No_Surreal_Babyquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
DEUTSCHLAND ÚBER ALLESCHHH !!!
Bubbeling?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:15 schreef Inverted_World het volgende:
Voetbal_!
Hyves_!
R&B_!
Rap_!
WoW_!
Fok!_!
Bubbeling_!
Voetbal_!
Voetbal_!
Je moederquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:15 schreef Inverted_World het volgende:
Voetbal_!
Hyves_!
R&B_!
Rap_!
WoW_!
Fok!_!
Bubbeling_!
Voetbal_!
Voetbal_!
In mijn stad (Hoorn) hebben we ook een voetbalploeg (Hollandia) die mee mocht doen met de eerste divisie, alleen was hun 'stadion' niet groot genoeg, ze hebben alleen een tribunequote:Op dinsdag 13 april 2010 14:18 schreef Equites het volgende:
Alleen de absolute top in voetbal is leuk om te volgen. Een wedstrijd VVV- NEC volgen is idd gewoon een trieste bedoeling.
Ik ben 3x achter elkaar over die hoer heen geweest en schreeuwde HATTRICK!!! de laatste keer dat ik klaar kwamquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:24 schreef Dikkers het volgende:
[..]
Zowel arsenal als je moeder zijn dit jaar niet ongeslagen gebleven..
Wat nou als Messi morgen bij je moeder langskomt. Schreeuw je dan heel hard: QUATTROOOO!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben 3x achter elkaar over die hoer heen geweest en schreeuwde HATTRICK!!! de laatste keer dat ik klaar kwam
Zeker waar.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:24 schreef Dikkers het volgende:
[..]
Zowel arsenal als je moeder zijn dit jaar niet ongeslagen gebleven..
quote:
Jouw lijstje was om naar huis te schrijven zeker.. Geen argument te vinden dus niet echt vreemd dat je dan deze reacties krijgt. Bovendien heb ik geen scheldwoord in de mond genomen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:29 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Zeker waar.![]()
Heerlijk die voetbalfans die ook niet verder komen dan het stereotype voetbalfan.Geen normaal woord kunnen uitbrengen, een beetje schelden, en eigenlijk ergens ver weg weten ze dat al die tijd die ze eraan besteden, al dat geld wat ze eraan uitgeven allemaal voro niets is geweest, nouja, om het imago 'tokkie' te laten bestaan. Waardoor de medemens zich weer een beetje verheven mag voelen.
Bedankt.
Ok, vertel me eens dan? Hou jij van sport? En zo ja, van welke sport?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:29 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Zeker waar.![]()
Heerlijk die voetbalfans die ook niet verder komen dan het stereotype voetbalfan.Geen normaal woord kunnen uitbrengen, een beetje schelden, en eigenlijk ergens ver weg weten ze dat al die tijd die ze eraan besteden, al dat geld wat ze eraan uitgeven allemaal voro niets is geweest, nouja, om het imago 'tokkie' te laten bestaan. Waardoor de medemens zich weer een beetje verheven mag voelen.
Bedankt.
Moet je nagaan wat voor een breed publiek voetbal heeftquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:32 schreef Ezio het volgende:
Eens met TS, voetbal is voor volksbuurtbewoners die in de avond op een plastic tuinstoel met een krat bier voor hun huis gaan zitten
Ik houd niet van sport, nee.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ok, vertel me eens dan? Hou jij van sport? En zo ja, van welke sport?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:33 schreef Agiath het volgende:
Ik ben trouwens tijdens het WK voor een anit-voetbalhaat policy hier op fok.
Dat houdt in : Elk topic met in de TT voetbal, WK, Nederlands Elftal, Oranje etc. Perm IP-ban voor TS.
Of gewoon een algemene "voetbal" reactie. Zelfde verhaal.
Laten we KLB homo-vrij houden tijdens het WK
Wat ben jij toch sneu somsquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:33 schreef Agiath het volgende:
Ik ben trouwens tijdens het WK voor een anit-voetbalhaat policy hier op fok.
Dat houdt in : Elk topic met in de TT voetbal, WK, Nederlands Elftal, Oranje etc. Perm IP-ban voor TS.
Of gewoon een algemene "voetbal" reactie. Zelfde verhaal.
Laten we KLB homo-vrij houden tijdens het WK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |