TS was die beugel aan 't maken op dat moment.quote:Op maandag 12 april 2010 12:03 schreef Karina het volgende:
Vraag aan TS: waarom stond de beugel niet omhoog, dan kan niemand er gaan staan. Er zit toch een sleutel bij zo'n ding, zodat je alleen de parkeerplek kunt gebruiken als je een sleutel hebt?
Moeilijk he, lezen?quote:Op maandag 12 april 2010 12:03 schreef Karina het volgende:
Vraag aan TS: waarom stond de beugel niet omhoog, dan kan niemand er gaan staan. Er zit toch een sleutel bij zo'n ding, zodat je alleen de parkeerplek kunt gebruiken als je een sleutel hebt?
quote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef akadoenka het volgende:
Er heeft een of andere malloot op mijn prive parkeerplaats geparkeerd. Ik was de beugel aan het maken, en toen ik even binnen was om wat te pakken heeft iemand er zijn of haar auto op gezet.
quote:Op maandag 12 april 2010 11:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee, tvp's zijn gewoon niet gewenst... Maar als je (in het vervolg dan) gewoon een ontopic nuttige post neerzet, is het toch ook opgelost.
nice, waar staat die auto nu?quote:Op maandag 12 april 2010 21:32 schreef akadoenka het volgende:
Vandaag op kosten van gemeente weggesleept
Ik heb me parkeerplaats weer hihi. Thanks allemaal
quote:Op maandag 12 april 2010 21:32 schreef akadoenka het volgende:
Goed gehandeld.quote:Op maandag 12 april 2010 21:32 schreef akadoenka het volgende:
quote:Op maandag 12 april 2010 12:15 schreef Gia het volgende:
[..]
TS was die beugel aan 't maken op dat moment.
Ook vreemd dat die auto er al langer staat. Heeft de eigenaar die niet nodig? Is het misschien een auto van een van de buren?
Lag het briefje nog onder de auto?quote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef akadoenka het volgende:
Ik heb al een briefje bij de chauffeur onder de auto gelegd, met het verzoek om weg te gaan maar hier heeft hij of zij nog geen gehoor aan gegeven / bericht nog niet gelezen.
Iedereen kijkt toch eerst onder zijn auto voor hij/zij in de auto stapt!quote:Op maandag 12 april 2010 21:56 schreef r_one het volgende:
[..]
Lag het briefje nog onder de auto?
Ik zou 'm de volgende keer achter de ruitenwisser doen, als ik jou was.
quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 12:06 schreef capricia het volgende:
Staat die auto er nog?
een eenduidigheid van de modjes heeft weer zijn hoogtepunt gehaaldquote:Op maandag 12 april 2010 11:29 schreef Sjeen het volgende:
Zomaar iets quoten of tvp neerplempen, daar heeft TS helemaal niets aan. Dus ofwel iets nuttigs toevoegen ofwel je bookmarks gebruiken
er is niets mis met een goed gemeende tvp in een interessant WGR topic. Toch? And I love IT!quote:Op maandag 12 april 2010 23:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[..]
[..]
een eenduidigheid van de modjes heeft weer zijn hoogtepunt gehaald
Mooi dat het opgelost is. Toch nog even een vraagje. Is deze plaats jou eigendom. Dwz staat deze geregistreerd bij het kadaster? Of huur jij deze plaats? Ik vind het nl erg coulant van de gemeente dat ze dit doen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:06 schreef akadoenka het volgende:
Ja ik plaats een bord. Ik ben naar de gemeente gegaan e heb het verhaal uitgelegd.
Ze vonden dat ik recht heb op die plek omdat ik daar maandelijks genoeg voor betaal.
Gezie ik kon bewijzen dat die auto er al langer stond (foto met datum) hebben ze hem weggesleept en contact opgenomenmet de politie
Ja en dan snap ik de reactie van de gemeente.quote:
Volgens de mod van dit subforum anders welquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:12 schreef capricia het volgende:
[..]
er is niets mis met een goed gemeende tvp in een interessant WGR topic. Toch? And I love IT!
Damn, het is fok!
quote:Op maandag 12 april 2010 11:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee, tvp's zijn gewoon niet gewenst... Maar als je (in het vervolg dan) gewoon een ontopic nuttige post neerzet, is het toch ook opgelost.
goeie staalkabel en gas er op niks door knippen dan ben jij de lul (vernieling en misschien wel dood door schuld!)quote:Op zondag 11 april 2010 20:46 schreef JackyWalker het volgende:
Kijken of de auto in z`n vrij staat. Zo ja
Bij de achterwielen twee maal de handrem kabel doorknippen en de auto samen met een maat van je wegduwen?
De auto is inmiddels weg, nu zit de parkeerbeugel vastquote:Op donderdag 15 april 2010 14:15 schreef T42 het volgende:
[..]
goeie staalkabel en gas er op niks door knippen dan ben jij de lul (vernieling en misschien wel dood door schuld!)
LOL, maar misschien is die van de andere parkeerplaats. (ik lees dat ze er twee hebben)quote:Op donderdag 15 april 2010 14:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De auto is inmiddels weg, nu zit de parkeerbeugel vast![]()
slot parkeerbeugel zit vast
quote:Op maandag 12 april 2010 13:59 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
En als ik nou niks zinnigs te vertellen heb maar het topic wel mobiel wil volgen?
OT: in de fik steken....komt er vast wel een patrouille hoogte nemen.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De auto is inmiddels weg, nu zit de parkeerbeugel vast![]()
slot parkeerbeugel zit vast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |