Over vlotje gesproken, weer terug van de Whisky Mini Cruise...quote:
Met of zonder kilt?quote:Op zondag 11 april 2010 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over vlotje gesproken, weer terug van de Whisky Mini Cruise...
Voor de geïnteresseerden: [Centraal] Whisky /Whiskey Topic #17
Leuk om te lezen MM, ben geen Whiskey kenner, maar vind het wel leuk als iemand zo de moeite neemt om zoiets te schrijven. Dus lees het dan ook.quote:Op zondag 11 april 2010 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De laatste fok tweet was al 2 uur geleden.quote:Op zondag 11 april 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
Wat hebben er weinig ESF 2010 deelnemers Twitter zeg
Ik ben vandaag tot welgeteld 1 tweet gekomen.quote:Op zondag 11 april 2010 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De laatste fok tweet was al 2 uur geleden.Da's toch weinig voor een échte twitteraar?
Welnee. Er zijn mensen die eens per week tweetenquote:Op zondag 11 april 2010 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De laatste fok tweet was al 2 uur geleden.Da's toch weinig voor een échte twitteraar?
Dank je.quote:Op zondag 11 april 2010 21:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Leuk om te lezen MM, ben geen Whiskey kenner, maar vind het wel leuk als iemand zo de moeite neemt om zoiets te schrijven. Dus lees het dan ook.
De echte die hards.quote:Op zondag 11 april 2010 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder, had geen zin om dat ding mee te slepen op een boot.
Maar er waren er met kilt...
En bedankt voor die MarcvdLinden... krijg om de drie seconden een popup.quote:Op zondag 11 april 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee. Er zijn mensen die eens per week tweeten
Maar ik was heus goed bezig, ik was alle deelnemers aan het zoeken, maar kon er maar een paar vinden
Ben nu wel allerlei sites aan het followen die ook ESC/ESF nieuws geven.
Ik weet er natuurlijk ook niet zoveel van.quote:Op zondag 11 april 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee. Er zijn mensen die eens per week tweeten
Maar ik was heus goed bezig, ik was alle deelnemers aan het zoeken, maar kon er maar een paar vinden
Ben nu wel allerlei sites aan het followen die ook ESC/ESF nieuws geven.
Het leuke was dat velen ook hun partner eens meegenomen hadden.quote:Op zondag 11 april 2010 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De echte die hards.Wel leuk zeg, met allemaal gelijkgestemden op een boot.
Zie vorige topic.quote:Op zondag 11 april 2010 21:58 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb alleen een Twitter-account om info van anderen te kunnen verzamelen.
Wat moet je in godsnaam de hele dag melden?
Dies vast met Mr Ing de opnamen nog eens aan het bekijken.quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dies vast met Mr Ing de opnamen nog eens aan het bekijken.
Marie-Antoinette hier.quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Marie-Antoinette hier.![]()
Tombo! Naartjie komt net met zijn gele muis aanzetten!![]()
En dat is ook leuk?quote:Op zondag 11 april 2010 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Marie-Antoinette hier.![]()
Tombo! Naartjie komt net met zijn gele muis aanzetten!![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 21:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En bedankt voor die MarcvdLinden... krijg om de drie seconden een popup.
Geen idee. Iesch fillum.quote:
Zegquote:Op zondag 11 april 2010 21:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, post door in het andere topic. En maar op de invoeren knop rammen.
Okee, dat is het teken, ik ben weg!quote:
Whut?quote:Op zondag 11 april 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, dat is het teken, ik ben weg!![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, dat is het teken, ik ben weg!![]()
Ja, nou, mensen die filmpjes hebben van mij onder de douche vind ik eng hoor, die ontloop ikquote:
wel als ze schokkend beeldmateriaal van me heeftquote:Op zondag 11 april 2010 22:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegpesten door een iemand met Friesland klomsloffen en een msn-jasje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Heftige aflevering is dat.quote:Op zondag 11 april 2010 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zeg![]()
Neej, ik zat de wandeling van Sandra nog weer es te bekijken![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 22:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegpesten door een iemand met Friesland klomsloffen en een msn-jasje?
Je mag er zijn hoor, niets om te schamenquote:Op zondag 11 april 2010 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nou, mensen die filmpjes hebben van mij onder de douche vind ik eng hoor, die ontloop ik
quote:Op zondag 11 april 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wel als ze schokkend beeldmateriaal van me heeftMSN jasjes zijn kewl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is gewoon jaloers.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
WAT! HEEFT ING HET FILMPJE DOORGESTUURD?! ?!quote:Op zondag 11 april 2010 22:08 schreef Cat22 het volgende:
Ook hier is het eerste nakende lijf bespeurd!
Nee, maar met Sandra had ze dat echt wel.quote:Op zondag 11 april 2010 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heftige aflevering is dat.![]()
Maar ik zit me steeds meer te ergeren aan blije doos Yvonne. Die moet zich bezighouden met liefdesverhalen. Dit programma is echt niks voor haar. Met die jonge knul heeft ze al totaal geen klik.
Ik vind 'r bij hem een beetje te veel het moedertje ofzo.quote:Op zondag 11 april 2010 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heftige aflevering is dat.![]()
Maar ik zit me steeds meer te ergeren aan blije doos Yvonne. Die moet zich bezighouden met liefdesverhalen. Dit programma is echt niks voor haar. Met die jonge knul heeft ze al totaal geen klik.
OMGquote:Op zondag 11 april 2010 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Je mag er zijn hoor, niets om te schamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Staat gewoon in het knuffelmeetalbumquote:Op zondag 11 april 2010 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WAT! HEEFT ING HET FILMPJE DOORGESTUURD?! ?!
*kras*
Ik heb heul geen filmpje van jou nodig.quote:Op zondag 11 april 2010 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
*kras*
heb jij alleen je eigen foto's bekeken ofzo?quote:Op zondag 11 april 2010 22:11 schreef JJH het volgende:
Hebben jullie er ook allebei een?
Greys! Bloot!
Ja, en hoe!quote:Op zondag 11 april 2010 22:11 schreef JJH het volgende:
Hebben jullie er ook allebei een?
Greys! Bloot!
Zeker! Bij Maartje ging het opeens ook heftig snel. En die laatste opnamen, dat kon die meid eigenlijk al niet meer aan denk ik. Maar goed dat Yvonne er toen (voor de camera iig) niet lang gebleven is.quote:Op zondag 11 april 2010 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, maar met Sandra had ze dat echt wel.
Daar nam ze veel intenser afscheid van dan met Maartje.
quote:Op zondag 11 april 2010 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Staat gewoon in het knuffelmeetalbum
quote:Op zondag 11 april 2010 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb heul geen filmpje van jou nodig.
Neem maar ik dacht dat jullie hem even mochten lenen ofzo, voor de foto.quote:Op zondag 11 april 2010 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heb jij alleen je eigen foto's bekeken ofzo?
Zie ik nu pas!quote:Op zondag 11 april 2010 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
*kras*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Komt goed, dan zijn er anderen bij.quote:Op zondag 11 april 2010 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet zeker meer of ik de 15e nog wel meedurf
quote:Op zondag 11 april 2010 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zie ik nu pas!
Je eerste *kras*
Heul niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het eerder vandaag voor het eerst gedaan, en niemand merkte het
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Mister speurneus.quote:Op zondag 11 april 2010 22:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Neem maar ik dacht dat jullie hem even mochten lenen ofzo, voor de foto.
Weet ik veel.
Je hoeft het toch niet allemaal te lezen?quote:Op zondag 11 april 2010 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys, die MarcvdLinden op twitter is niet een van mijn favorieten om te volgen hoor.
eh...quote:Op zondag 11 april 2010 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Komt goed, dan zijn er anderen bij.![]()
Dirk, Loveless....Ik weet opeens niet zeker meer of ík de 15e nog wel meedurf!
Is verslavend he?quote:Op zondag 11 april 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul niet!Ik heb het eerder vandaag voor het eerst gedaan, en niemand merkte het
Laat 'm er maar bijstaan hoorquote:Op zondag 11 april 2010 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoeft het toch niet allemaal te lezen?
Of wil je dat ik hem unfollow? Ik zag dat Sieneke persoonlijk met hem heen en weer zit te tweeten soms, dus leek het me wel handig om hem te volgen omdat hij haar nogal steunt enzo
Kan ik je dan nog steeds als chauffeur charteren?quote:Op zondag 11 april 2010 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Komt goed, dan zijn er anderen bij.![]()
Dirk, Loveless....Ik weet opeens niet zeker meer of ík de 15e nog wel meedurf!
Ik ben ondertussen zo scherp niet meer.....quote:Op zondag 11 april 2010 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mister speurneus.Hoe komen Nieslief haar kadootjes en mijn MSN jasje dan op één foto terecht?
Moet ik nog even over nadenken.quote:Op zondag 11 april 2010 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan ik je dan nog steeds als chauffeur charteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zondag 11 april 2010 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet ik nog even over nadenken.
maar dan kan ik je wel ergens bij een station oppikken hoor ErikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
[..]
Of je kunt vanaf Zwolle mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Dat zien ze tzt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En ook dat zien we tzt wel.quote:Op zondag 11 april 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar dan kan ik je wel ergens bij een station oppikken hoor ErikAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Hier is het adres te vinden:quote:Op zondag 11 april 2010 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
Oww moet nog steeds eens kijken hoe ver het rijden is
En als echt niemand je op wil halen, wil ik wel... oh nee, toch niet.quote:Op zondag 11 april 2010 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zien ze tzt wel.
[..]
En ook dat zien we tzt wel.
ik slaap wel op de grondquote:Op zondag 11 april 2010 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
11 mensen, 6 bedden. Dat wordt interessant.
Ik tuf naar huisquote:Op zondag 11 april 2010 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Er zijn er een aantal die niet blijven slapen.quote:Op zondag 11 april 2010 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Kans is aanwezig dat ik ook naar huis ga. Weet het nog niet.quote:Op zondag 11 april 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn er een aantal die niet blijven slapen.
En voor de rest vinden we wel een oplossing. Meubels aan de kant, luchtbedden en matrassen in de kamer
En Cat met jou mee natuurlijkquote:Op zondag 11 april 2010 22:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Kans is aanwezig dat ik ook naar huis ga. Weet het nog niet.
Of we pulllen een allnighterquote:Op zondag 11 april 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn er een aantal die niet blijven slapen.
En voor de rest vinden we wel een oplossing. Meubels aan de kant, luchtbedden en matrassen in de kamer
Slaap lekker!quote:
quote:
En daarna naar huis rijden.quote:
Greys is niet oud!quote:Op zondag 11 april 2010 22:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er gaan ook oude mensen heen he, die redden dat niet meer.
Ok, Cat krijgt een bed en een warme kruik om lekker te kunnen slapen! En een privékamer. Wil niet dood langs de weg gevonden worden die zondag, met een rokend autowrak vijftig meter verder.quote:Op zondag 11 april 2010 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[..]
En daarna naar huis rijden.![]()
![]()
![]()
Ik neem wel een luchtbed mee.
Je bent een echte gentleman.quote:Op zondag 11 april 2010 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, Cat krijgt een bed en een warme kruik om lekker te kunnen slapen! En een privékamer. Wil niet dood langs de weg gevonden worden die zondag, met een rokend autowrak vijftig meter verder.
Nee, dat rokende wrak past niet echt bij de sexy jeans?quote:Op zondag 11 april 2010 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, Cat krijgt een bed en een warme kruik om lekker te kunnen slapen! En een privékamer. Wil niet dood langs de weg gevonden worden die zondag, met een rokend autowrak vijftig meter verder.
Géén enge dingen zeggen.quote:Op zondag 11 april 2010 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zat ook de voorwaarden te bekijken, vond het erg ver gaan. Niet langs de weg, niet op die specifieke zondag en ook niet vijftig meter van een rokend wrak. Dan stel je best veel eisen aan de dood.quote:
Qua weg is er sowieso weinig keuze. A50 all the way!quote:Op zondag 11 april 2010 22:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zat ook de voorwaarden te bekijken, vond het erg ver gaan. Niet langs de weg, niet op die specifieke zondag en ook niet vijftig meter van een rokend wrak. Dan stel je best veel eisen aan de dood.
Oh zo ben ik normaal niet. IRL maakt het me niet zo veel uit hoe ik aan mijn einde komquote:Op zondag 11 april 2010 22:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zat ook de voorwaarden te bekijken, vond het erg ver gaan. Niet langs de weg, niet op die specifieke zondag en ook niet vijftig meter van een rokend wrak. Dan stel je best veel eisen aan de dood.
Ja, dan wordt het best wel kut.quote:Op zondag 11 april 2010 23:02 schreef Dirkh het volgende:
Ze hebben z'n lul in tweeën gesneden... wat een kutserie.
Pijnlijk....quote:Op zondag 11 april 2010 23:02 schreef Dirkh het volgende:
Ze hebben z'n lul in tweeën gesneden... wat een kutserie.
Ik heb er geen, maar toch deed het pijn!quote:Op zondag 11 april 2010 23:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat mogen ze nooit meer zo in beeld brengen, NOOIT!
Jij hebt een palingquote:Op zondag 11 april 2010 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er geen, maar toch deed het pijn!
* Duwt Ingetje richting [Centraal] Wegmisbruikers & Peter R & Reportage #9quote:Op zondag 11 april 2010 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Peter Rrrrrr de Vrrrries is ook spannund![]()
![]()
Hey! M-M!quote:Op zondag 11 april 2010 23:07 schreef JJH het volgende:
[..]
* Duwt Ingetje richting [Centraal] Wegmisbruikers & Peter R & Reportage #9
Ja dat postte ik dus vanmiddag ookal en een paar dagen terug ookalquote:
Oh dat is zo'n fijn nummer om je in de trein op een terugweg 's nachts heel kut bij te voelen.quote:Op zondag 11 april 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
Erik, dat wist ik hoor, dat je hem al gepost had![]()
Maar ik vond hem zo mooi dat ik hem gewoon nog een keer post![]()
En deze vind ik ook tof!
Ik voel me d'r niet kut bijquote:Op zondag 11 april 2010 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dat is zo'n fijn nummer om je in de trein op een terugweg 's nachts heel kut bij te voelen.
Jij bent bij veel nummers het zonnetje in huis he?quote:Op zondag 11 april 2010 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dat is zo'n fijn nummer om je in de trein op een terugweg 's nachts heel kut bij te voelen.
quote:Op zondag 11 april 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent bij veel nummers het zonnetje in huis he?
Waar hou jij wel van?quote:Op zondag 11 april 2010 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten slaperds![]()
Die muziek die jullie steeds posten is zo echt niet mijn muziek he
"stevigere" muziek met jankende gitaren, afgewisseld met schitterend pianospel. Of gewoon jankende gitaren en een stevig tempo drums.quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 23:23 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga eens op zoek naar een stuk touw en een gammel stoeltje.
Radiohead vind ik ook echt geweldig.quote:Op zondag 11 april 2010 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"stevigere" muziek met jankende gitaren, afgewisseld met schitterend pianospel. Of gewoon jankende gitaren en een stevig tempo drums.
Muse, Queen, GreenDay, Metallica en wat sentimenteler weer Radiohead.
Ja die is ook niet zieligquote:Op zondag 11 april 2010 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik vind die nummers niet mooi omdat ze triest zijn hoor.
Een heleboel vind ik er helemaal niet triest juist.
Even een voorbeeldje, deze vind ik dus drop dead sekseh. Srsly.
Oh! Leuk hoe iedereen zijn eigen associaties er bij heeftquote:Op zondag 11 april 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja die is ook niet zielig. Dat nummer (en die hele CD) doet me heel erg denken aan een feest wat je gehouden hebt, en dat alle gasten weg zijn, je lekker op de bank neer kan ploffen, voor jezelf nog een glas wijn inschenkt en kan nasneukelen van alle hapjes die je op tafel gezet hebt.
...
Ik heb alle cd'squote:Op zondag 11 april 2010 23:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Radiohead vind ik ook echt geweldig.
Heb daar nog een cd van, geen idee welke zo uit mijn hoofd, zal zo eens kijken. Zie, we hebben een connection! Zullen we twitteren?
Ah, gelukkig las ik dat voordat ik op het linkje klikte.quote:
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 11 april 2010 23:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, gelukkig las ik dat voordat ik op het linkje klikte.
Trage sex... (ik zit hier letterlijk met mijn armen te zwaaien)
quote:Op zondag 11 april 2010 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb alle cd's![]()
Ben je 2 jaar terug ook naar het Westerpark geweest?
Ja, dit is zo'n post waar ik dan weer spijt van ga krijgen. Alles wat je zegt kan en zal tegen je gebruikt worden.quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 23:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dit is zo'n post waar ik dan weer spijt van ga krijgen. Alles wat je zegt kan en zal tegen je gebruikt worden.
Dus ik hou het bij een "Goh, ik denk dat we elkaar verkeerd begrepen hebben"
Uhuh, ja... maar ik denk dat we elkaar verkeerd begrepen hebben. Trage sex is echt geweldig...quote:Op zondag 11 april 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou... jij wappert meestal met je armen als je denkt 'Sjónge! Woeman!!!', dus ik was gewoon even benieuwd.
Ha, verdomme. Kut! Die post had ik dus moeten lezen voordat ik op invoeren klikte. Dan begrijpen we elkaar toch. Pfiew.quote:Op zondag 11 april 2010 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niet hetzelfde.
Je wordt wel van allebei ongeduldig.
quote:Maar ...
ek belowe jou nou:
gepêrelde dou
juwele van reën
want so word ons een
ek sal die aarde verskuif
tot lank na my dood
met glans jou beklee
in goue lig doop
ek gee jou'n ryk
waar die liefde regeer
soos die liefde ons leer
in ons klein koninkryk
moenie weggaan nie
Ne me quitte pasquote:
Inderdaad, waarom kiezen als het perfect naast elkaar kan.quote:Op zondag 11 april 2010 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ne me quitte pas
Oeh. Da's een lastige. Want in het Frans is die natuurlijk gewéldig.
Maar Herman en Zuid-Afrika heb ik ook allebei wat mee natuurlijk.
Keuzes. Keuzes. Ik kies voor alles
en ik maar afvragen waarom dat topic uit m'n myat was, er is gewoon een nieuwequote:Op zondag 11 april 2010 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga ik morgen luisteren! Opgeslagen!quote:Op zondag 11 april 2010 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom kiezen als het perfect naast elkaar kan.
Dit vind je vast ook mooi Greys.
Weltrusten Greys.quote:Op zondag 11 april 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
Tijd om te gaan Shalasnurken!
Trusten tuig.
Behave!
Ik luisterde *net* nogquote:Op zondag 11 april 2010 23:55 schreef Dirkh het volgende:
Okay, LightHouse Family... zodra ik die hoor... spieren ontspannen. Maakt niet uit wel liedje, die man heeft een stem die dat bij me doet.
Ontboezeming.
sssst, morgen editten we beide onze posts okay? Dan zetten we er wel een of andere hardrock bitch spul achtig iets in.quote:
Wel grappig trouwens nu ik hem weer eens hoor, ik zing hem nog woordelijk meequote:
Ik heb geen reputatie hoog te houden hoorquote:Op zondag 11 april 2010 23:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
sssst, morgen editten we beide onze posts okay? Dan zetten we er wel een of andere hardrock bitch spul achtig iets in.
quote:Op zondag 11 april 2010 23:55 schreef Dirkh het volgende:
Okay, LightHouse Family... zodra ik die hoor... spieren ontspannen. Maakt niet uit wel liedje, die man heeft een stem die dat bij me doet.
Ontboezeming.
quote:Op zondag 11 april 2010 23:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
sssst, morgen editten we beide onze posts okay? Dan zetten we er wel een of andere hardrock bitch spul achtig iets in.
Oh ja, een reputatie. Dat was het.quote:Op maandag 12 april 2010 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb geen reputatie hoog te houden hoor.
Edit je die post morgen ook, en zet je er dan in dat je heel woest de hele nacht wakker bent geweest en porno hebt gekeken zoals een echte man?quote:Op maandag 12 april 2010 00:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh ja, een reputatie. Dat was het.
Hey, ik ga ook slapen. Weltrusten.
Echte mannen kijken geen porno, die maken het.quote:Op maandag 12 april 2010 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Edit je die post morgen ook, en zet je er dan in dat je heel woest de hele nacht wakker bent geweest en porno hebt gekeken zoals een echte man?
Ohja vergissingquote:Op maandag 12 april 2010 09:34 schreef Greys het volgende:
Die goedemorgen in het Fins, moet dat niet goedemorgen in het Noors zijn?
Het songfestival wordt in Noorwegen gehoudenOf was het zomaar in het Fins?
Ik zat ook te kijken, maar het zal vast een bedoeling hebben. Trouwens is mijn Fins een beetje roestig, dus het was voor mij een leermomentje.quote:Op maandag 12 april 2010 09:34 schreef Greys het volgende:
Die goedemorgen in het Fins, moet dat niet goedemorgen in het Noors zijn?
Het songfestival wordt in Noorwegen gehoudenOf was het zomaar in het Fins?
Ik laat 'm wel staanquote:Op maandag 12 april 2010 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihi
Doe je hem wissen en weer opnieuw?
Ja, leuk!quote:Op maandag 12 april 2010 09:40 schreef Dirkh het volgende:
Finland doet toch ook mee met het ESF, gewoon iedere dag in een andere taal doen
Ik had 'm gisteren al toegevoegdquote:Op maandag 12 april 2010 09:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, leuk!
En wat een samenwerking... Erik voegt Rybak toe aan de te followen artiesten op het moment dat ik over hem tweet
Net al even gewandeld met de kindjesquote:Op maandag 12 april 2010 08:57 schreef Ml-etje het volgende:
OlaTombo, wat ga je doen met die mooie weer?
*stil*quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 09:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zat ook te kijken, maar het zal vast een bedoeling hebben. Trouwens is mijn Fins een beetje roestig, dus het was voor mij een leermomentje.
Kan/ben jij Fins?quote:Op maandag 12 april 2010 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
Meurning![]()
Zonnige maandagmorgen
![]()
[..]
Je mag bij mij bijles nemen![]()
Meeste Finnen zeggen Huomenta, maar dit staat wel extra gezellig
quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 10:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]Oooh, mijn buurman is een keer in Finland geweest. Misschien kennen ze elkaar? Zal ik het eens aan het vragen?
[..]Oooh, mijn buurman is een keer in Finland geweest. Misschien kennen ze elkaar? Zal ik het eens aan het vragen?
quote:Op maandag 12 april 2010 10:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan/ben jij Fins?
De vrouw van mn neef ook
Ik heb daar wel eens opgepast en toen kon het meisje net aan een paar woordjes Fins
Kalla is vogel toch ofzo?
en mehua (oid) sap?
En ze riep altijd "motto!" tegen zo'n soort slang-worm
Ja! Doe!quote:Op maandag 12 april 2010 10:10 schreef Dirkh het volgende:
Yep, maar echt actief is ze niet.quote:Op maandag 12 april 2010 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Sieneke twittert ook op dat Sienekemusic, ik dacht dat het management was met nieuwtjes
En ik kan nu ook Twitteren![]()
quote:
Ze is wel heel gewoon gebleven, gister in Tilburg bij haar fans.quote:Op maandag 12 april 2010 10:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind haar helemaal geen type voor Twitter, ben al verbaasd dat ze erop zit...
Wat is dan 'een type voor Twitter'?quote:Op maandag 12 april 2010 10:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind haar helemaal geen type voor Twitter, ben al verbaasd dat ze erop zit...
quote:
Uhuh...quote:Op maandag 12 april 2010 10:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een altijd achter de pc hangende saaie doos.
Zo vatte ook niemand het op volgens mij? Ik niet in elk gevalquote:Op maandag 12 april 2010 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou het was niet verkeerd bedoeld hoor
Ze tweet ook vrij weinig. Ik hoop dat ze dat straks wat meer gaat doen...quote:Maar ik vind haar niet het type dat de hele dag met een mobieltje onderweg Twittert/Hyved/Facebooked etc.
Gewoon zo'n lekker gezellig meisje dat bij d'r vriendinnen langs fietst ipv de hele dag op internet zit te rommelen
quote:Op maandag 12 april 2010 10:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een altijd achter de pc hangende saaie doos.
Oh gelukkig, ik dacht het evenquote:Op maandag 12 april 2010 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo vatte ook niemand het op volgens mij? Ik niet in elk geval
Ja ik vind het leuk, ik dacht alleen al door de naam Sienekemusic dat het management was met alleen nieuwtjes, hopelijk gaat ze straks ook dichtbij het ESF meer schrijvenquote:Op maandag 12 april 2010 10:59 schreef Greys het volgende:
Ze tweet ook vrij weinig. Ik hoop dat ze dat straks wat meer gaat doen...
Misschien als ze onderweg zijn ofzo, dat ze dan mobiel twitteren.quote:Op maandag 12 april 2010 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh...
Het verbaast mij trouwens ook wel eens dat de artiesten zoveel tweeten.
Waar halen ze de tijd vandaan, vraag je je af. Borsato is toch Twitteraar van het jaar, oid?
quote:Op maandag 12 april 2010 10:59 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga even een luchtje scheppen, collega loopt te jankzakken dat ik mee moet. Direuhuuuuk ga nouhouuu meee heeeee. Na een half uurtje de dramaqueen te hebben uitgehangen, ga ik maar mee. Ik ben ook zo aandachtsgeil he.
Ik denk hetquote:Op maandag 12 april 2010 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien als ze onderweg zijn ofzo, dat ze dan mobiel twitteren.
quote:Op maandag 12 april 2010 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh...
Het verbaast mij trouwens ook wel eens dat de artiesten zoveel tweeten.
Waar halen ze de tijd vandaan, vraag je je af. Borsato is toch Twitteraar van het jaar, oid?
Hmm ja zit te denken zal ik internet nemen op mijn mobieltje of toch maar niet (abbo loopt af).quote:Op maandag 12 april 2010 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk hetHet is allemaal zo makkelijk voor de meesten dan
tegenwoordig!
Het zijn natuurlijk ook wel steeds maar korte zinnetjes.quote:Op maandag 12 april 2010 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk hetHet is allemaal zo makkelijk voor de meesten dan
tegenwoordig!
Je zou denken idd dat ze met een half uurtje zingen per dag wel klaar zijn. Maar vergeet zakelijke afspraken, besprekingen, interviews, reistijd naar al die afspraken etc. nietquote:Op maandag 12 april 2010 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie altijd voor me dat ze optreden in het weekend en buiten albumpresentaties (of tijd dat ze druk met een nieuw album zijn) hebben ze dan toch best veel tijd door de week? Of valt dat erg mee?
Ik doe het nietquote:Op maandag 12 april 2010 11:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja zit te denken zal ik internet nemen op mijn mobieltje of toch maar niet (abbo loopt af).
Ja dat is idd meer dan je bij stil staat...quote:Op maandag 12 april 2010 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zou denken idd dat ze met een half uurtje zingen per dag wel klaar zijn. Maar vergeet zakelijke afspraken, besprekingen, interviews, reistijd naar al die afspraken etc. nietDe agenda's van de meeste artiesten zitten echt proppievol. En aangezien zij 's avonds vaak aan het werk/optreden zijn, willen ze overdag ook nog wel even een uurtje met hun gezin doorbrengen.
Nee dat heb ik ook iddquote:Op maandag 12 april 2010 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe het nietMaar da's puur eigen keuze.
Wil ook niet echt élke minuut van mijn leven kunnen internetten.
Vaak hebben ze wel een periode van vakantie voor zichzelf gepland maar of er ook echt wat van komt hangt er maar net vanaf of ze vasthouden eraan.quote:Op maandag 12 april 2010 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is idd meer dan je bij stil staat...![]()
Zijn die afspraken dan ook echt 52 weken per jaar en niet rustiger zo rond periodes dat er geen album uitkomt?
Ik heb die behoefte ook niet zo. Al zou het soms wel handig zijn als je snel wil zien hoe laat een trein gaat ofzo, dan hoef je niet naar het station te lopen.quote:Op maandag 12 april 2010 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar buiten vakanties om bedoelde ik eik.quote:Op maandag 12 april 2010 11:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vaak hebben ze wel een periode van vakantie voor zichzelf gepland maar of er ook echt wat van komt hangt er maar net vanaf of ze vasthouden eraan.
quote:Op maandag 12 april 2010 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze laat ons gewoon stikken he.quote:
Dat valt vaak vies tegen maar weet er niet zo heel veel vanaf hoorquote:Op maandag 12 april 2010 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar buiten vakanties om bedoelde ik eik.
Dan zit er idd veel meer tijd en afspraken in dan ik dachtHad zo'n idee dat ik vaak in interviews hoorde dat ze bepaalde periodes (weken of meer) echt veel rust hadden, omdat er geen promotie was en dat ze dagen zelf konden besteden en met het gezin door konden brengen.
Ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken om altijd op internet te kunnen hoor. Want als ik toegang heb dan meen ik dat ik ook alles bij moet houden. Dan is het best ontspannend als je die mogelijkheid gewoon niet hebt en verder kunt gaan met je 'echte' leven.quote:Op maandag 12 april 2010 11:27 schreef Dirkh het volgende:
Ik kan me daar dus weinig bij voorstellen, dat iemand zegt dat ie niet ieder moment wil internetten. Ik internet heel veel via de mobiel, vind het heel handig en ook leuk.
Ook als ik met de laptop zit te FOK!ken ligt mijn mobieltje auto te refreshen op TwitterOok op mijn werk heb ik allerlei schermen open staan, maar mijn mobieltje ligt vlak voor mijn snuffert.
Uhuh.quote:Op maandag 12 april 2010 11:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik voelde me gewoon een nerd en een verslaafde.
Maar dat ben ik niet, echt niet.
quote:Op maandag 12 april 2010 11:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken om altijd op internet te kunnen hoor. Want als ik toegang heb dan meen ik dat ik ook alles bij moet houden. Dan is het best ontspannend als je die mogelijkheid gewoon niet hebt en verder kunt gaan met je 'echte' leven.
quote:
Maaaaaar ook al doe je thuis wat leuks, filmpje kijken oid, dan zit je wel nog te interneppen, dat snap ik dan ook niet.quote:Op maandag 12 april 2010 11:37 schreef Greys het volgende:
Nee serieus. Als ik op vakantie ben of een avondje iets leuks doen oid, dan wil ik niet ook nog eens gaan lopen internetten. Er moet ook nog zoiets als 'je echte leven' blijven.
Stel dat ik makkelijk zou kunnen internetten op mijn mobiel (ik kan het nu wel, maar ik vind het teveel gedoe op deze telefoon, prima dus!) dan zou ik in de kroeg gaan zitten FOK!en. Zal mijn gezelschap leuk vinden!
Ja, ook goedemorgen!quote:Op maandag 12 april 2010 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maaaaaar ook al doe je thuis wat leuks, filmpje kijken oid, dan zit je wel nog te interneppen, dat snap ik dan ook niet.
quote:Op maandag 12 april 2010 11:37 schreef Greys het volgende:
dan zou ik in de kroeg gaan zitten FOK!en. Zal mijn gezelschap leuk vinden!
quote:Op maandag 12 april 2010 11:45 schreef Greys het volgende:
Hé en dan nog he... ik kijk toch niemand er op aan die het wél doet? Of anders doet?
Ik zeg alleen hoe ik het voor mezelf het prettigst vind. Daar hoeft verder niemand verantwoording over af te leggen hoor. En ik ook niet, neem ik aan
Neem dus wel die laptop meequote:Op maandag 12 april 2010 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt?Oh ik heb internet op m'n mobiel, maar ik kan het wegleggen wanneer ik wil en als ik iets leuks doe zit ik er ook echt niet op.
En zoals velen hier de laptop in bed gebruiken, internet ik liever op m'n mobiel ipv met m'n irritante laptop in bedDing zit me altijd in de weg
![]()
Ik dacht dat veel meer hier mobiel internet hadden omdat er zo vaak "ik lig nog in bed" posts komen
JAWELquote:Op maandag 12 april 2010 11:45 schreef Greys het volgende:
Hé en dan nog he... ik kijk toch niemand er op aan die het wél doet? Of anders doet?
Ik zeg alleen hoe ik het voor mezelf het prettigst vind. Daar hoeft verder niemand verantwoording over af te leggen hoor. En ik ook niet, neem ik aan
Ja maar Dirk, ik mis je gewoon niet áltijdquote:Op maandag 12 april 2010 11:27 schreef Dirkh het volgende:
Ik kan me daar dus weinig bij voorstellen, dat iemand zegt dat ie niet ieder moment wil internetten.
Waarom gaan mensen in een keer eerlijk zitten doen? Waar is de tijd dat je gewoon iets zegt om een ander een goed gevoel te geven?quote:Op maandag 12 april 2010 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar Dirk, ik mis je gewoon niet áltijd![]()
Ja, maar als dat wederzijds is, dan kan ik jou dus niet bereiken via internet op de momenten dat je er niet bent.quote:Wel soms hoor, somsen dan ben ik meteen online
quote:Op maandag 12 april 2010 12:02 schreef Dirkh het volgende:
Ja, maar als dat wederzijds is, dan kan ik jou dus niet bereiken via internet op de momenten dat je er niet bent.
Ja maar ik zit zelf niet eens in de belcirkelquote:Op maandag 12 april 2010 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het wederzijds was had je me potdorie in de belcirkel geplaatst![]()
Draai er niet omheen, lul
Dan start je er toch zelf één.quote:Op maandag 12 april 2010 12:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja maar ik zit zelf niet eens in de belcirkel
quote:Op maandag 12 april 2010 12:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja maar ik zit zelf niet eens in de belcirkel
Ja dat heb ik ook... meestal. Al sik gewoon bezoek heb, dan is de laptop dicht en ga ik echt niet zitten internetten. Ook tijdens het eten is internetten een no-go.quote:Op maandag 12 april 2010 12:06 schreef Cat22 het volgende:
Als ik bezoek heb dan gaat den laptop weg. Watn dan geef ik mijn aandacht aan de mensen die bij me in de kamer zitten. Of ik moet in het gezelschap zijn van een zekere T. Ombolafan.![]()
Muizelllll!
Ik heb geen radio dingetje, het is gewoon een dingetje.quote:Op maandag 12 april 2010 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je zou een een-tweetje starten na je radio dingetje. Ineens viel alles weg............zomaar.
Hey Ingetjequote:Op maandag 12 april 2010 12:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan niet eens foto's maken met m'n mobiel, laat staan internetten![]()
Haaaai trouwens
Ik moet ook zeggen dat het erg scheelt wat voor mobieltje je hebt. Ik had hiervoor een smartphone van LG en dat was op zich wel leuk, maar net ff niet. Ik heb nu een iPhone en dat is echt even wat anders, daar is zoveel op mogelijk. Leuke dingen dan, ook dingen die wat toevoegen en leuk zijn.quote:Op maandag 12 april 2010 12:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb sinds kort ook internet op mijn mobiel. Ik kan het prima weg leggen en internet echt niet als ik bij iemand anders ben e.d.. Maar voor in de tram (verveling) is het handig en onderweg in de auto als Mr. DML allemaal vragen stelt over de omgeving die ik ook niet weet
Maar ik ken mensen die ook op vakantie hun mail binnen halen voor 2,95 per MB. Dan kan ik prima een paar weken zonder hoor
Ik heb een smartphone van Samsung en het is inderdaad net te onhandig om er veel mee te doen. Dat scheelt aanzienlijk in gebruik inderdaadquote:Op maandag 12 april 2010 12:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat het erg scheelt wat voor mobieltje je hebt. Ik had hiervoor een smartphone van LG en dat was op zich wel leuk, maar net ff niet. Ik heb nu een iPhone en dat is echt even wat anders, daar is zoveel op mogelijk. Leuke dingen dan, ook dingen die wat toevoegen en leuk zijn.
Jup. Ik vind het vooral handig voor syncen van mn mail en agenda. Dat ik overal altijd mail en de meest up-to-date versie van mn agenda bij heb.quote:Op maandag 12 april 2010 12:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat het erg scheelt wat voor mobieltje je hebt. Ik had hiervoor een smartphone van LG en dat was op zich wel leuk, maar net ff niet. Ik heb nu een iPhone en dat is echt even wat anders, daar is zoveel op mogelijk. Leuke dingen dan, ook dingen die wat toevoegen en leuk zijn.
Bink tochquote:Op maandag 12 april 2010 12:55 schreef Greys het volgende:
Kom ik binnen, gaat die hond gewoon nét als ik binnenkom voor de tuindeur zitten piesen
Aan de binnenkant dus![]()
Het wordt een beetje een dementje. Ze zit soms ook gewoon een beetje te Parkinsonnen en Altzheimeren tegelijk heb ik het idee
Waar is de DeZwabber als je hem nodig hebt...quote:Oh no my #dog, just #leaked all over my #floor
1 minute ago from Tweetdeck
Aahwquote:Op maandag 12 april 2010 13:03 schreef Greys het volgende:
Ah ja, ik vind het ook niet erg hoor. Komt met de leeftijd
Maar ik merk wel dat ze oud wordt nu hoor. Als ze geslapen heeft overdag gaat ze daarna eerst vijf minuten wazig voor zich uit zitten staren, beetje bibberen. En daarna is het *snap!* en is het weer de vertrouwde Bink
Dat deed die van m'n ouders ook idd.quote:Op maandag 12 april 2010 13:03 schreef Greys het volgende:
Maar ik merk wel dat ze oud wordt nu hoor. Als ze geslapen heeft overdag gaat ze daarna eerst vijf minuten wazig voor zich uit zitten staren, beetje bibberen. En daarna is het *snap!* en is het weer de vertrouwde Bink
Klinkt bekend ditquote:Op maandag 12 april 2010 12:55 schreef Greys het volgende:
Kom ik binnen, gaat die hond gewoon nét als ik binnenkom voor de tuindeur zitten piesen
Aan de binnenkant dus![]()
Het wordt een beetje een dementje. Ze zit soms ook gewoon een beetje te Parkinsonnen en Altzheimeren tegelijk heb ik het idee
Hihi echt als Droopy wakker worden héquote:Op maandag 12 april 2010 13:03 schreef Greys het volgende:
oh ja, vis...quote:Op maandag 12 april 2010 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja half Fins.![]()
Mehu is sap, maar het klinkt meer als mehua ja. Kala is vis, lintu ken ik alleen voor vogel
![]()
Het is een heel schattig gezicht iddquote:
Ze wordt toch gewoon nog steeds 20quote:Op maandag 12 april 2010 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een heel schattig gezicht idd
Maar stiekem vind ik het maar niets natuurlijk, dat je het nu zo duidelijk gaat merken.
Ik had bedacht dat Bink minstens 20 moet gaan worden. Het is buiten mijn familie om de 'relatie' die het 't met mij het langst heeft volgehoudenDie is overal mee naartoe gesleept als ik weer eens ging verhuizen.
quote:Op maandag 12 april 2010 13:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom zetten we het hele balkon af met gaas en zit mijn kat alsnog twee balkons verderop?![]()
Doodleuk via het randje stunten op de 4e verdieping en 25 meter hoogte
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op maandag 12 april 2010 13:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze wordt toch gewoon nog steeds 20
Alleen met een iets langere opstarttijd
Tjah, hij KON natuurlijk niet anders.... Want anders.....quote:Op maandag 12 april 2010 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een heel schattig gezicht idd
Maar stiekem vind ik het maar niets natuurlijk, dat je het nu zo duidelijk gaat merken.
Ik had bedacht dat Bink minstens 20 moet gaan worden. Het is buiten mijn familie om de 'relatie' die het 't met mij het langst heeft volgehoudenDie is overal mee naartoe gesleept als ik weer eens ging verhuizen.
Da's wel waar jaquote:Op maandag 12 april 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, hij KON natuurlijk niet anders.... Want anders.....
quote:Op maandag 12 april 2010 13:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom zetten we het hele balkon af met gaas en zit mijn kat alsnog twee balkons verderop?![]()
Doodleuk via het randje stunten op de 4e verdieping en 25 meter hoogte
Whats not to lovequote:Op maandag 12 april 2010 13:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's wel waar ja
Maar La Bink luvs me very much. Ik weet het!
Dus misschién was ze me ook nog wel vrijwillig gevolgd al die jaren
Doet Bink dat ook, als Mr G linksaf gaat en jij rechtsaf doodleuk achter jou aanlopen.quote:Op maandag 12 april 2010 13:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's wel waar ja
Maar La Bink luvs me very much. Ik weet het!
Dus misschién was ze me ook nog wel vrijwillig gevolgd al die jaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |