om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
foto
fotoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
fotoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
foto
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
foto
foto
foto
foto
foto
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
foto
foto
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
foto
foto
foto
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Hier zijn we weer met de vaste zondagavondreeks in KLB. om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie 20:30 Wegmisbruikers! om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Rechts inhalen, bumperkleven en levensgevaarlijke inhaalmanoeuvres. Wegmisbruikers worden geconfronteerd met hun verkeersgedrag waarmee ze hun eigen leven en dat van anderen in gevaar brengen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie 21:30 Peter R. de Vriesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Peter R. de Vries komt met spectaculaire onthullingen omtrent meervoudig kindermoordenaar Koos H. Eind jaren '70 ontvoerde, misbruikte en vermoorde hij drie tieners. Met een verborgen camera infiltreerde Peter R. de Vries in de TBS-kliniek waar H. zit en dat leidde tot schokkende bekentenissen. Even was het spannend of de drie uitzendingen wel door konden gaan, want de advocaten van Koos H. spanden een kort geding aan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
22:55 Reportage
In zijn ultieme vorm is schaken een wedstrijd tussen twee geniale geesten. Maar één schaakspeler, Alexander Petruschkin, liet zich op geheel andere wijze uitdagen door het schaakspel. Hij wilde evenveel moorden plegen als het aantal vakjes op een schaakbord en dat zijn er maar liefst 64. Hiermee zou hij in één klap de beruchtste seriemoordenaar van Rusland worden. Alberto was jarig:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieen antwoord:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Natuurlijk op ons aller campingzender!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieKoos start een nieuwe mode trend:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieHET WORDT TIJD OM HEM EENS TE CONFRONTEREN!!!!!!!!!!!!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieIn dit topic kan het!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Wegmisbruiker statistiekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Chickies!
Alle chickies in 1 album!Koffie en een bamiblok!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Poll: Wat vind jij leuker?
Wegmisbruikers /
Undercover in Nederland /
Peter R. de Vries /
Red mijn Vakantie /
SmaakpolitieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Vorige topics :
11 april 2010 -
#1 -
#2 -
#3 -
#4 -
#5 -
#6 -
#7 -
#84 april 2010 -
#1 -
#2 -
#3 -
#4 -
#528 maart 2010 -
#1 -
#2 -
#3 -
#4 -
#5 -
#6 -
#7 -
#8 -
#9 -
#10 -
#11 -
#12 -
#1321 maart 2010 -
#1-
#2-
#3-
#4-
#5-
#6-
#7-
#8-
#9-
#10-
#11-
#12-
#13-
#14-
#15-
#16-
#17-
#18-
#19-
#20-
#21-
#2214 maart 2010 -
#1 -
#2 -
#3 -
#4 -
#5 -
#6 -
#7 -
#8 -
#9 -
#10 -
#11 -
#12 -
#13 -
#14 -
#15 -
#167 maart 2010 -
#1 -
#2 -
#3 -
#4 -
#5 -
#6 -
#7 -
#8 -
#9 -
#10 -
#11 -
#1228 februari 2010 -
#1 -
#2 -
#3 -
#421 februari 2010 -
#1 -
#2 -
#3 -
#414 februari 2010 -
#1 -
#2 -
#3 -
#4 -
#5 -
#6 -
#7 -
#87 februari 2010 -
#1 -
#2 -
#3 -
#4 -
#5 -
#6 -
#7 -
#8 -
#9 -
#10 -
#11 -
#1231 januari 2010 -
#1 -
#2 -
#3 -
#3 -
#5 -
#6 -
#724 januari 2010 -
#1 -
#2 -
#3 -
#4 -
#517 januari 2010 -
#1 -
#2 -
#3 -
#4 -
#510 januari 2010 -
#1 -
#2 -
#3 -
#4 -
#5 -
#6 3 januari 2010 -
#1 -
#2 -
#3 -
#4 -
#5 27 december 2009 -
#1 -
#220 december 2009 -
#1 -
#2 -
#3 -
#4 -
#5 -
#613 december 2009 -
#1 -
#2 -
#36 december 2009 -
#1 -
#229 november 2009 -
#1 -
#2 -
#322 november 2009 -
#1 -
#2 -
#3 -
#4 -
#5 -
#615 november 2009 -
#1 -
#2 -
#3 -
#4 -
#5 -
#6 -
#7 -
#8 -
#98 november 2009 -
#1 -
#2 -
#3 -
#4 -
#5 -
#6 -
#7 -
#8 -
#9 -
#10 -
#11 -
#12 -
#13 -
#14 -
#151 november 2009 -
#1 -
#2 -
#3 -
#4 -
#5 -
#6 -
#7 -
#8 -
#9 -
#10 -
#11 -
#12 -
#13 -
#14 -
#15 -
#16 -
#1725 oktober 2009 -
#1 -
#2 -
#3 -
#4 -
#5 -
#6 -
#7 -
#8 -
#9 -
#1018 oktober 2009 -
#1 -
#2 -
#3 -
#4 -
#5 -
#6 -
#7 -
#8 -
#9 -
#1011 oktober 2009 -
#1 -
#2 -
#3 -
#4 -
#5 -
#6 -
#7 -
#8 -
#9 -
#104 oktober 2009 -
#1 -
#2 -
#3 -
#4 -
#5 -
#6 -
#7 -
#8 -
#9 -
#10 -
#11 -
#1227 september 2009 -
#1 -
#2 -
#3 -
#4 -
#5 -
#6 -
#7 -
#8 -
#920 september 2009 -
#1 -
#2 -
#3 -
#4 -
#513 september 2009 -
#1 -
#2 -
#3 -
#46 september 2009 -
#1 -
#2 -
#330 augustus 2009 -
#1 -
#228 juni 2009 -
#121 juni 2009 -
#17 juni 2009 -
#1 -
#2 -
#331 mei 2009 -
#124 mei 2009 -
#126 april 2009 -
#112 april 2009 -
#15 april 2009 -
#129 maart 2009 -
#122 maart 2009 -
#115 maart 2009 -
#1 -
#28 maart 2009 -
#1 -
#2 -
#3om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieWil je er bij staan, zet jezelf dan even
HIER bij, maar zorg wel dat je plaatje 60x60 is!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatiequote:
foto Op zondag 20 december 2009 20:28 schreef Ensaf het volgende:Even voor de duidelijkheid: De bedoel is dat we hier met z'n allen de hele avond SBS gaan kijken om ons ontzettend te zitten ergeren?
Ja!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie De Regels: topic open vanaf 18:30 uur, kappen met spammen, niet opzettelijk records willen gaan breken, postopkrikken doen we niet aan en houd het gezelligom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Wil je ook in de OP? PM PiRANiA of pas het zelf even aan in de OP:
De OP is hier te vinden.
Update de wiki pagina als je een nieuw deel opent, zodat de voorgaande topics up to date blijven!