Ik heb niets tegen voetbal als in; Ze moeten het afschaffen of enige vorm ervan. Ik zeg alleen dat ik de mensen die hun halve leven, inkomen en tijd eraan wijden kansloos vind, is dat zo moeilijk te begrijpen, daarom in het algemeen kansloos omdat er hier een discussie gaande is waar alleen mensen als jij op af komen met een voetbal avatar e.d.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
OMG, jij bent echt een fucking triest mannetje. Let op. Jij zei dit:
[..]
"Ik vind het kansloos" slaat op voetbal op zichzelf, want daarna zeg je pas dat je mensen die er tijd en geld aan wijden OOK kansloos vindt.
Dus je zegt dat je voetbal kansloos vindt. Kom nou niet terugkrabbelen met "Je hoort mij niet zeggen dat ik iets tegen voetbal heb", want hoe kun je nou niets tegen voetbal hebben en het toch kansloos vinden?
Droeftoeter
Blijf jij maar lekker in je vooroordelen geloven jongen, lekker achter je pc'tje zo ja.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:18 schreef mirved het volgende:
[..]
Schelden en het gebruik van het woord "ouwe" o zo vooroordeel bevestigend
dat komt omdat er ongeveer 50x zoveel voetbalsupporters zijn dan enige andere sport (in europe dan). overigens hebben die relschoppers niks met voetbal te maken, die zijn gewoon volkomen achterlijk en gaan gewoon op zoek naar een manier om de grootst mogelijke vechtpartijen uit te lokken. Tja en dat gaat het makkelijkst bij de grootste sport.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je me tegenspreekt, je negeert het gewoon, en het is gewoon zielig omdat je weet dat ik gelijk heb
DAAR ZIT EEN SPELFOU... oh wachtquote:
Welke??quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:59 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ik kan wel 1001 dingen bedenken die hetzelfde of (veel) meer kosten en die ik nog veel minder belangrijk vind.
die grote clubs betalen meer belasting over inkomsten dan dat ze subsidies krijgen. daardoor zijn ze winstgevend, doordat ze winstgevend zijn geeft de gemeente subsidies zodat ze niet failliet gaan, en ze nog steeds geld kunnen binnenhalen voor de gemeente. snap je?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:19 schreef Joz het volgende:
[..]
Welke??
gemeenschapsgeld voor de sponsoring van een grote club is in mijn ogen totaal niet nodig. Dat je geld uitgeeft om lokale clubs te subsidieren om de jeugd te laten voetballen oke, maar al dat gemeenschapsgeld voor eredivisie clubs is niet weggegooid geld....
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
@ al die voetbal haters, zijn jullie dan ook tegen bioscopen, en mensen die geld uitgeven daaraan zijn kansloos? en theaters? en al het andere wat enige entertainment value heeft? weet je wat, alles is gewoon kansloos behalve hier op fok vanachter je computertje posten dat alles kansloos is. want DAN ben je pas niet kansloos.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:21 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Een filmtheater kan een flinke meerwaarde hebben aan het intellectueel vermogen, dus nee, niet kansloos. Voetbal kan een flinke meerwaarde brengen aan het asociaal gedrag, dus ja, kansloos.
dat is logisch hé, voetbal fans met een voetbal avatar. wooooow! verbazingwekkend.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:18 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen voetbal als in; Ze moeten het afschaffen of enige vorm ervan. Ik zeg alleen dat ik de mensen die hun halve leven, inkomen en tijd eraan wijden kansloos vind, is dat zo moeilijk te begrijpen, daarom in het algemeen kansloos omdat er hier een discussie gaande is waar alleen mensen als jij op af komen met een voetbal avatar e.d.
Goede hoofdtelefoonsquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n type die geen telefoon koopt die supergoed uit de test komt, alleen omdat de 'meerderheid hem ook al heeft' en je volgens je eigen kromme principes lekker tegendraads wil zijn?
Ja lekker makkelijk, achteraf terugkrabbelen met: "Nee, zo had ik het niet bedoeld, ik bedoelde echt wat anders..."quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:18 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen voetbal als in; Ze moeten het afschaffen of enige vorm ervan. Ik zeg alleen dat ik de mensen die hun halve leven, inkomen en tijd eraan wijden kansloos vind, is dat zo moeilijk te begrijpen, daarom in het algemeen kansloos omdat er hier een discussie gaande is waar alleen mensen als jij op af komen met een voetbal avatar e.d.
Amen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
dat is logisch hé, voetbal fans met een voetbal avatar. wooooow! verbazingwekkend.
Dat is net als in een discussie over films zeggen dat het bij voorbaat kansloos is omdat er vooral mensen met een avatar uit een of andere film voorbij komenmensen zijn nu eenmaal geneigd om een avatar te nemen van iets wat ze boeit, en als dat voetbal is nemen ze een voetbal avatar. Als dat films zijn nemen ze een film avatar, en als ze geen hobbies hebben laten ze er een maken door Murp of iets dergelijks. lekker boeiend wat voor avatar iemand heeft.
hahaquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:21 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Een filmtheater kan een flinke meerwaarde hebben aan het intellectueel vermogen, dus nee, niet kansloos. Voetbal kan een flinke meerwaarde brengen aan het asociaal gedrag, dus ja, kansloos.
Je begrijpt het niet. Zie je mij met een bioscoop sjaal rondlopen, bioscoop avatar, mensen die niet van de film genieten hun kop in slaan en tijdens de film andere film bezoekers uit schelden? JODEN JODEN.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
@ al die voetbal haters, zijn jullie dan ook tegen bioscopen, en mensen die geld uitgeven daaraan zijn kansloos? en theaters? en al het andere wat enige entertainment value heeft? weet je wat, alles is gewoon kansloos behalve hier op fok vanachter je computertje posten dat alles kansloos is. want DAN ben je pas niet kansloos.
Popcorngooiers zijn de relschoppers in de biosquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:26 schreef mirved het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Zie je mij met een bioscoop sjaal rondlopen, bioscoop avatar, mensen die niet van de film genieten hun kop in slaan en tijdens de film andere film bezoekers uit schelden? JODEN JODEN.
Prima als je van voetbal houdt. Geniet van de wedstrijd en laat het daar bij.
Wat een kromme vergelijking is dit weerquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:26 schreef mirved het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Zie je mij met een bioscoop sjaal rondlopen, bioscoop avatar, mensen die niet van de film genieten hun kop in slaan en tijdens de film andere film bezoekers uit schelden? JODEN JODEN.
Of mensen die lopen te schreeuwen, of ruzie zoeken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:27 schreef Dikkers het volgende:
[..]
Popcorngooiers zijn de relschoppers in de bios
Idd, terwijl dat gewoon voor 80-90 procent dezelfde mensen zijnquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Of mensen die lopen te schreeuwen, of ruzie zoeken.
Mensen die oprecht denken dat de bioscoopganger 'socialer' is dan de wedstrijdkijker.
Ik heb het over een filmtheater, niet over de JT Bioscopen. Er zit een verschil tussen een film als c.r.a.z.y. en x-men hoor.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
hahaja dat zal het zijn. Daarom zitten al die politici constant te bitchen over "leeftijdgrenzen op films" en "films zetten aan tot gewelddadig gedrag"
met zo'n tunnelvision kom je er wel in deze wereldoverigens worden er ook zeer veel zakendeals gesloten bij voetbalwedstrijden, meer dan tijdens films
![]()
wat een kansloos argument ook weer
ja want dat doet elke voetbalsupporter. overigens ging het niet over de relschoppers en dergelijke, alhoewel ik dat gelijk had moeten zeggen aangezien sommige mensen gewoon zo blind zijn dat ze alleen het slechte in alles waar ze tegen zijn zien.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:26 schreef mirved het volgende:
[..]
Als je graag interessant doet met je taalgebruik: Doe dit dan goed!quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:32 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik heb het over een filmtheater, niet over de JT Bioscopen. Er zit een verschil tussen een film als c.r.a.z.y. en x-men hoor.![]()
Haha, met jou valt bij voorbaat geen discussie te voeren lijkt me, want uiteraard komt gewelddadig gedrag meer voor na aanleiding van een film kijken als je uit het theater loopt, dan hooligans die elkaar de kop in slaan na een wedstrijd feyenoord - ajax._!
Met jouw beperkte brein concludeer je bij deze het stereotype voetbalfan die zich in een discussie tracht te verwikkelen. Jammer, maar weer een faal.
Met jou anders ook niet., want zodra je uitgeluld bent, krabbel je daarna terug met "ik bedoel wat anders".quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:32 schreef Inverted_World het volgende:
Haha, met jou valt bij voorbaat geen discussie te voeren lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |