Is het niet zo dat toevallig iemand met de auto tegen de beugel is gereden, waardoor deze is verbogen en erg lastig te openen is. Tenslotte bedien je met de de cilinder een stang / slot / ander mechanisch iets.quote:Op maandag 12 april 2010 21:27 schreef akadoenka het volgende:
Ik heb in mijn appartementencomplex twee prive parkeerplaatsen. Het slot van de parkeerplaats van de auto van mijn vriendin zat vanavond muur en muurvast. De sleutel was er niet in te krijgen, en toen heb ik er wat smeeorlie in gedaan (wd40).
Toen ik de sleutel erna in deed ging deze geen kant meer om en zat deze heeeeeeel vast, heb tien minuten met een tang moeten stoeien om hem los te krijgen.
Kun je de sleutel niet gebruiken als je er pas WD40 in hebt gedaan ofzo?
Verder vraag ik me af hoe ik dit slot gemakkelijker, minder stroef, kan laten werken?
Regelmatig met WD40 inspuiten, of een ander wondermiddeltje?
Zal deze week eens een nieuwe sleutel laten maken, wellicht helpt dat ook wel.
En anders maar een nieuw cilinderslot erin maken, maar denk dat dat niet zo makkelijk is in een beugel?
Wellicht meer beugelaars hier, met een goed advies.
Thanks
kan, valt dat schoon te maken? GEzienik van de huurder het slot niet mag vervangenquote:Op woensdag 14 april 2010 04:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Zit er niet gewoon heel veel vuil in dat slot of zo?
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:26 schreef Osramp het volgende:
Waar JCC de verhuurder vandaan haalt, en dat die zelfklussen verbiedt is me een raadsel.
Denk dat 'ie dit als verhuurder heeft geinterpreteerd.quote:Op woensdag 14 april 2010 04:37 schreef akadoenka het volgende:
kan, valt dat schoon te maken? GEzienik van de huurder het slot niet mag vervangen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |