Over vlotje gesproken, weer terug van de Whisky Mini Cruise...quote:
Met of zonder kilt?quote:Op zondag 11 april 2010 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over vlotje gesproken, weer terug van de Whisky Mini Cruise...
Voor de geïnteresseerden: [Centraal] Whisky /Whiskey Topic #17
Leuk om te lezen MM, ben geen Whiskey kenner, maar vind het wel leuk als iemand zo de moeite neemt om zoiets te schrijven. Dus lees het dan ook.quote:Op zondag 11 april 2010 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over vlotje gesproken, weer terug van de Whisky Mini Cruise...
Voor de geïnteresseerden: [Centraal] Whisky /Whiskey Topic #17
De laatste fok tweet was al 2 uur geleden.quote:Op zondag 11 april 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
Wat hebben er weinig ESF 2010 deelnemers Twitter zeg
Ik ben vandaag tot welgeteld 1 tweet gekomen.quote:Op zondag 11 april 2010 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De laatste fok tweet was al 2 uur geleden.Da's toch weinig voor een échte twitteraar?
Welnee. Er zijn mensen die eens per week tweetenquote:Op zondag 11 april 2010 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De laatste fok tweet was al 2 uur geleden.Da's toch weinig voor een échte twitteraar?
Dank je.quote:Op zondag 11 april 2010 21:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Leuk om te lezen MM, ben geen Whiskey kenner, maar vind het wel leuk als iemand zo de moeite neemt om zoiets te schrijven. Dus lees het dan ook.
De echte die hards.quote:Op zondag 11 april 2010 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder, had geen zin om dat ding mee te slepen op een boot.
Maar er waren er met kilt...
En bedankt voor die MarcvdLinden... krijg om de drie seconden een popup.quote:Op zondag 11 april 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee. Er zijn mensen die eens per week tweeten
Maar ik was heus goed bezig, ik was alle deelnemers aan het zoeken, maar kon er maar een paar vinden
Ben nu wel allerlei sites aan het followen die ook ESC/ESF nieuws geven.
Ik weet er natuurlijk ook niet zoveel van.quote:Op zondag 11 april 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee. Er zijn mensen die eens per week tweeten
Maar ik was heus goed bezig, ik was alle deelnemers aan het zoeken, maar kon er maar een paar vinden
Ben nu wel allerlei sites aan het followen die ook ESC/ESF nieuws geven.
Het leuke was dat velen ook hun partner eens meegenomen hadden.quote:Op zondag 11 april 2010 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De echte die hards.Wel leuk zeg, met allemaal gelijkgestemden op een boot.
Zie vorige topic.quote:Op zondag 11 april 2010 21:58 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb alleen een Twitter-account om info van anderen te kunnen verzamelen.
Wat moet je in godsnaam de hele dag melden?
Dies vast met Mr Ing de opnamen nog eens aan het bekijken.quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dies vast met Mr Ing de opnamen nog eens aan het bekijken.
Marie-Antoinette hier.quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Marie-Antoinette hier.![]()
Tombo! Naartjie komt net met zijn gele muis aanzetten!![]()
En dat is ook leuk?quote:Op zondag 11 april 2010 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Marie-Antoinette hier.![]()
Tombo! Naartjie komt net met zijn gele muis aanzetten!![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 21:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En bedankt voor die MarcvdLinden... krijg om de drie seconden een popup.
Geen idee. Iesch fillum.quote:
Zegquote:Op zondag 11 april 2010 21:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, post door in het andere topic. En maar op de invoeren knop rammen.
Okee, dat is het teken, ik ben weg!quote:
Whut?quote:Op zondag 11 april 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, dat is het teken, ik ben weg!![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, dat is het teken, ik ben weg!![]()
Ja, nou, mensen die filmpjes hebben van mij onder de douche vind ik eng hoor, die ontloop ikquote:
wel als ze schokkend beeldmateriaal van me heeftquote:Op zondag 11 april 2010 22:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegpesten door een iemand met Friesland klomsloffen en een msn-jasje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Heftige aflevering is dat.quote:Op zondag 11 april 2010 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zeg![]()
Neej, ik zat de wandeling van Sandra nog weer es te bekijken![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 22:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegpesten door een iemand met Friesland klomsloffen en een msn-jasje?
Je mag er zijn hoor, niets om te schamenquote:Op zondag 11 april 2010 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nou, mensen die filmpjes hebben van mij onder de douche vind ik eng hoor, die ontloop ik
quote:Op zondag 11 april 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wel als ze schokkend beeldmateriaal van me heeftMSN jasjes zijn kewl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is gewoon jaloers.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
WAT! HEEFT ING HET FILMPJE DOORGESTUURD?! ?!quote:Op zondag 11 april 2010 22:08 schreef Cat22 het volgende:
Ook hier is het eerste nakende lijf bespeurd!
Nee, maar met Sandra had ze dat echt wel.quote:Op zondag 11 april 2010 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heftige aflevering is dat.![]()
Maar ik zit me steeds meer te ergeren aan blije doos Yvonne. Die moet zich bezighouden met liefdesverhalen. Dit programma is echt niks voor haar. Met die jonge knul heeft ze al totaal geen klik.
Ik vind 'r bij hem een beetje te veel het moedertje ofzo.quote:Op zondag 11 april 2010 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heftige aflevering is dat.![]()
Maar ik zit me steeds meer te ergeren aan blije doos Yvonne. Die moet zich bezighouden met liefdesverhalen. Dit programma is echt niks voor haar. Met die jonge knul heeft ze al totaal geen klik.
OMGquote:Op zondag 11 april 2010 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Je mag er zijn hoor, niets om te schamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Staat gewoon in het knuffelmeetalbumquote:Op zondag 11 april 2010 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WAT! HEEFT ING HET FILMPJE DOORGESTUURD?! ?!
*kras*
Ik heb heul geen filmpje van jou nodig.quote:Op zondag 11 april 2010 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WAT! HEEFT ING HET FILMPJE DOORGESTUURD?! ?!
*kras*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |