abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80242272
Ik heb in mijn appartementencomplex twee prive parkeerplaatsen. Het slot van de parkeerplaats van de auto van mijn vriendin zat vanavond muur en muurvast. De sleutel was er niet in te krijgen, en toen heb ik er wat smeeorlie in gedaan (wd40).
Toen ik de sleutel erna in deed ging deze geen kant meer om en zat deze heeeeeeel vast, heb tien minuten met een tang moeten stoeien om hem los te krijgen.
Kun je de sleutel niet gebruiken als je er pas WD40 in hebt gedaan ofzo?

Verder vraag ik me af hoe ik dit slot gemakkelijker, minder stroef, kan laten werken?
Regelmatig met WD40 inspuiten, of een ander wondermiddeltje?
Zal deze week eens een nieuwe sleutel laten maken, wellicht helpt dat ook wel.
En anders maar een nieuw cilinderslot erin maken, maar denk dat dat niet zo makkelijk is in een beugel?

Wellicht meer beugelaars hier, met een goed advies.
Thanks
  maandag 12 april 2010 @ 21:35:10 #2
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_80242571
nieuwe cilinders kopen ?
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  maandag 12 april 2010 @ 21:37:00 #3
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_80242661
Gewoonlijk is WD40 wel het middel om de boel weer gangbaar te krijgen. Kan dus best zijn dat er mechanisch iets aan dat slot mankeert?
Is de sleutel die gebruikt wordt een originele of al een kopie, dat wil ook wel een wereld van verschil maken. Als de sleutel origingeel is dan toch maar eens met de plaatselijke slotenmaker praten over een nieuwe cilinder lijkt me.
Waar zouden we zijn zonder de "on"
pi_80243418
Is het makkelijk om die cilinder in een beugel te vervangen?
daN lijkt me dat de makkelijkste oplossing
pi_80263231
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:27 schreef akadoenka het volgende:
Ik heb in mijn appartementencomplex twee prive parkeerplaatsen. Het slot van de parkeerplaats van de auto van mijn vriendin zat vanavond muur en muurvast. De sleutel was er niet in te krijgen, en toen heb ik er wat smeeorlie in gedaan (wd40).
Toen ik de sleutel erna in deed ging deze geen kant meer om en zat deze heeeeeeel vast, heb tien minuten met een tang moeten stoeien om hem los te krijgen.
Kun je de sleutel niet gebruiken als je er pas WD40 in hebt gedaan ofzo?

Verder vraag ik me af hoe ik dit slot gemakkelijker, minder stroef, kan laten werken?
Regelmatig met WD40 inspuiten, of een ander wondermiddeltje?
Zal deze week eens een nieuwe sleutel laten maken, wellicht helpt dat ook wel.
En anders maar een nieuw cilinderslot erin maken, maar denk dat dat niet zo makkelijk is in een beugel?

Wellicht meer beugelaars hier, met een goed advies.
Thanks
Is het niet zo dat toevallig iemand met de auto tegen de beugel is gereden, waardoor deze is verbogen en erg lastig te openen is. Tenslotte bedien je met de de cilinder een stang / slot / ander mechanisch iets.
  woensdag 14 april 2010 @ 04:28:33 #6
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_80292242
Als de sleutel erin zit, maar je kan het slot niet opendraaien, dan even met de achterkant van een schroevendraaier op de sleutel kloppen.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_80292255
Zit er niet gewoon heel veel vuil in dat slot of zo?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_80292258
quote:
Op woensdag 14 april 2010 04:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Zit er niet gewoon heel veel vuil in dat slot of zo?
kan, valt dat schoon te maken? GEzienik van de huurder het slot niet mag vervangen
  woensdag 14 april 2010 @ 05:04:11 #9
285106 JCC
Hobbyklussert
pi_80292293
Uitblazen?
Maar aangezien je het van de verhuurder blijkbaar niet zelf mag oplossen, zeg 'm dan maar dat HIJ het voor jou mag oplossen
Wat is dat voor raars? Slot is stuk/vies/vastgeroest/whatever en je mag 'm niet vervangen? Dan mag hij het maar fixen, kijken of 't hem wel lukt zonder 'm te vervangen. Wil-ie anders dat je maar ergens anders parkeert?
Kom nou...
JCC's Gallery
All shall love me and despair...
pi_80295829
Zet er maar een nieuwe cilinder in. Ik vermoed dat ze zooi in je slot gestopt hebben, gebeurt hier ook regelmatig.

Waar JCC de verhuurder vandaan haalt, en dat die zelfklussen verbiedt is me een raadsel.
  woensdag 14 april 2010 @ 10:39:50 #11
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_80296262
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:26 schreef Osramp het volgende:
Waar JCC de verhuurder vandaan haalt, en dat die zelfklussen verbiedt is me een raadsel.
quote:
Op woensdag 14 april 2010 04:37 schreef akadoenka het volgende:
kan, valt dat schoon te maken? GEzienik van de huurder het slot niet mag vervangen
Denk dat 'ie dit als verhuurder heeft geinterpreteerd.
  woensdag 14 april 2010 @ 12:20:14 #12
285106 JCC
Hobbyklussert
pi_80299888
....ja inderdaad.... Hij schrijft dattie van de huurder geen slot mag vervangen... het lijkt me dat hij de verhuurder bedoelt, hij is immers zelf de huurder.... toch?
JCC's Gallery
All shall love me and despair...
pi_80336752
Tsja, hij schrijft dat het van de huurder niet mag. Kan goed zijn dat hij de plek in eigendom heeft en verhuurt. De huurder heeft zelf extra sleutels laten maken en wil dat niet nog eens.
  Moderator donderdag 15 april 2010 @ 13:29:14 #14
155227 crew  Guppy
dus
pi_80341732
Aawwww, zit die beugel er eindelijk, gaat ie niet meer dicht.

Ilegaal geparkeerd op mijn parkeerplaats

Maar goed, zoals ik dit lees, is die beugel nog maar net nieuw. Heeft ie geen garantie?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_80344255
En we weten nu ook dat TS de parkeerplaats huurt van de gemeente. Dat de verhuurder dan ook maar een nieuw slot regelt. Zullen ze wel willen doen aangezien het anders telkens een sleepwagen kost.
pi_80347110
Kruipolie erin, werkt een stuk beter dan wd40 ( echte kruipolie, ik weet dat wd40 ook kruipolie genoemd wordt )

IMAL - Ik Maak Alles Los
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')