ah zo.. dat is weer te moeilijk voor mequote:Op maandag 12 april 2010 22:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, niet als je 3VOOR12 leest als 'de 3 uren voor middernacht'. Dan past het precies.
Wat is er dan schat?quote:Op maandag 12 april 2010 23:42 schreef Brennel het volgende:
Heeft iemand slaapmiddel voor me? Ik wil naar bed maar m'n gepieker houdt me klaarwakker.
De vader van een goede vriendin is gisterochtend, na een hartstilstand, opgenomen in het ziekenhuis. Daar kreeg hij een tweede hartstilstand en is hij in coma geraakt....quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:12 schreef Brennel het volgende:
Mogge.
[..]
De vader van een goede vriendin is gisterochtend, na een hartstilstand, opgenomen in het ziekenhuis. Daar kreeg hij een tweede hartstilstand en is hij in coma geraakt....
De eerste 24 uur van die coma is heel kritiek, dus ik hoop vurig dat hij dat haalt.
Michiel:quote:Goedemorgen. Het is de laatste tijd wat stil in radioland. Maar dat is stilte voor de storm. Er komen aardig wat veranderingen aan!
Domien:quote:Ik heb er zin in, vandaag. Waarin weet ik nog niet, maar dat zien we dan wel weer.
quote:Koffie! Vandaag een spannende en belangrijke dag.
Dat, of ze hebben het alledrie over andere dingen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:36 schreef themauster het volgende:
Volgens mij komt er vandaag nieuws vanuit de peperbus
Coen:
[..]
Michiel:
[..]
Domien:
[..]
Spannend!quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:36 schreef themauster het volgende:
Volgens mij komt er vandaag nieuws vanuit de peperbus
Coen:
[..]
Michiel:
[..]
Domien:
[..]
quote:Mijn zwangere vriendin zit in de tuin, komt er een klas voorbij:'hier woont Jochem en kijk, daar zit zijn moeder! Haar hele dag kapot!
Moet het helaas missen maar hoop het vanavond terug te kunnen luisterenquote:en nu terug naar hilversum om de invasie van omroep gennep van dichtbij mee te maken! #zonderteslapen #fuckit #eetvermaak #3fm
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
@jochemmyjer
[..]!
less than a minute ago
Jup, idem hieroquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, zonbetje schijnt dus kan al niet meer fout gaan. In het hoge noorden ook?
Morguh !quote:
Een hele goedemorgen !quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Goodmorning!!
Hier int ooosten van brabant ook zon en een heerlijk temperatuurtje! Zo dalijk verhuis ik met laptop en al naar het balkon denk ik en wordt 3FM vervangen door Spaanse Radio!
Ik heb em al 1 keer gehoord op 3fmquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ze hebben een nieuwe plaat uit."
Draai die dan.
pas op dat je niet valtquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Roe-oel, krijg je koppijn van, die aanvaringen met die muur!
En jaja Hansje, inderdaad een heel goeie morgen! Ik zweef al anderhalve dag een paar centimeter boven de grond geloof ik!
True. Leuk voor een paar keer, maar daarna komt het je wel de strot uitquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:19 schreef alors het volgende:
pfff deze zeikplaat hoor je de laatste tijd ook weer veel te veel
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:35 schreef borisz het volgende:
Zojuist een gratis stemadvies gegeven via twitter.
Heb ook onwijs veel hongerquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Hungry!
Krijg nou wat, bijna lunchtijd!
Ik heb net ontbetenquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Hungry!
Krijg nou wat, bijna lunchtijd!
* jaloers is *quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:41 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Roel:![]()
@ Hans: Oeh, zo een lekkere grote latte macciato zetten
Van Sirolf dacht ikquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:44 schreef Leitz89 het volgende:
Hans, is die 3fmfan.nl van jou? Mooi gedaan man
Hertog Janquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:50 schreef Jannekje7 het volgende:
It's got to beeeeheeheeee perfect!
Oh it is...![]()
Nee joh! mocht ik willenquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:44 schreef Leitz89 het volgende:
Hans, is die 3fmfan.nl van jou? Mooi gedaan man
Okeequote:Op dinsdag 13 april 2010 11:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee joh! mocht ik willendie is van Sirolf
Super handig idd en ook het gedraaid op.. gedeelte vind ik erg prettigquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:56 schreef Leitz89 het volgende:
[..]
Okee. Leuke site wel, vooral die statestieken
Op de koffiequote:Op dinsdag 13 april 2010 11:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Op de koffie of Roel's spanking?
Oh, Shine On! Past lekker bij mn humeur!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:03 schreef broer het volgende:
Stenders wordt een beetje de Paul de Leeuw van 3FM - lekker lachen met geestelijk gehandicapten.
Beetje erg vaak iddquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:12 schreef Leitz89 het volgende:
Hoor deze de laatste tijd ook best wel vaak
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:20 schreef Sersjee het volgende:
Ik voorspel laag overkomende daken in Groningen.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:20 schreef Sersjee het volgende:
Ik voorspel laag overkomende daken in Groningen.
iddquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:30 schreef Sirolf het volgende:
Ik krijg nogal een Radio Bergeijk-gevoel hierbij...
Gennep is toch écht Limburgquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:30 schreef alors het volgende:
Nou ik vind het nu wel weet mooi geweest met die broabantse wauwelaars. Maar gauw weer een enkeltje Gennep svp.
Ik ook en dat is geen positieve associatie...quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:30 schreef Sirolf het volgende:
Ik krijg nogal een Radio Bergeijk-gevoel hierbij...
Een pot natquote:
Echt nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:33 schreef alors het volgende:
[..]
Een pot natMaar omdat hij zonet zei dat prakiseren een Brabants woord is, volgens mij is het gewoon Nederlands, maar goed
TV Oranje is volgens mij commercieel, veel lokale omroepen zijn vrijwilligerswerk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:33 schreef Sersjee het volgende:
Veel lokale radio is net zoiets als TV Oranje. Zó slecht, maar mits gedoseerd tot je genomen, kan het er voor zorgen dat je de ballen uit je broek lacht.
NO WAIquote:
Ze hadden het beter 'Light up' kunnen noemen, denk constant dat het nummer zo heetquote:
Klopt helemaal, maar da's niet waarom ik ze vergelijk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
TV Oranje is volgens mij commercieel, veel lokale omroepen zijn vrijwilligerswerk.
Ah, ik ben dus niet de enige die er zo over denktquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze hadden het beter 'Light up' kunnen noemen, denk constant dat het nummer zo heet
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:46 schreef Paul-89 het volgende:
Die sloeg een beetje op de omroep toch ??![]()
Alsjeblieft niet zegquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:53 schreef Leitz89 het volgende:
Kan die kerel geen vaste dj worden op 3fm?
Iddquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:53 schreef Sirolf het volgende:
"En dat is Rens! Hallo, met wie spreken wij?"
- "Met Rens!"![]()
Dat was echt heel ergquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:53 schreef Sirolf het volgende:
"En dat is Rens! Hallo, met wie spreken wij?"
- "Met Rens!"![]()
Nog niet heel lang geleden bevallen hèquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:13 schreef Sirolf het volgende:
Anouk er niet bij donderdag bij de Awards... terwijl ze voor 2353 awards genomineerd is.
Dus? Andere artiesten staan een paar weken later alweer op de planken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog niet heel lang geleden bevallen hè. Al is dat ook al voor de 2353ste keer natuurlijk
.
wat is er dan aangepast ?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:13 schreef Sirolf het volgende:
Na de aanpassing van gister houdt de Shoutcast-server zich vandaag goed trouwens.
Werkt goed iddquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:13 schreef Sirolf het volgende:
Na de aanpassing van gister houdt de Shoutcast-server zich vandaag goed trouwens.
LOLquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:39 schreef Vinniiee het volgende:
GoedeMIDDAG
Lekker uitgeslapen tot 12.30Heeerlijk zo'n weekie vrij van stage en school
De default in de player op de site is teruggezet van Shoutcast (met Flash player) naar Windows Media, waardoor mensen die geen specifieke keuze maken gewoon via Windows Media luisteren. Dat platform kan beter grote hoeveelheden luisteraars aan.quote:
wel apart dat 3fm max 1500 luisteraars per server mag hebben en de rest 5000, maar dat komt vast door de webcam.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De default in de player op de site is teruggezet van Shoutcast (met Flash player) naar Windows Media, waardoor mensen die geen specifieke keuze maken gewoon via Windows Media luisteren. Dat platform kan beter grote hoeveelheden luisteraars aan.
Aan de server zelf is dus niks aangepast, maar wel aan het gebruik ervan.
Waarom is het dan eerst überhaupt aangepast? Die maxima waren toen toch ook bekemd?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De default in de player op de site is teruggezet van Shoutcast (met Flash player) naar Windows Media, waardoor mensen die geen specifieke keuze maken gewoon via Windows Media luisteren. Dat platform kan beter grote hoeveelheden luisteraars aan.
Aan de server zelf is dus niks aangepast, maar wel aan het gebruik ervan.
Geen idee.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom is het dan eerst überhaupt aangepast? Die maxima waren toen toch ook bekemd?
quote:LEEUWARDEN -
Een 51-jarige Leeuwarder is maandagavond om half tien door brandweer en politie bevrijd uit een ondergrondse papiercontainer.
Dit gebeurde in Leeuwarden, op de hoek van het Zuidvliet en de Rembrandtstraat. De man dacht dat er onder in de bak een laptop lag en ging er voorover in hangen.
De man kon er echter niet meer op eigen kracht uit komen. Passanten waarschuwden de hulpdiensten, die hem bevrijdden.
Nasty hoor, zulke grappen als je in de bus zit en iedereen je aankijkt als je moet lachen.quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:40 schreef -Hans- het volgende:
Nog 20 minuten en dan mag Veenstra Veenstra weer uitzenden
Michiel Michiel Michiel ik zit hier te hyperen!quote:
Draaide je nou net Alweer Een Gans (om nog maar een Duckstad-titel te verzinnen)?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:17 schreef MichielV het volgende:
Zwaai!
Kan je niet gewoon een kaartje kopen voor een of ander optreden?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Michiel Michiel Michiel ik zit hier te hyperen!
Komt the one & only lamme-bert over 2 weken? Is er kans om dat live te aanschouwen? Ik verslikte me bijna in m'n aangebakken aardappels hier toen ik het hoorde.
Wat moet ik doen?
Op m'n kop staan?
Je veters strikken?
2 weken onafgebroken naar Kane luisteren?
Ik doe het meteen.
![]()
[/shameless begging]
Relax. Het is maar Adam Lambert...quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Michiel Michiel Michiel ik zit hier te hyperen!
Komt the one & only lamme-bert over 2 weken? Is er kans om dat live te aanschouwen? Ik verslikte me bijna in m'n aangebakken aardappels hier toen ik het hoorde.
Wat moet ik doen?
Op m'n kop staan?
Je veters strikken?
2 weken onafgebroken naar Kane luisteren?
Ik doe het meteen.
![]()
[/shameless begging]
Als ie hier in de buurt zou optreden, zou dat ongetwijfeld een optie zijn. Kom 'em niet tegen in de diverse concertagenda's.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een kaartje kopen voor een of ander optreden?
Precies, dat.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als ie hier in de buurt zou optreden, zou dat ongetwijfeld een optie zijn. Kom 'em niet tegen in de diverse concertagenda's.
Ik had hem nog niet aangevallen, ik zei alleen dat je te opgewonden reageerde...quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies, dat.
Stelletje muzieksnobs hier.
That's what she said.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet aangevallen, ik zei alleen dat je te opgewonden reageerde...
Het is maar wat je opgewonden noemt. Als Michiel 10 minuten geleden had geroepen dat over 2 weken Crowded House op visite zou komen, dan had ik nu met slaapzak op station Uitgeest gestaan om de trein richting Hilversummie te pakken. Dus dit valt nog alles mee.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet aangevallen, ik zei alleen dat je te opgewonden reageerde...
Vergeet dan niet een touwladder mee te nemen om de studio in te kunnen komen. De beveiliging is denk ik niet zo blij met mensen die met slaapzak en al naar binnen willen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is maar wat je opgewonden noemt. Als Michiel 10 minuten geleden had geroepen dat over 2 weken Crowded House op visite zou komen, dan had ik nu met slaapzak op station Uitgeest gestaan om de trein richting Hilversummie te pakken. Dus dit valt nog alles mee.
Broekie zou gaan, maar die heeft het toch maar afgeblazen omdat 'ie al naar tig optredens e.d. gaat de komende dagen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:38 schreef -Hans- het volgende:
Nog mensen van hier die naar de Awards gaan?
Verstandigquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Broekie zou gaan, maar die heeft het toch maar afgeblazen omdat 'ie al naar tig optredens e.d. gaat de komende dagen.
Ik ga hem niet eens op tv bekijken. Hooguit zap ik even in voor Caro.quote:Zelf ben ik er vorig jaar geweest en vind het nu wel weer eens zo leuk om het gewoon thuis op de bank te bekijken. Tevens trekken de meeste artiesten me niet zo, of ik heb ze kortgeleden al eens live gezien.
Ik kan heel overtuigend zijn. Heel charmant ook. Nee, dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vergeet dan niet een touwladder mee te nemen om de studio in te kunnen komen. De beveiliging is denk ik niet zo blij met mensen die met slaapzak en al naar binnen willen.
Ik heb geen geld gezien.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:38 schreef -Hans- het volgende:
Nog mensen van hier die naar de Awards gaan?
Begrijpelijk idd dat je dan een keertje skiptquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:39 schreef Sirolf het volgende:
Broekie zou gaan, maar die heeft het toch maar afgeblazen omdat 'ie al naar tig optredens e.d. gaat de komende dagen.
Ik heb geen idee wie er allemaal staan, maar Moke en Caro is opzich wel de moeite waard maar als je die al een keer hebt gezien dan zou ik eigenlijk ook niet gaanquote:Zelf ben ik er vorig jaar geweest en vind het nu wel weer eens zo leuk om het gewoon thuis op de bank te bekijken. Tevens trekken de meeste artiesten me niet zo, of ik heb ze kortgeleden al eens live gezien.
Caro heb ik nog niet live gezien, maar Moke en Guus Meeuwis wel (Moke zelfs 2x, al was dat volgens mij wel in 2007 en begin 2008).quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Begrijpelijk idd dat je dan een keertje skipt.
[..]
Ik heb geen idee wie er allemaal staan, maar Moke en Caro is opzich wel de moeite waard maar als je die al een keer hebt gezien dan zou ik eigenlijk ook niet gaan. Al is die Caro wel echt super live
.
Moke kan opzich wel de moeite waard zijn om te checken want ze hebben natuurlijk na die periode wel wat nieuwe platen uitgebracht en Caro nog niet gezien? Ik zou gaan!quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Caro heb ik nog niet live gezien, maar Moke en Guus Meeuwis wel (Moke zelfs 2x, al was dat volgens mij wel in 2007 en begin 2008).
Heren, waarom maken jullie je toch zo druk over wat iemand op zijn neus heeft?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:50 schreef borisz het volgende:
Bij DWDD iemand die de Rabberingitus heeft opgelopen. Hopelijk blijft Veenstra normaal doen
. We hebben het dan over zo'n vreselijk grote bril
.
Omdat autoruiten niet voor ogen horen te zitten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
Heren, waarom maken jullie je toch zo druk over wat iemand op zijn neus heeft?
Echte amsterdamse lefgozers zeker.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:01 schreef Sirolf het volgende:
Stenen gooien naar een spelersbus. Wat een losers zijn die 'supporters' toch...
Lol, laat me raden. Ajax of Feyenoord supporters?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:01 schreef Sirolf het volgende:
Stenen gooien naar een spelersbus. Wat een losers zijn die 'supporters' toch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |