abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80381730
dan ben je nietde enige Pvoess
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80382385
Ik snap die schaamte om naakt niet zo. Die mensen hebben meer naakte lichamen gezien dan jij kan bedenken. Voor hen is het werk, niets seksueels. En ze zullen de gekste dingen gezien hebben, dus ook daar hoef je je niet voor te schamen.

Al staan ze met 100 man naar m'n doos te gluren, als die baby er maar uitkomt!
pi_80382539
Ik kan er ook niet bij, maar ik begrijp wel meer dingen niet, dat beperkt zich niet tot de schaamte voor naaktheid.
pi_80382638
Hier hetzelfde gevoel als CP. En ik heb het op voorhand altijd gezegd dat het me niet kon schelen wie er ging rond mij staan, maar het is ook effectief zo. Echt, de navelstreng zat helemaal rond de hals van Thomas en hij MOEST geboren worden. Wat kon het mij nog schelen dat er opeens nog iemand extra aan mijn bed stond en dat ik daar met mijn benen open lag
Voor die mensen is het effectief de normaalste zaak van de wereld, het is gewoon hun job.

En die extra mensen? Zelfs de anesthesist had haar assistent mee om de epidurale te zetten en die assistent heeft ook overal gevoeld waar hij moest voelen om een epidurale te kunnen zetten.

En baby op de buik? Dat is eigenlijk het enige wat ik zo jammer vond aan heel mijn bevalling, namelijk het feit dat ze Thomas zo goed als direct hebben weggenomen. Geen kans gekregen om hem goed te bekijken of te voelen direct na de bevalling, maar hop op de buik "proficiat, je bent mama" en hop mee met de verpleegster.
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:55:03 #255
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_80382996
Pessie ik ben het helemaal eens met Pvoesss. Je klinkt zo naief dat ik me af en toe afvraag hoe je in vredesnaam zwanger bent geraakt.
pi_80383039
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:55 schreef Books het volgende:
Pessie ik ben het helemaal eens met Pvoesss. Je klinkt zo naief dat ik me af en toe afvraag hoe je in vredesnaam zwanger bent geraakt.
onbevlekt ontvangen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80383050
*zucht*

Ik word moe van mezelf en mijn nesteldrang
Hele benedenverdieping gedaan, kan niet schoner en gelijk maar een planning opgezet voor de echt laatste dingen (deuren schilderen, opruimen, beebkamer afmaken) en als ik het alleen doe (ligt er even aan hoe snel de meneer weer op de been is) dan is over 1,5 week alles af! !!

En dáár kan ik zo naar uitkijken, omdat ik dan elke dag schoon kan maken overal (zo voel ik dat nu zeg maar, dat is dat bluh nesteldrang gevoel) zonder dat er nog zooi ligt of dingen afgemaakt moeten worden

Voor 26 weken zwanger is alles in elk geval klaar
pi_80383080
Orea, ik heb ook nog wel een huis hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_80383095
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:56 schreef Vicky het volgende:
Orea, ik heb ook nog wel een huis hoor
Sh*t, moeten we nummertjes gaan trekken
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:58:39 #260
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_80383147
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:55 schreef Vicky het volgende:

[..]

onbevlekt ontvangen
Op de wind gestaan denk ik. Maar in alle eerlijkheid ik snap niet dat je alles wat maar met bv te maken heeft op een lactatiekundige gooit alsof je zelf niet meer na hoeft te denken of uberhaupt je hersens gebruikt en ook om een baby'tje op je buik te hebben en daar dan weer een heel verhaal van maakt. Het hoeft er enkel nog bij te komen dat ze een hele hoge pijngrens heeft en het allemaal wel mee zal vallen en dan is het een kopie van iemand anders hier op het forum.

Orea hier mag je ook wel komen om aan je nesteldrang te voldoen hoor! Geen probleem en ik geef je nog een bakkie thee toe.
pi_80383156
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:40 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik snap die schaamte om naakt niet zo. Die mensen hebben meer naakte lichamen gezien dan jij kan bedenken. Voor hen is het werk, niets seksueels. En ze zullen de gekste dingen gezien hebben, dus ook daar hoef je je niet voor te schamen.

Al staan ze met 100 man naar m'n doos te gluren, als die baby er maar uitkomt!
Dat zou me ook helemaal niets interesseren. Alsof het iemand wat boeit hoe je eruit ziet.
Ze (en jijzelf ook) hebben wel wat beters te doen dan zich over je naaktheid drukmaken.

Het zou me dan wel weer te ver gaan om een filmpje van de bevalling op Hyves te zetten ofzo.
pi_80383184
dames dames, ik heb straks ook tijd nodig om in mijn zwembad te dobberen hè
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:01:35 #263
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_80383269
Inderdaad ze zien de hele dag niet anders en doen gewoon het werk waar ze voor opgeleid zijn en ik denk niet dat het ze iets anders bij denken. Ik heb er dan ook totaal geen probleem mee gehad in elk geval. Ja het hoort erbij en het is nu eenmaal de meest logische weg waar een kindje uit komt.
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:02:21 #264
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_80383296
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:59 schreef Orea het volgende:
dames dames, ik heb straks ook tijd nodig om in mijn zwembad te dobberen hè
Krijg je van mij een badeendje om mee in bad te dobberen.
pi_80383328
Ik heb er ook totaal geen problemen mee gehad. Tis een "consequentie" als je zwanger wordt. En idd die gyns/vk's/kraam hebben het echt wel vaker gezien.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_80383406
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:02 schreef Books het volgende:

[..]

Krijg je van mij een badeendje om mee in bad te dobberen.
tempting tempting
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:06:18 #267
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_80383457
In combi met een kop thee????????????
pi_80383474
Mijn interesseert het totaal helemaal niks wie of wat me ziet tijdens mijn bevalling en in welke staat! Als Roelofje er is moeten ze alleen even opletten dat ze mijn onderkin niet op de foto zetten
pi_80383484
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:06 schreef Books het volgende:
In combi met een kop thee????????????
dan neem ik wel wat lekkers mee. Applecrumble of brownie met extra chocola...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_80383501
Books, als ik klaar ben over een week of max. 3 (ik neem even de ruimte) doe me dan nog maar eens een voorstel als ik me verveel gaan mijn handen jeuken, dus je weet maar nooit
pi_80383527
Jullie zijn erg met deze labiele zwangere vrouw
pi_80383600
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:55 schreef Vicky het volgende:

[..]

onbevlekt ontvangen
Oh, zo'n kind heb ik ook

Das verder wel een heel leuk joch hele leuke vent geworden hoor
pi_80383605
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:06 schreef Orea het volgende:
Mijn interesseert het totaal helemaal niks wie of wat me ziet tijdens mijn bevalling en in welke staat! Als Roelofje er is moeten ze alleen even opletten dat ze mijn onderkin niet op de foto zetten
Misschien kun je waat daagjes eerder naar het ziekenhuis en snijden ze die onderkin gewoon even voor je weg

Dat zwembad klinkt wel echt geweldig. Ik ben nu ook druk aan het poetsen en zou wel even lekker willen dobberen
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:11:00 #274
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_80383632
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:06 schreef Orea het volgende:
Ja ik heb ook zo'n elegante want dan wil je naar beneden kijken om dat koppie te zien (even ter verduidelijking als het al geboren is en het OP je buik ligt) en dan zie je die 8 kilo extra ineens aan je onderkin hangen op foto's later.

Nog zo'n lekkere een oud-studiegenoot zijn vrouw lag tegenover mij na de ks van E en hij kwam die zaterdagmorgen even bij me langs en het eerste wat hij zei was van goh je bent wel iets voller in je gezicht. Ja hannes ben net twee dagen terug bevallen van de tweede. Meteen er even bij vermeld dat hij dat beter niet tegen zijn vrouw kon zeggen voorlopig.
pi_80383637
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:07 schreef Orea het volgende:
Books, als ik klaar ben over een week of max. 3 (ik neem even de ruimte) doe me dan nog maar eens een voorstel als ik me verveel gaan mijn handen jeuken, dus je weet maar nooit
Zou je België te ver vinden? Kwestie dat ik weet of ik nog moeite moet doen of niet hé
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')