ah zo.. dat is weer te moeilijk voor mequote:Op maandag 12 april 2010 22:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, niet als je 3VOOR12 leest als 'de 3 uren voor middernacht'. Dan past het precies.
Wat is er dan schat?quote:Op maandag 12 april 2010 23:42 schreef Brennel het volgende:
Heeft iemand slaapmiddel voor me? Ik wil naar bed maar m'n gepieker houdt me klaarwakker.
De vader van een goede vriendin is gisterochtend, na een hartstilstand, opgenomen in het ziekenhuis. Daar kreeg hij een tweede hartstilstand en is hij in coma geraakt....quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:12 schreef Brennel het volgende:
Mogge.
[..]
De vader van een goede vriendin is gisterochtend, na een hartstilstand, opgenomen in het ziekenhuis. Daar kreeg hij een tweede hartstilstand en is hij in coma geraakt....
De eerste 24 uur van die coma is heel kritiek, dus ik hoop vurig dat hij dat haalt.
Michiel:quote:Goedemorgen. Het is de laatste tijd wat stil in radioland. Maar dat is stilte voor de storm. Er komen aardig wat veranderingen aan!
Domien:quote:Ik heb er zin in, vandaag. Waarin weet ik nog niet, maar dat zien we dan wel weer.
quote:Koffie! Vandaag een spannende en belangrijke dag.
Dat, of ze hebben het alledrie over andere dingen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:36 schreef themauster het volgende:
Volgens mij komt er vandaag nieuws vanuit de peperbus
Coen:
[..]
Michiel:
[..]
Domien:
[..]
Spannend!quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:36 schreef themauster het volgende:
Volgens mij komt er vandaag nieuws vanuit de peperbus
Coen:
[..]
Michiel: