quote:
Er een topic over openen op fok.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:47 schreef sinadO het volgende:
Ik snap het dus niet he, wat mensen eraan vinden. Elk weekend trainen, elke zondag een wedstrijd tegen Volksbuurter Boys XIV uit Schubbenkuttenveen. Dan Studio Sport kijken en natuurlijk alle Sponsorcup wedstrijden op de voet volgen. Daarnaast nog de Boboshows kijken waar alle al dan niet mislukte ex-voetballers hun gal komen spuien en overloos lullen over die ene gemiste kans of die scheidsrechter met poep in zijn ogen of weet ik veel wat.
En dan die gekte om het WK van deze zomer die geheid weer gaat losbarsten.
Voetbal.
Zoek een leven.
Ach kijk, een 'liefhebber'.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:49 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Er een topic over openen op fok.
Zoek een leven.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:47 schreef sinadO het volgende:
Ik snap het dus niet he, wat mensen eraan vinden. Elk weekend trainen, elke zondag een wedstrijd tegen Volksbuurter Boys XIV uit Schubbenkuttenveen. Dan Studio Sport kijken en natuurlijk alle Sponsorcup wedstrijden op de voet volgen. Daarnaast nog de Boboshows kijken waar alle al dan niet mislukte ex-voetballers hun gal komen spuien en overloos lullen over die ene gemiste kans of die scheidsrechter met poep in zijn ogen of weet ik veel wat.
En dan die gekte om het WK van deze zomer die geheid weer gaat losbarsten.
Voetbal.
Zoek een leven.
Zo te zien vind je je eigen leven ook heel interessantquote:Beroep Kantoorslaaf
Werk =/= leven kerel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
[..]
Zo te zien vind je je eigen leven ook heel interessant
hierop reageren.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:49 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Er een topic over openen op fok.
Zoek een leven.
Tief op met je trollreplies.quote:
Ik kan wel 1001 dingen bedenken die hetzelfde of (veel) meer kosten en die ik nog veel minder belangrijk vind.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:50 schreef Garisson72 het volgende:
Ik las vanmorgen ergens dat het de maatschappij 1 mln euro kost om één of ander kluppie uit Amsterdam tegen een ander kluppie uit Rotterdam één of andere finale te laten balletjetrappen. Kijk dan gaat het nog eens ergens over hè, dus gelieve dat mooie spelletje (want dat is het natuurlijk) niet zo te bagatelliseren.
moet jij niet wat doen eigenlijk? ik zie je altijd maar posten !quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het WK is standaard bier & tieten!
Zin in !
Voetbal is kut
En chicks, en das dan weer niet erg.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Hockey, daar zitten toch alleen kakkers en homo's op?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:02 schreef mirved het volgende:
Dat mensen voetbal leuk vinden prima. Ik vermaak me ook prima met kijken na het WK. Maar van die figuren waar hun hele leven draait om het "cluppie". Overal komen ze met hun sjaaltje. Iedere week standaard aanwezig overal. Zelfs op internet moeten ze andere hun voetbalclub opdringen door het logo als avatar te nemen en de naam van de club als ondertitel. Daarnaast hebben ze ook nog echt een slechte dag als hun cluppie verliest, andere supporters moeten uitgescholden worden of die slaan ze liever de kop in.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:02 schreef Zooootje het volgende:
[..]
A1, verder geen details want ik ben meestal meer de 3ehelftspeler
Ik sla nooit iemand de kop in, verder klopt het. Wat nu?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:02 schreef mirved het volgende:
Dat mensen voetbal leuk vinden prima. Ik vermaak me ook prima met kijken na het WK. Maar van die figuren waar hun hele leven draait om het "cluppie". Overal komen ze met hun sjaaltje. Iedere week standaard aanwezig overal. Zelfs op internet moeten ze andere hun voetbalclub opdringen door het logo als avatar te nemen en de naam van de club als ondertitel. Daarnaast hebben ze ook nog echt een slechte dag als hun cluppie verliest, andere supporters moeten uitgescholden worden of die slaan ze liever de kop in.
wat een mongool ben jij die er bovendien niets van weet of snaptquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:02 schreef mirved het volgende:
Jij danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |