Het is maar wat je opgewonden noemt. Als Michiel 10 minuten geleden had geroepen dat over 2 weken Crowded House op visite zou komen, dan had ik nu met slaapzak op station Uitgeest gestaan om de trein richting Hilversummie te pakken. Dus dit valt nog alles mee.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet aangevallen, ik zei alleen dat je te opgewonden reageerde...
Vergeet dan niet een touwladder mee te nemen om de studio in te kunnen komen. De beveiliging is denk ik niet zo blij met mensen die met slaapzak en al naar binnen willen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is maar wat je opgewonden noemt. Als Michiel 10 minuten geleden had geroepen dat over 2 weken Crowded House op visite zou komen, dan had ik nu met slaapzak op station Uitgeest gestaan om de trein richting Hilversummie te pakken. Dus dit valt nog alles mee.
Broekie zou gaan, maar die heeft het toch maar afgeblazen omdat 'ie al naar tig optredens e.d. gaat de komende dagen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:38 schreef -Hans- het volgende:
Nog mensen van hier die naar de Awards gaan?
Verstandigquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Broekie zou gaan, maar die heeft het toch maar afgeblazen omdat 'ie al naar tig optredens e.d. gaat de komende dagen.
Ik ga hem niet eens op tv bekijken. Hooguit zap ik even in voor Caro.quote:Zelf ben ik er vorig jaar geweest en vind het nu wel weer eens zo leuk om het gewoon thuis op de bank te bekijken. Tevens trekken de meeste artiesten me niet zo, of ik heb ze kortgeleden al eens live gezien.
Ik kan heel overtuigend zijn. Heel charmant ook. Nee, dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vergeet dan niet een touwladder mee te nemen om de studio in te kunnen komen. De beveiliging is denk ik niet zo blij met mensen die met slaapzak en al naar binnen willen.
Ik heb geen geld gezien.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:38 schreef -Hans- het volgende:
Nog mensen van hier die naar de Awards gaan?
Begrijpelijk idd dat je dan een keertje skiptquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:39 schreef Sirolf het volgende:
Broekie zou gaan, maar die heeft het toch maar afgeblazen omdat 'ie al naar tig optredens e.d. gaat de komende dagen.
Ik heb geen idee wie er allemaal staan, maar Moke en Caro is opzich wel de moeite waard maar als je die al een keer hebt gezien dan zou ik eigenlijk ook niet gaanquote:Zelf ben ik er vorig jaar geweest en vind het nu wel weer eens zo leuk om het gewoon thuis op de bank te bekijken. Tevens trekken de meeste artiesten me niet zo, of ik heb ze kortgeleden al eens live gezien.
Caro heb ik nog niet live gezien, maar Moke en Guus Meeuwis wel (Moke zelfs 2x, al was dat volgens mij wel in 2007 en begin 2008).quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Begrijpelijk idd dat je dan een keertje skipt.
[..]
Ik heb geen idee wie er allemaal staan, maar Moke en Caro is opzich wel de moeite waard maar als je die al een keer hebt gezien dan zou ik eigenlijk ook niet gaan. Al is die Caro wel echt super live
.
Moke kan opzich wel de moeite waard zijn om te checken want ze hebben natuurlijk na die periode wel wat nieuwe platen uitgebracht en Caro nog niet gezien? Ik zou gaan!quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Caro heb ik nog niet live gezien, maar Moke en Guus Meeuwis wel (Moke zelfs 2x, al was dat volgens mij wel in 2007 en begin 2008).
Heren, waarom maken jullie je toch zo druk over wat iemand op zijn neus heeft?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:50 schreef borisz het volgende:
Bij DWDD iemand die de Rabberingitus heeft opgelopen. Hopelijk blijft Veenstra normaal doen
. We hebben het dan over zo'n vreselijk grote bril
.
Omdat autoruiten niet voor ogen horen te zitten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
Heren, waarom maken jullie je toch zo druk over wat iemand op zijn neus heeft?
Echte amsterdamse lefgozers zeker.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:01 schreef Sirolf het volgende:
Stenen gooien naar een spelersbus. Wat een losers zijn die 'supporters' toch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |