quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:40 schreef -Hans- het volgende:
Nog 20 minuten en dan mag Veenstra Veenstra weer uitzenden
Michiel Michiel Michiel ik zit hier te hyperen!quote:
Draaide je nou net Alweer Een Gans (om nog maar een Duckstad-titel te verzinnen)?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:17 schreef MichielV het volgende:
Zwaai!
Kan je niet gewoon een kaartje kopen voor een of ander optreden?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Michiel Michiel Michiel ik zit hier te hyperen!
Komt the one & only lamme-bert over 2 weken? Is er kans om dat live te aanschouwen? Ik verslikte me bijna in m'n aangebakken aardappels hier toen ik het hoorde.
Wat moet ik doen?
Op m'n kop staan?
Je veters strikken?
2 weken onafgebroken naar Kane luisteren?
Ik doe het meteen.
![]()
[/shameless begging]
Relax. Het is maar Adam Lambert...quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Michiel Michiel Michiel ik zit hier te hyperen!
Komt the one & only lamme-bert over 2 weken? Is er kans om dat live te aanschouwen? Ik verslikte me bijna in m'n aangebakken aardappels hier toen ik het hoorde.
Wat moet ik doen?
Op m'n kop staan?
Je veters strikken?
2 weken onafgebroken naar Kane luisteren?
Ik doe het meteen.
![]()
[/shameless begging]
Als ie hier in de buurt zou optreden, zou dat ongetwijfeld een optie zijn. Kom 'em niet tegen in de diverse concertagenda's.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een kaartje kopen voor een of ander optreden?
Precies, dat.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als ie hier in de buurt zou optreden, zou dat ongetwijfeld een optie zijn. Kom 'em niet tegen in de diverse concertagenda's.
Ik had hem nog niet aangevallen, ik zei alleen dat je te opgewonden reageerde...quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies, dat.
Stelletje muzieksnobs hier.
That's what she said.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet aangevallen, ik zei alleen dat je te opgewonden reageerde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |