Sorry voor de weinig posts van mij uit dames

Maar ben sinds Dinsdag al zo ziek als n hond, maagzuur tot en met, krampen etc etc, hou amper iets binnen, huisarts geweest, bloeddruk ietsje hoger dan normaal, maar geen eiwitten oid aangetroffen, toen naar huis gestuurd met Ranitidine 150mg 2dd en lactulosesiroop. Gster dan uiteindelijk wegens omstandigheden kunnen beginnen aan de Ranitidine, en ja hoor... de hoofdprijs in bijwerkingen en helemaal niets meer binnenhouden, nog geen slok water.
Straks kan ik dan weer nieuwe meds ophalen, en hopen ze dat ik dan wel weer iets binnen kan houden, zoniet ... is de volgende stap opname

(Kleine vent maakt t wel goed gelukkig, en laat ook met regelmaat even voelen van "joehoee k ben er nog hoor mamma

" ) /einde egopost
Flugeltje die voorlichtingsavonden zijn over t algemeen wel informatief inderdaad, en net als de borstvoedings-avonden (mits je dit wil gaan geven natuurlijk) een aan rader om een keer te volgen voor elke mamma en pappa to be

ook al heb je in je gedachten je zinnen gezet op een thuisbevalling, de kans is er altijd dat je onverhoopt toch naar het ziekenhuis moet. Dan wel fijn als je in iedergeval een beetje weet wat je kan verwachten voor je gemoedsrust.
Blootliggen tijdens de bevalling, sja.. als t nodig is is het nodig.. je kan natuurlijk kiezen voor een singlet en een ruime (tricot) rok oid die je tot over je knieen houd als je dit prettiger vind

Maar geef het in iedergeval wel duidelijk aan bij je gyn/vk/kraam en dan is er vaak best wel iets te regelen (misschien niet mbt de bevalling maar wel bv de checkups en de aanloop) Fleecedekentjes zijn echt de uitvinding van de eeuw tijdens de bevalling, lekker over je heen slaan als je moet wachten of je weeen weg moet puffen, en als er dan toch gekeken moet worden is ie zo aan de kant