoniemen te zoeken?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gefrustreerd, inderdaad, dat is een uitermaat correct toebedeelde terugkoppeling uwerzijds
Lekker jezelf in veiligheid stellen hè, met deze zin. Iedereen die op je reageert voelt zich natuurlijk per direct aangesproken en dan heb jij de discussie automatisch al gewonnen hè?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:48 schreef Inverted_World het volgende:
En er zijn schijnbaar mensen die zich zeer aangesproken voelen in die omschrijving.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:48 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik conformeer de vooroordelen enkel uit dergelijke reacties van fokkers hier, ik verzin geen dingen.![]()
Verder geef ik ook duidelijk aan dat ik de mensen die hun halve leven aan voetbal wijden redelijk kansloos vind, maar dat is mijn mening dat ga ik niet nog een keer onderbouwen want dat valt terug te lezen in dit topic. Daarbij valt er op te maken dat ik vaak spreek over hooligans, daar heb ik natuurlijk wel iets tegen maar wie niet? Vervelende sfeer-verziekende lui.
En er zijn schijnbaar mensen die zich zeer aangesproken voelen in die omschrijving.
En met deze reactie bevestig je alleen maar hoe kortzichtig je bent. Net als jij ga ik dat lekker niet nog een keer onderbouwen, want dat valt ook terug te lezen in het topic.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:48 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik conformeer de vooroordelen enkel uit dergelijke reacties van fokkers hier, ik verzin geen dingen.![]()
Verder geef ik ook duidelijk aan dat ik de mensen die hun halve leven aan voetbal wijden redelijk kansloos vind, maar dat is mijn mening dat ga ik niet nog een keer onderbouwen want dat valt terug te lezen in dit topic. Daarbij valt er op te maken dat ik vaak spreek over hooligans, daar heb ik natuurlijk wel iets tegen maar wie niet? Vervelende sfeer-verziekende lui.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:43 schreef Dikkers het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je graag moeilijke woorden gebruikt, ben je een stuk geloofwaardiger met een foutloze interpunctie.
Behoorlijk, vooral om mijn reactie te meten met die absurd hoogstaande kwaliteitsreactie van jou.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:49 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Haha, was het lastig om naar synoniemen te zoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |