quote:
Er een topic over openen op fok.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:47 schreef sinadO het volgende:
Ik snap het dus niet he, wat mensen eraan vinden. Elk weekend trainen, elke zondag een wedstrijd tegen Volksbuurter Boys XIV uit Schubbenkuttenveen. Dan Studio Sport kijken en natuurlijk alle Sponsorcup wedstrijden op de voet volgen. Daarnaast nog de Boboshows kijken waar alle al dan niet mislukte ex-voetballers hun gal komen spuien en overloos lullen over die ene gemiste kans of die scheidsrechter met poep in zijn ogen of weet ik veel wat.
En dan die gekte om het WK van deze zomer die geheid weer gaat losbarsten.
Voetbal.
Zoek een leven.
Ach kijk, een 'liefhebber'.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:49 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Er een topic over openen op fok.
Zoek een leven.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:47 schreef sinadO het volgende:
Ik snap het dus niet he, wat mensen eraan vinden. Elk weekend trainen, elke zondag een wedstrijd tegen Volksbuurter Boys XIV uit Schubbenkuttenveen. Dan Studio Sport kijken en natuurlijk alle Sponsorcup wedstrijden op de voet volgen. Daarnaast nog de Boboshows kijken waar alle al dan niet mislukte ex-voetballers hun gal komen spuien en overloos lullen over die ene gemiste kans of die scheidsrechter met poep in zijn ogen of weet ik veel wat.
En dan die gekte om het WK van deze zomer die geheid weer gaat losbarsten.
Voetbal.
Zoek een leven.
Zo te zien vind je je eigen leven ook heel interessantquote:Beroep Kantoorslaaf
Werk =/= leven kerel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
[..]
Zo te zien vind je je eigen leven ook heel interessant
hierop reageren.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:49 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Er een topic over openen op fok.
Zoek een leven.
Tief op met je trollreplies.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |