Jaja, ik studeerdequote:Op donderdag 15 april 2010 14:20 schreef Orea het volgende:
Hier gaat 2400 liter in
Moeten alleen nog even kijken waar ie komtwe hebben een tuin van 15 bij 5, maar hebben aantal jaar geleden 'leuke'
borders geplaatst
waardoor ik op 1 stuk precies 2,70 ruimte heb
Maargoed, eind van de maand komen er wat aanpassingen en gaat 1 border in zijn geheel weg (veel schaduw daar dus alle planten gaan dood) en daar zou ie perfect passen
En dan volgend jaar Roelofje erin met zo'n gele-opblaas-drijf-ding-band![]()
En vergeet niet Tico, ik zit in de ziektewet hè, dus heb hele dagen de tijd
Goed plan, schaf jij er maar eentje aan. Dan kom ik bij je op bezoek, ik woon naast Tilburgquote:Op donderdag 15 april 2010 14:46 schreef flugeltje het volgende:
Potdomme, dat zwembad ziet er prima uit Orea... Ik wil er ook nog eentje aanschaffen voor de warme dagen, maar die van mij gaat wel wat kleiner worden![]()
Oh als je jouwe is geboren en je loopt ergens tegenaan mag je mij ook bellen!!! Als het goed is heb ik dan mn certificaat.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
pessie dat had ik ook hoor. Eerst een paar dagen dat ie echt extreem druk was (voor zijn doen) en toen opeens veel minder, en veel minder hard ook. Ik vermoedde ook dat ie omgedraaid was. Maar heb zo'n angelsounds dus daar heb ik toen toch even meegeluisterd en toen hoorde ik schoppen en z'n hartje
Was ook wel even ongerust.
En wat verzekeringen betreft, ik heb echt nooit iets nodig eruit.. Kom amper bij de huisarts. Misschien als de baby geboren is dat het anders wordt. Maar ik vond het onzin om veel geld uit te geven voor dingen die ik toch niet gebruik. Enige wat handig is is bril/lenzen, maar daar moest ik zoveel voor betalen om iets terug te krijgen dat het goedkoper is om het gewoon zelf te betalen.
Vriendlief heeft wel een extra tandartsverzekering, maar dat heeft ie ook echt nodig![]()
En volgende week heb ik de borstvoedingsbijeenkomst van de kraamzorgVerloskundige raadde aan om iig iets van een cursus te volgen, omdat je dan weet waar je tegenaan kan lopen in het begin. De kans van slagen is dan groter zei ze..
En vriendin van mij werkt als verpleegkundige op een kinder/kraamafdeling en daar hebben ze ook borstvoedingscertificaten, maar zelf heeft ze ook zoiets van, ik weet alles uit een boekje, maar niet uit ervaring. En dan is t gewoon heel lastig om dingen uit te leggen aan nieuwe moeders.
Ik kom uit Breda, dan kom ik er ook wel bijliggenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:50 schreef Cantare het volgende:
[..]
Goed plan, schaf jij er maar eentje aan. Dan kom ik bij je op bezoek, ik woon naast Tilburg
Daarvoor rij ik wel naar Tilburgquote:
OMGquote:
Goed!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:04 schreef Cantare het volgende:
[..]
Hey, jij ook hier. Hoe is het eigenlijk afgelopen met je knuffelpopjes-actie?
ik luister ook wel naar draakje hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 17:12 schreef Suzanna het volgende:
Hoe gaat het draculettetje? (k moet altijd drie keer kijken voor ik je naam goed schrijf)
Pessie, fijn dat je de baby weer voelde en dat je de hartslag hoorde. Toch weer even gerustgesteld he?
Data ligt er maar net aan. En ook een nachthemd is makkelijk omhoog te trekken aan de voorkant hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:52 schreef Ticootje het volgende:
Maar als je kindje geboren wordt wil je het toch lekker bloot op bloot hebben?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:52 schreef Ticootje het volgende:
Maar als je kindje geboren wordt wil je het toch lekker bloot op bloot hebben?
Ik heb em meteen onder mn favorieten gegooid! Dank!quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:40 schreef flugeltje het volgende:
Pessie, check dit => http://www.mommyandme.nl/(...)ngsjurkje-kadopakket
Moest meteen aan jou denken, hiermee denk ik dat je jezelf iets prettiger gaat voelen. Hoeft zelfs niet uit voor ruggeprik...
en als je kindje zijn temp neit kan vast houden lig je soms wel eens 1,5 uur met een blote baby op je blote huidquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:07 schreef Leandra het volgende:
Ehm.... ze leggen de baby na de bevalling echt wel op jouw buik, en met een beetje mazzel wordt de baby ook nog vrij snel aangelegd.
en je voeten worden snel koud en bevallen met koude voeten is niet prettig zegt men... geen ervaring mee trouwensquote:Overigens denk ik dat die sokken om meerdere redenen nuttig zijn; tijdens een bevalling wil je ook nog wel wat rondlopen, en dan zijn een paar sokken op de ziekenhuisvloer een stuk frisser dan je blote voeten.
Ik bedoelde het ook een beetje als grapje hoor. Denk echt niet serieus dat ze het kind op de buik van mn man gooien. Ik moet em alleen wel vasthouden want ik wil kijken of ik op een baarkruk kan/mag. Maar baby's vasthouden kan ik wel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:07 schreef Leandra het volgende:
Ehm.... ze leggen de baby na de bevalling echt wel op jouw buik, en met een beetje mazzel wordt de baby ook nog vrij snel aangelegd.
Overigens denk ik dat die sokken om meerdere redenen nuttig zijn; tijdens een bevalling wil je ook nog wel wat rondlopen, en dan zijn een paar sokken op de ziekenhuisvloer een stuk frisser dan je blote voeten.
onbevlekt ontvangenquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:55 schreef Books het volgende:
Pessie ik ben het helemaal eens met Pvoesss. Je klinkt zo naief dat ik me af en toe afvraag hoe je in vredesnaam zwanger bent geraakt.
Op de wind gestaan denk ik. Maar in alle eerlijkheid ik snap niet dat je alles wat maar met bv te maken heeft op een lactatiekundige gooit alsof je zelf niet meer na hoeft te denken of uberhaupt je hersens gebruikt en ook om een baby'tje op je buik te hebben en daar dan weer een heel verhaal van maakt. Het hoeft er enkel nog bij te komen dat ze een hele hoge pijngrens heeft en het allemaal wel mee zal vallen en dan is het een kopie van iemand anders hier op het forum.quote:
Dat zou me ook helemaal niets interesseren. Alsof het iemand wat boeit hoe je eruit ziet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:40 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik snap die schaamte om naakt niet zo. Die mensen hebben meer naakte lichamen gezien dan jij kan bedenken. Voor hen is het werk, niets seksueels. En ze zullen de gekste dingen gezien hebben, dus ook daar hoef je je niet voor te schamen.
Al staan ze met 100 man naar m'n doos te gluren, als die baby er maar uitkomt!
Krijg je van mij een badeendje om mee in bad te dobberen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:59 schreef Orea het volgende:dames dames, ik heb straks ook tijd nodig om in mijn zwembad te dobberen hè
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:02 schreef Books het volgende:
[..]
Krijg je van mij een badeendje om mee in bad te dobberen.
dan neem ik wel wat lekkers mee. Applecrumble of brownie met extra chocola...quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:06 schreef Books het volgende:
In combi met een kop thee????????????
Misschien kun je waat daagjes eerder naar het ziekenhuis en snijden ze die onderkin gewoon even voor je wegquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:06 schreef Orea het volgende:
Mijn interesseert het totaal helemaal niks wie of wat me ziet tijdens mijn bevalling en in welke staat!Als Roelofje er is moeten ze alleen even opletten dat ze mijn onderkin niet op de foto zetten
Ja ik heb ook zo'n elegante want dan wil je naar beneden kijken om dat koppie te zien (even ter verduidelijking als het al geboren is en het OP je buik ligt) en dan zie je die 8 kilo extra ineens aan je onderkin hangen op foto's later.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:06 schreef Orea het volgende:
Mijn interesseert het totaal helemaal niks wie of wat me ziet tijdens mijn bevalling en in welke staat!Als Roelofje er is moeten ze alleen even opletten dat ze mijn onderkin niet op de foto zetten
Zou je België te ver vinden? Kwestie dat ik weet of ik nog moeite moet doen of niet héquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:07 schreef Orea het volgende:
Books, als ik klaar ben over een week of max. 3 (ik neem even de ruimte) doe me dan nog maar eens een voorstelals ik me verveel gaan mijn handen jeuken, dus je weet maar nooit
Ik ruik handelquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zou je België te ver vinden? Kwestie dat ik weet of ik nog moeite moet doen of niet hé
Wat voor wereld leven die mensen. Ik heb echt even kei en keihard moeten lachen. Alsof je dat ook maar ene ruk boeit na de bevalling zeg. Tsjongejonge, wat zijn er toch vreselijk oppervlakkige naiefe mensen op de wereld.quote:Dit is de speciale kado uitvoering, leuk in een grote kadodoos die in de vorm is van het bovenlichaam van een zwangere dame. Dit maakt het geven extra leuk. Bevat naast het bevallingsjurkje en de haarband nog 3 extra items:
- Lemon doekje zodat je je even snel kan opfrissen direct nadat de baby is geboren
- Lipgloss en spiegeltje zodat je direct naar je bevalling met een klein beetje lipgloss mooi op de foto`s staat, een beetje glans is altijd mooier op de foto.
Dan is er altijd nog zoiets als Photoshopquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:12 schreef Orea het volgende:
Nah dat wordt wat lastig! 'normaal' zit die onderkin er eigenlijk nietalleen als ik raar lig, naar mijn boobs kijk -> dan ligt Roelofje erop dus zéker rare kin of weer eens een Andre van Duin kop trek (gaat helemaal vanzelf hoef ik niet zoveel voor te doen
)!
(wat Books zegt dus)
Dan hou ik zo'n gat over en das ook weer zo lelijk
Dat had ik ook. Vooral dat van die lipglossquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:15 schreef Silmarwen het volgende:
Over dat jurkje, wat je erbij krijgt.
[..]
Wat voor wereld leven die mensen. Ik heb echt even kei en keihard moeten lachen. Alsof je dat ook maar ene ruk boeit na de bevalling zeg. Tsjongejonge, wat zijn er toch vreselijk oppervlakkige naiefe mensen op de wereld.
Voel me trouwens best ok de laatste tijd!
Dat moet een man geweest zijn die dat bedacht heeftquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:17 schreef Vicky het volgende:
vooral dat laatste Sil!!
Lipgloss en een spiegeltje.. Mèn..... te triest voor woorden!!
want " een beetje glans is altijd mooier op de foto"
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:18 schreef Silmarwen het volgende:
Misschien kun je je onderkin een beetje highlighten met die gloss, leidt af van dat paarse hoofd.
Paars hoofd?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:18 schreef Silmarwen het volgende:
Misschien kun je je onderkin een beetje highlighten met die gloss, leidt af van dat paarse hoofd.
kan niet anders...quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:18 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Dat moet een man geweest zijn die dat bedacht heeft
Ik had zo'n mooi groen operatieshirt aan voor de keizersnede. Je mag dat jurkje niet eens aan als het zover komt. Zit je dan je blote klont op dat bed, benen in de lucht en een team mensen die naar je buik en doos staan te staren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:20 schreef Books het volgende:
Weet je wat nou het ergste is dat ik sommige mensen er nog voor aanzie ook omdat ze in een burka willen bevallen. Ik had een shirt van mijn lief aan en aangezien hij 2 meter is was het alsnog een lang shirt bij mij.
He ben jij ook bevallen van E?! Grapje zo zag mijn eerste foto met mijn jongste er ook uit alleen had mijn lief haar vast en van mij zie je enkel mijn hoofd met een zuurstofslangetje en een hand met 2 infusen en verders zie je allemaal draadjes van de hartmonitor onder de dekens verdwijnen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:20 schreef Silmarwen het volgende:
Eerste foto's van mij na de bevalling is met verwildert haar, geen make-up en dikke dekens om me heen terwijl ik glunderend naar een polaroid van mn dochtertje kijk. En dan heb ik nog niet eens hoeven te persen!
AUW!quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:22 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik had zo'n mooi groen operatieshirt aan voor de keizersnede. Je mag dat jurkje niet eens aan als het zover komt. Zit je dan je blote klont op dat bed, benen in de lucht en een team mensen die naar je buik en doos staan te staren.
Oh en dan hebben we het nog niet over de zuster die je schaamhaar even weg komt scheren zonder water of zeep, of de zuster die even een catheter naarbinnen brengt.
Zouden komkommertjes ook helpen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:22 schreef Orea het volgende:
Ogen open houden bij het persen CPdan beperk je de paarse schade!
Ik heb geen foto's van vlak na de bevalling, we waren vergeten de camera mee te nemen naar het ZHquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:20 schreef Silmarwen het volgende:
Eerste foto's van mij na de bevalling is met verwildert haar, geen make-up en dikke dekens om me heen terwijl ik glunderend naar een polaroid van mn dochtertje kijk. En dan heb ik nog niet eens hoeven te persen!
Dat klinkt heel erg niet fijn.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:22 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Oh en dan hebben we het nog niet over de zuster die je schaamhaar even weg komt scheren zonder water of zeep, of de zuster die even een catheter naarbinnen brengt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |