onbevlekt ontvangenquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:55 schreef Books het volgende:
Pessie ik ben het helemaal eens met Pvoesss. Je klinkt zo naief dat ik me af en toe afvraag hoe je in vredesnaam zwanger bent geraakt.
Op de wind gestaan denk ik. Maar in alle eerlijkheid ik snap niet dat je alles wat maar met bv te maken heeft op een lactatiekundige gooit alsof je zelf niet meer na hoeft te denken of uberhaupt je hersens gebruikt en ook om een baby'tje op je buik te hebben en daar dan weer een heel verhaal van maakt. Het hoeft er enkel nog bij te komen dat ze een hele hoge pijngrens heeft en het allemaal wel mee zal vallen en dan is het een kopie van iemand anders hier op het forum.quote:
Dat zou me ook helemaal niets interesseren. Alsof het iemand wat boeit hoe je eruit ziet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:40 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik snap die schaamte om naakt niet zo. Die mensen hebben meer naakte lichamen gezien dan jij kan bedenken. Voor hen is het werk, niets seksueels. En ze zullen de gekste dingen gezien hebben, dus ook daar hoef je je niet voor te schamen.
Al staan ze met 100 man naar m'n doos te gluren, als die baby er maar uitkomt!
Krijg je van mij een badeendje om mee in bad te dobberen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:59 schreef Orea het volgende:dames dames, ik heb straks ook tijd nodig om in mijn zwembad te dobberen hè
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:02 schreef Books het volgende:
[..]
Krijg je van mij een badeendje om mee in bad te dobberen.
dan neem ik wel wat lekkers mee. Applecrumble of brownie met extra chocola...quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:06 schreef Books het volgende:
In combi met een kop thee????????????
Misschien kun je waat daagjes eerder naar het ziekenhuis en snijden ze die onderkin gewoon even voor je wegquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:06 schreef Orea het volgende:
Mijn interesseert het totaal helemaal niks wie of wat me ziet tijdens mijn bevalling en in welke staat!Als Roelofje er is moeten ze alleen even opletten dat ze mijn onderkin niet op de foto zetten
Ja ik heb ook zo'n elegante want dan wil je naar beneden kijken om dat koppie te zien (even ter verduidelijking als het al geboren is en het OP je buik ligt) en dan zie je die 8 kilo extra ineens aan je onderkin hangen op foto's later.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:06 schreef Orea het volgende:
Mijn interesseert het totaal helemaal niks wie of wat me ziet tijdens mijn bevalling en in welke staat!Als Roelofje er is moeten ze alleen even opletten dat ze mijn onderkin niet op de foto zetten
Zou je België te ver vinden? Kwestie dat ik weet of ik nog moeite moet doen of niet héquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:07 schreef Orea het volgende:
Books, als ik klaar ben over een week of max. 3 (ik neem even de ruimte) doe me dan nog maar eens een voorstelals ik me verveel gaan mijn handen jeuken, dus je weet maar nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |