quote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef akadoenka het volgende:
Hoe krijg ik die auto op een (legale) manier weg?
Ik kan de auto ook opsluiten,
ditquote:Op zondag 11 april 2010 20:34 schreef MoneyTalks het volgende:
Beugel omhoog en briefje dat je voor 25 euro die beugel wel weer naar beneden wilt doen.
Wat geldt als een verlaten plaats ongeval + bekende dader, toch jammer.quote:Op zondag 11 april 2010 20:32 schreef nibble het volgende:
edit: als je de beugel omhoog trekt en het is toevallig een tokkie dan heb je kans dat hij de beugel er ook nog afsloopt als je pecht hebt.
Ja daar heb je zoveel aan als je beugel verrot isquote:Op zondag 11 april 2010 20:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wat geldt als een verlaten plaats ongeval + bekende dader, toch jammer.
Een handrem is niet zo sterkquote:Op zondag 11 april 2010 20:38 schreef rub3n het volgende:
Een auto die hoogstwaarschijnlijk op de handrem staat (of op zijn minst niet in z'n vrij) sleep je die makkelijk weg?
Voor 25 euro zou ik niet tevreden zijn. Beugeltje omhoog en briefje eronder dat je binnen 12 uur een sleepbedrijf belt als ze niet aankloppen met een briefje van 200 euro...
op z'n zijkant zetten is ook een optie ..quote:Op zondag 11 april 2010 20:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Als het een Aygo is kun je die gewoon met wat vrienden optillen en wegzeten, als hij iets groter is dan stuiteren ipv tillen.
De politie doet er niks aan, helaas. Zelfs als er ongenode gasten op eigen terrein staan, doen ze er niks aan.quote:Op zondag 11 april 2010 20:56 schreef freecell het volgende:
Is het duidelijk aangegeven dat het een privéparkeersplaats is?
Zo ja: politie bellen. Als die niks willen doen: wegslepen naar een veilige plaats.
Iemand komt zonder toestemming op jouw grond. Die mag je dus (op zijn kosten) laten verwijderen.quote:Op zondag 11 april 2010 21:41 schreef _Mystery_ het volgende:
Wat zijn je rechten eigenlijk in zo'n geval?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |