quote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef akadoenka het volgende:
Hoe krijg ik die auto op een (legale) manier weg?
Ik kan de auto ook opsluiten,
ditquote:Op zondag 11 april 2010 20:34 schreef MoneyTalks het volgende:
Beugel omhoog en briefje dat je voor 25 euro die beugel wel weer naar beneden wilt doen.
Wat geldt als een verlaten plaats ongeval + bekende dader, toch jammer.quote:Op zondag 11 april 2010 20:32 schreef nibble het volgende:
edit: als je de beugel omhoog trekt en het is toevallig een tokkie dan heb je kans dat hij de beugel er ook nog afsloopt als je pecht hebt.
Ja daar heb je zoveel aan als je beugel verrot isquote:Op zondag 11 april 2010 20:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wat geldt als een verlaten plaats ongeval + bekende dader, toch jammer.
Een handrem is niet zo sterkquote:Op zondag 11 april 2010 20:38 schreef rub3n het volgende:
Een auto die hoogstwaarschijnlijk op de handrem staat (of op zijn minst niet in z'n vrij) sleep je die makkelijk weg?
Voor 25 euro zou ik niet tevreden zijn. Beugeltje omhoog en briefje eronder dat je binnen 12 uur een sleepbedrijf belt als ze niet aankloppen met een briefje van 200 euro...
op z'n zijkant zetten is ook een optie ..quote:Op zondag 11 april 2010 20:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Als het een Aygo is kun je die gewoon met wat vrienden optillen en wegzeten, als hij iets groter is dan stuiteren ipv tillen.
De politie doet er niks aan, helaas. Zelfs als er ongenode gasten op eigen terrein staan, doen ze er niks aan.quote:Op zondag 11 april 2010 20:56 schreef freecell het volgende:
Is het duidelijk aangegeven dat het een privéparkeersplaats is?
Zo ja: politie bellen. Als die niks willen doen: wegslepen naar een veilige plaats.
Iemand komt zonder toestemming op jouw grond. Die mag je dus (op zijn kosten) laten verwijderen.quote:Op zondag 11 april 2010 21:41 schreef _Mystery_ het volgende:
Wat zijn je rechten eigenlijk in zo'n geval?
Was bij Heras Hekwerkenquote:Op zondag 11 april 2010 21:24 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
De politie doet er niks aan, helaas. Zelfs als er ongenode gasten op eigen terrein staan, doen ze er niks aan.
Dit bedrijf (je mag één keer raden wat ze leveren) heeft het heft ook in eigen hand genomen:
[ afbeelding ]
Kortom, wegslepen/verplaatsen is de enige optie om weer van je parkeerplek gebruik te kunnen maken.
Ja maar dan moet het wel duidelijk zijn dat het je eigen grond is.quote:Op zondag 11 april 2010 21:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Iemand komt zonder toestemming op jouw grond. Die mag je dus (op zijn kosten) laten verwijderen.
Jep, dat lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 11 april 2010 21:50 schreef h.henkie het volgende:
[..]
Ja maar dan moet het wel duidelijk zijn dat het je eigen grond is.
quote:Op zondag 11 april 2010 21:58 schreef Ralphmeister het volgende:
Ik heb wel eens van iemand gehoord dat iemand zijn auto bij hem op de oprijlaan parkeerde, dit mocht omdat er geen afgesloten hek stond.
Johnny kan je vast wel helpen.quote:Op zondag 11 april 2010 23:15 schreef akadoenka het volgende:
rutger, juist omdat ik er ook vanuit ga dat het niet bewust is gebeurd wil ik die persoon ook een reele kans geven. Als de politie bv eens kon bellen naar de bestuurder, misschien is die auto wel gejat.
Ik zie het nog even aan, en dan bel ik de gemeente. Kan die wel wat doen evt? En anders zelf wegslepen idd, maar ik zou niet weten waar heen en hoe zonder een auto te beschadigen.
quote:Op zondag 11 april 2010 23:15 schreef akadoenka het volgende:
rutger, juist omdat ik er ook vanuit ga dat het niet bewust is gebeurd wil ik die persoon ook een reele kans geven. Als de politie bv eens kon bellen naar de bestuurder, misschien is die auto wel gejat.
Ik zie het nog even aan, en dan bel ik de gemeente. Kan die wel wat doen evt? En anders zelf wegslepen idd, maar ik zou niet weten waar heen en hoe zonder een auto te beschadigen.
Als je de verkeerde treft loop je zelf met een beugel.quote:Op zondag 11 april 2010 20:34 schreef MoneyTalks het volgende:
Beugel omhoog en briefje dat je voor 25 euro die beugel wel weer naar beneden wilt doen.
En terecht...quote:Op zondag 11 april 2010 23:40 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Als je de verkeerde treft loop je zelf met een beugel.
Als je maar betaalt ja. De sleepkosten komen voor jouw rekening en jij moet maar je best doen om het bij de 'foutparkeerder' te verhalen. Kortom: je verlies nemen en zsm een bord laten maken waarmee je formeel bevestigt dat het je eigen plek is.quote:Op zondag 11 april 2010 23:32 schreef akadoenka het volgende:
nee geen bord, bij mijn eigen parkeerplek helaas. Misschien dat de gem3nte iets voor mij kan doen. Wegslepen of eens kijken of die wagen niet van een buurtgenoot is.
Als ik zelf een sleepbedrijf in schakel, slepen die dan weg?
Zo'n beugel lijkt me anders wel een teken aan de wand..quote:Op zondag 11 april 2010 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En terecht...
Als het niet duidelijk is dat het een prive parkeerplaats is, dan heb je totaal geen poot om op te staan?
Zo'n beugel kan voor verschillende zaken gebruikt worden en wil niet per definitie zeggen dat er een priveparkeerplaats achter ligt...quote:Op maandag 12 april 2010 11:31 schreef Dromer het volgende:
[..]
Zo'n beugel lijkt me anders wel een teken aan de wand..
Nu word ik nieuwsgierig. Voor wat voor andere zaken dan het afsluiten, reserveren van een parkeerplaats gebruik je zo'n ding nog verder? Ter decoratie wellicht?quote:Op maandag 12 april 2010 11:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zo'n beugel kan voor verschillende zaken gebruikt worden en wil niet per definitie zeggen dat er een priveparkeerplaats achter ligt...
Let ook op dat ik via mobiel geen bookmarks kan gebruiken. Dus een tvp plaatsen via mobiel lijkt mij wel geldig?quote:Op maandag 12 april 2010 11:29 schreef Sjeen het volgende:
Zomaar iets quoten of tvp neerplempen, daar heeft TS helemaal niets aan. Dus ofwel iets nuttigs toevoegen ofwel je bookmarks gebruiken
Nee, tvp's zijn gewoon niet gewenst... Maar als je (in het vervolg dan) gewoon een ontopic nuttige post neerzet, is het toch ook opgelost.quote:Op maandag 12 april 2010 11:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Let ook op dat ik via mobiel geen bookmarks kan gebruiken. Dus een tvp plaatsen via mobiel lijkt mij wel geldig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |