En terecht...quote:Op zondag 11 april 2010 23:40 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Als je de verkeerde treft loop je zelf met een beugel.
Als je maar betaalt ja. De sleepkosten komen voor jouw rekening en jij moet maar je best doen om het bij de 'foutparkeerder' te verhalen. Kortom: je verlies nemen en zsm een bord laten maken waarmee je formeel bevestigt dat het je eigen plek is.quote:Op zondag 11 april 2010 23:32 schreef akadoenka het volgende:
nee geen bord, bij mijn eigen parkeerplek helaas. Misschien dat de gem3nte iets voor mij kan doen. Wegslepen of eens kijken of die wagen niet van een buurtgenoot is.
Als ik zelf een sleepbedrijf in schakel, slepen die dan weg?
Zo'n beugel lijkt me anders wel een teken aan de wand..quote:Op zondag 11 april 2010 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En terecht...
Als het niet duidelijk is dat het een prive parkeerplaats is, dan heb je totaal geen poot om op te staan?
Zo'n beugel kan voor verschillende zaken gebruikt worden en wil niet per definitie zeggen dat er een priveparkeerplaats achter ligt...quote:Op maandag 12 april 2010 11:31 schreef Dromer het volgende:
[..]
Zo'n beugel lijkt me anders wel een teken aan de wand..
Nu word ik nieuwsgierig. Voor wat voor andere zaken dan het afsluiten, reserveren van een parkeerplaats gebruik je zo'n ding nog verder? Ter decoratie wellicht?quote:Op maandag 12 april 2010 11:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zo'n beugel kan voor verschillende zaken gebruikt worden en wil niet per definitie zeggen dat er een priveparkeerplaats achter ligt...
Let ook op dat ik via mobiel geen bookmarks kan gebruiken. Dus een tvp plaatsen via mobiel lijkt mij wel geldig?quote:Op maandag 12 april 2010 11:29 schreef Sjeen het volgende:
Zomaar iets quoten of tvp neerplempen, daar heeft TS helemaal niets aan. Dus ofwel iets nuttigs toevoegen ofwel je bookmarks gebruiken
Nee, tvp's zijn gewoon niet gewenst... Maar als je (in het vervolg dan) gewoon een ontopic nuttige post neerzet, is het toch ook opgelost.quote:Op maandag 12 april 2010 11:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Let ook op dat ik via mobiel geen bookmarks kan gebruiken. Dus een tvp plaatsen via mobiel lijkt mij wel geldig?
TS was die beugel aan 't maken op dat moment.quote:Op maandag 12 april 2010 12:03 schreef Karina het volgende:
Vraag aan TS: waarom stond de beugel niet omhoog, dan kan niemand er gaan staan. Er zit toch een sleutel bij zo'n ding, zodat je alleen de parkeerplek kunt gebruiken als je een sleutel hebt?
Moeilijk he, lezen?quote:Op maandag 12 april 2010 12:03 schreef Karina het volgende:
Vraag aan TS: waarom stond de beugel niet omhoog, dan kan niemand er gaan staan. Er zit toch een sleutel bij zo'n ding, zodat je alleen de parkeerplek kunt gebruiken als je een sleutel hebt?
quote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef akadoenka het volgende:
Er heeft een of andere malloot op mijn prive parkeerplaats geparkeerd. Ik was de beugel aan het maken, en toen ik even binnen was om wat te pakken heeft iemand er zijn of haar auto op gezet.
quote:Op maandag 12 april 2010 11:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee, tvp's zijn gewoon niet gewenst... Maar als je (in het vervolg dan) gewoon een ontopic nuttige post neerzet, is het toch ook opgelost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |