quote:Mijn zwangere vriendin zit in de tuin, komt er een klas voorbij:'hier woont Jochem en kijk, daar zit zijn moeder! Haar hele dag kapot!
Moet het helaas missen maar hoop het vanavond terug te kunnen luisterenquote:en nu terug naar hilversum om de invasie van omroep gennep van dichtbij mee te maken! #zonderteslapen #fuckit #eetvermaak #3fm
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
@jochemmyjer
[..]!
less than a minute ago
Jup, idem hieroquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, zonbetje schijnt dus kan al niet meer fout gaan. In het hoge noorden ook?
Morguh !quote:
Een hele goedemorgen !quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Goodmorning!!
Hier int ooosten van brabant ook zon en een heerlijk temperatuurtje! Zo dalijk verhuis ik met laptop en al naar het balkon denk ik en wordt 3FM vervangen door Spaanse Radio!
Ik heb em al 1 keer gehoord op 3fmquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ze hebben een nieuwe plaat uit."
Draai die dan.
pas op dat je niet valtquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Roe-oel, krijg je koppijn van, die aanvaringen met die muur!
En jaja Hansje, inderdaad een heel goeie morgen! Ik zweef al anderhalve dag een paar centimeter boven de grond geloof ik!
True. Leuk voor een paar keer, maar daarna komt het je wel de strot uitquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:19 schreef alors het volgende:
pfff deze zeikplaat hoor je de laatste tijd ook weer veel te veel
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:35 schreef borisz het volgende:
Zojuist een gratis stemadvies gegeven via twitter.
Heb ook onwijs veel hongerquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Hungry!
Krijg nou wat, bijna lunchtijd!
Ik heb net ontbetenquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Hungry!
Krijg nou wat, bijna lunchtijd!
* jaloers is *quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:41 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Roel:![]()
@ Hans: Oeh, zo een lekkere grote latte macciato zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |