Jaja, ik studeerdequote:Op donderdag 15 april 2010 14:20 schreef Orea het volgende:
Hier gaat 2400 liter in
Moeten alleen nog even kijken waar ie komtwe hebben een tuin van 15 bij 5, maar hebben aantal jaar geleden 'leuke'
borders geplaatst
waardoor ik op 1 stuk precies 2,70 ruimte heb
Maargoed, eind van de maand komen er wat aanpassingen en gaat 1 border in zijn geheel weg (veel schaduw daar dus alle planten gaan dood) en daar zou ie perfect passen
En dan volgend jaar Roelofje erin met zo'n gele-opblaas-drijf-ding-band![]()
En vergeet niet Tico, ik zit in de ziektewet hè, dus heb hele dagen de tijd
Goed plan, schaf jij er maar eentje aan. Dan kom ik bij je op bezoek, ik woon naast Tilburgquote:Op donderdag 15 april 2010 14:46 schreef flugeltje het volgende:
Potdomme, dat zwembad ziet er prima uit Orea... Ik wil er ook nog eentje aanschaffen voor de warme dagen, maar die van mij gaat wel wat kleiner worden![]()
Oh als je jouwe is geboren en je loopt ergens tegenaan mag je mij ook bellen!!! Als het goed is heb ik dan mn certificaat.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
pessie dat had ik ook hoor. Eerst een paar dagen dat ie echt extreem druk was (voor zijn doen) en toen opeens veel minder, en veel minder hard ook. Ik vermoedde ook dat ie omgedraaid was. Maar heb zo'n angelsounds dus daar heb ik toen toch even meegeluisterd en toen hoorde ik schoppen en z'n hartje
Was ook wel even ongerust.
En wat verzekeringen betreft, ik heb echt nooit iets nodig eruit.. Kom amper bij de huisarts. Misschien als de baby geboren is dat het anders wordt. Maar ik vond het onzin om veel geld uit te geven voor dingen die ik toch niet gebruik. Enige wat handig is is bril/lenzen, maar daar moest ik zoveel voor betalen om iets terug te krijgen dat het goedkoper is om het gewoon zelf te betalen.
Vriendlief heeft wel een extra tandartsverzekering, maar dat heeft ie ook echt nodig![]()
En volgende week heb ik de borstvoedingsbijeenkomst van de kraamzorgVerloskundige raadde aan om iig iets van een cursus te volgen, omdat je dan weet waar je tegenaan kan lopen in het begin. De kans van slagen is dan groter zei ze..
En vriendin van mij werkt als verpleegkundige op een kinder/kraamafdeling en daar hebben ze ook borstvoedingscertificaten, maar zelf heeft ze ook zoiets van, ik weet alles uit een boekje, maar niet uit ervaring. En dan is t gewoon heel lastig om dingen uit te leggen aan nieuwe moeders.
Ik kom uit Breda, dan kom ik er ook wel bijliggenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:50 schreef Cantare het volgende:
[..]
Goed plan, schaf jij er maar eentje aan. Dan kom ik bij je op bezoek, ik woon naast Tilburg
Daarvoor rij ik wel naar Tilburgquote:
OMGquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |