Nu ben je een loserquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik sla nooit iemand de kop in, verder klopt het. Wat nu?
Wat ben ik blij dat mijn vriend geen voetbal kijkt zeg.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een vrouw. Dus TS is of een shemale of een homo.
Nee hoor, alleen maar een echte manquote:
Jouw vriend is ook homo, dus ben jij ook een homo of shemale.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:07 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat mijn vriend geen voetbal kijkt zeg.
Van die figuren die iedereen in hokjes plaatsen, pfff.
lekker dol doen met oranje pruiken en holland holland roepenquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen maar een echte man
Overigens, nog erger als TS zijn mensen die voetbal alleen tijdens het EK/WK leuk vinden
Beter dan met je level 60 wow accountje op je zolderkamer zitten, of niet dan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
lekker dol doen met oranje pruiken en holland holland roepen![]()
*ik moest lachen*quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jouw vriend is ook homo, dus ben jij ook een homo of shemale.
ja want dat is de enige andere mogelijkheid tijdens een oefenpot van oranje? waar the fuck heb je het over ouwequote:Op dinsdag 13 april 2010 14:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Beter dan met je level 60 wow accountje op je zolderkamer zitten, of niet dan?
Jep, vanavond AZ en morgen Ajaxquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:09 schreef Zooootje het volgende:
[..]
*ik moest lachen*
Ga jij lekker met een biertje je cluppie aanmoedigen, alsjeblieft!
Dat doe ik ook hoor (tenminste, ik ben als het om Oranje gaat niet zo fanatiek als wanneer het om Feyenoord gaat), maar ik mag het als rechtgeaard voetballiefhebberquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
lekker dol doen met oranje pruiken en holland holland roepen![]()
Hap hap hapquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ja want dat is de enige andere mogelijkheid tijdens een oefenpot van oranje? waar the fuck heb je het over ouwe
Ajax de CL of NL wk? AJAX 100%quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook hoor (tenminste, ik ben als het om Oranje gaat niet zo fanatiek als wanneer het om Feyenoord gaat), maar ik mag het als rechtgeaard voetballiefhebber
Ok danquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
yeah rightje kwam er ineens achter dat ik one of the good guys ben en nu krabbel je terug
DEUTSCHLAND ÚBER ALLESCHHH !!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:11 schreef Dikkers het volgende:
Iets anders doen dan oranje aanmoedigen tijdens het WK is gay
Haal je SS-uniform maar weer tevoorschijn. En doe de groeten aan Goring en Goebbels.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
DEUTSCHLAND ÚBER ALLESCHHH !!!
Bij jou is dit niet ook nog eens nodig hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
DEUTSCHLAND ÚBER ALLESCHHH !!!
Ja, dat zei Anton Mussert in 1939 ook.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben 25% Duits, ik mág voor 2 landen juichen...
Maar ik ben meer voor Nederland hoor, uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |