Jep, vanavond AZ en morgen Ajaxquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:09 schreef Zooootje het volgende:
[..]
*ik moest lachen*
Ga jij lekker met een biertje je cluppie aanmoedigen, alsjeblieft!
Dat doe ik ook hoor (tenminste, ik ben als het om Oranje gaat niet zo fanatiek als wanneer het om Feyenoord gaat), maar ik mag het als rechtgeaard voetballiefhebberquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
lekker dol doen met oranje pruiken en holland holland roepen![]()
Hap hap hapquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ja want dat is de enige andere mogelijkheid tijdens een oefenpot van oranje? waar the fuck heb je het over ouwe
Ajax de CL of NL wk? AJAX 100%quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook hoor (tenminste, ik ben als het om Oranje gaat niet zo fanatiek als wanneer het om Feyenoord gaat), maar ik mag het als rechtgeaard voetballiefhebber
Ok danquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
yeah rightje kwam er ineens achter dat ik one of the good guys ben en nu krabbel je terug
DEUTSCHLAND ÚBER ALLESCHHH !!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:11 schreef Dikkers het volgende:
Iets anders doen dan oranje aanmoedigen tijdens het WK is gay
Haal je SS-uniform maar weer tevoorschijn. En doe de groeten aan Goring en Goebbels.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
DEUTSCHLAND ÚBER ALLESCHHH !!!
Bij jou is dit niet ook nog eens nodig hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, dat zei Anton Mussert in 1939 ook.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben 25% Duits, ik mág voor 2 landen juichen...
Maar ik ben meer voor Nederland hoor, uiteraard
No_Surreal_Babyquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Bubbeling?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:15 schreef Inverted_World het volgende:
Voetbal_!
Hyves_!
R&B_!
Rap_!
WoW_!
Fok!_!
Bubbeling_!
Voetbal_!
Voetbal_!
Je moederquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:15 schreef Inverted_World het volgende:
Voetbal_!
Hyves_!
R&B_!
Rap_!
WoW_!
Fok!_!
Bubbeling_!
Voetbal_!
Voetbal_!
In mijn stad (Hoorn) hebben we ook een voetbalploeg (Hollandia) die mee mocht doen met de eerste divisie, alleen was hun 'stadion' niet groot genoeg, ze hebben alleen een tribunequote:Op dinsdag 13 april 2010 14:18 schreef Equites het volgende:
Alleen de absolute top in voetbal is leuk om te volgen. Een wedstrijd VVV- NEC volgen is idd gewoon een trieste bedoeling.
Ik ben 3x achter elkaar over die hoer heen geweest en schreeuwde HATTRICK!!! de laatste keer dat ik klaar kwamquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:24 schreef Dikkers het volgende:
[..]
Zowel arsenal als je moeder zijn dit jaar niet ongeslagen gebleven..
Wat nou als Messi morgen bij je moeder langskomt. Schreeuw je dan heel hard: QUATTROOOO!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben 3x achter elkaar over die hoer heen geweest en schreeuwde HATTRICK!!! de laatste keer dat ik klaar kwam
Zeker waar.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:24 schreef Dikkers het volgende:
[..]
Zowel arsenal als je moeder zijn dit jaar niet ongeslagen gebleven..
quote:
Jouw lijstje was om naar huis te schrijven zeker.. Geen argument te vinden dus niet echt vreemd dat je dan deze reacties krijgt. Bovendien heb ik geen scheldwoord in de mond genomen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:29 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Zeker waar.![]()
Heerlijk die voetbalfans die ook niet verder komen dan het stereotype voetbalfan.Geen normaal woord kunnen uitbrengen, een beetje schelden, en eigenlijk ergens ver weg weten ze dat al die tijd die ze eraan besteden, al dat geld wat ze eraan uitgeven allemaal voro niets is geweest, nouja, om het imago 'tokkie' te laten bestaan. Waardoor de medemens zich weer een beetje verheven mag voelen.
Bedankt.
Ok, vertel me eens dan? Hou jij van sport? En zo ja, van welke sport?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:29 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Zeker waar.![]()
Heerlijk die voetbalfans die ook niet verder komen dan het stereotype voetbalfan.Geen normaal woord kunnen uitbrengen, een beetje schelden, en eigenlijk ergens ver weg weten ze dat al die tijd die ze eraan besteden, al dat geld wat ze eraan uitgeven allemaal voro niets is geweest, nouja, om het imago 'tokkie' te laten bestaan. Waardoor de medemens zich weer een beetje verheven mag voelen.
Bedankt.
Moet je nagaan wat voor een breed publiek voetbal heeftquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:32 schreef Ezio het volgende:
Eens met TS, voetbal is voor volksbuurtbewoners die in de avond op een plastic tuinstoel met een krat bier voor hun huis gaan zitten
Ik houd niet van sport, nee.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ok, vertel me eens dan? Hou jij van sport? En zo ja, van welke sport?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:33 schreef Agiath het volgende:
Ik ben trouwens tijdens het WK voor een anit-voetbalhaat policy hier op fok.
Dat houdt in : Elk topic met in de TT voetbal, WK, Nederlands Elftal, Oranje etc. Perm IP-ban voor TS.
Of gewoon een algemene "voetbal" reactie. Zelfde verhaal.
Laten we KLB homo-vrij houden tijdens het WK
Wat ben jij toch sneu somsquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:33 schreef Agiath het volgende:
Ik ben trouwens tijdens het WK voor een anit-voetbalhaat policy hier op fok.
Dat houdt in : Elk topic met in de TT voetbal, WK, Nederlands Elftal, Oranje etc. Perm IP-ban voor TS.
Of gewoon een algemene "voetbal" reactie. Zelfde verhaal.
Laten we KLB homo-vrij houden tijdens het WK
En wát voor een publiek zeg!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat voor een breed publiek voetbal heeft
Ik zie mensen dat niet echt doen bij een potje diepzeedammen.
Vind je jezelf dan niet een beetje kansloos? Andere mensen die wel van sport houden belachelijk maken op een internetforum? Als je hier eens over nadenkt, besef je je dan wel wat voor zielige gast je bent?quote:
Ezio jouw reactie is zo jaren 70... Tegenwoordig worden er pleinen homovrij gemaakt zodat de echte Nederlanders samen hun land kunnen aanmoedigen op een plein met een groot schermquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:32 schreef Ezio het volgende:
Eens met TS, voetbal is voor volksbuurtbewoners die in de avond op een plastic tuinstoel met een krat bier voor hun huis gaan zitten
Rellen onder water gaat ook niet zo makkelijk, of wel?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
En wát voor een publiek zeg!
Ik zie overigens mensen die van diepzeedammen houden ook nooit rellen trappen waar de MP aan te pas moet komen.
Ik zie relschoppers ook nooit diepzeedammen..quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
En wát voor een publiek zeg!
Ik zie overigens mensen die van diepzeedammen houden ook nooit rellen trappen waar de MP aan te pas moet komen.
Honkbal, American Football, Ijshockey.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Rellen onder water gaat ook niet zo makkelijk, of wel?
Of snap je echt niet dat relschoppers voetbal als excuus gebruiken? Voetbal is de meest beoefende sport van de wereld, dus ook met de meeste toeschouwers en de meeste mensen, die wekelijks bij elkaar komen. Wat is er nou een mooiere gelegenheid dan dat om huis te houden? Stel dat hockey de grootste sport was geweest, en in stadions van 40+ k mensen gespeeld zou worden, dan had je daar de relschoppers.
Kortzichtig iemand dat je bent.
die relschoppers zie ik ook niet zo vaak voetballen wat dat betreft hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:39 schreef Dikkers het volgende:
[..]
Ik zie relschoppers ook nooit diepzeedammen..
Ik gaf aan dat er een bijzonder slechte vergelijking werd gemaakt kerelquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:42 schreef Salamando het volgende:
[..]
die relschoppers zie ik ook niet zo vaak voetballen wat dat betreft hoor
Absoluut vind ik mezelf dan niet zielig, natuurlijk niet, anders zou ik het ook niet eens met de klacht zijn natuurlijk. Wellicht dat je te beperkt bent te begrijpen dat er ook mensen zijn met andere interesses welke niets met sport te maken hebben, die niet direct zijn verbonden aan een globaal imago, wat nou eenmaal wel op iets gebaseerd wordt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vind je jezelf dan niet een beetje kansloos? Andere mensen die wel van sport houden belachelijk maken op een internetforum? Als je hier eens over nadenkt, besef je je dan wel wat voor zielige gast je bent?
Het feit dat de Fok!kers die van voebal houden een beetje homofoob zijn zegt volgens mij al genoeg.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:36 schreef Dikkers het volgende:
[..]
Ezio jouw reactie is zo jaren 70... Tegenwoordig worden er pleinen homovrij gemaakt zodat de echte Nederlanders samen hun land kunnen aanmoedigen op een plein met een groot scherm
Ga anders even kijken bij het topic over bamkwakkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:42 schreef Boterhamzakje het volgende:
OP niet gelezen.
Maar bij voorbaat al een terechte klacht
en bij NBA basketball ook geen rellen, terwijl ze daar praktisch op het veld zittenquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:41 schreef Ezio het volgende:
[..]
Honkbal, American Football, Ijshockey.
Zomaar 3 sporten die ook bijzonder polulair zijn, en je hoort NOOIT dat supporters nadien aan het rellen slaan.
Volgens mij ben je zelf een beetje kortzichtig. Het is gewoon een kutsport met kutsupporters voor het grootste deel.
Ach meid, het zit je niet mee he?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:44 schreef Dikkers het volgende:
[..]
Boterhamzakje verdwijn met je grafhoofd als je te lui bent om te lezen
Jammer dat jij het verschil niet begrijpt tussen supporters en relschoppers met een voetbalsjaaltje om. Had ook niet anders verwacht van iemand die totaal niks met voetbal heeft.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:41 schreef Ezio het volgende:
Volgens mij ben je zelf een beetje kortzichtig. Het is gewoon een kutsport met kutsupporters voor het grootste deel.
Invertedquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:45 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ach meid, het zit je niet mee he?
Mensen op uiterlijk beoordelen omdat ze niet van voetbal houden en het niet met je eens zijn? ;') begrijp je nu wat voor een zielig mannetje je bent?![]()
Negeer vooral de rest van wat ik zeiquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jammer dat jij het verschil niet begrijpt tussen supporters en relschoppers met een voetbalsjaaltje om. Had ook niet anders verwacht van iemand die totaal niks met voetbal heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |