Jammer dat het niet uit een winkel komt maar hulde voor het maken, en voor een kindquote:Op zondag 11 april 2010 14:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Het kinderkleertjestopic deel 6
Met als laatste een heel schattig jasje gemaakt door de buuf van
Ssserpente voor Lente:
[ afbeelding ]
Oeks ik weet niet of je al bij HansTextiel hebt kunnen kijken, als je t wilt kan ik wel even voor je kijken morgen, ik heb er in ieder geval donkerlichtblauwe en groene gezien maar mogelijk hebben ze nog meer. We moeten toch nog meetenquote:Op zondag 11 april 2010 22:07 schreef oeke het volgende:
Ja, die had ik wel gezien. Maar dat witte biesje.
Oh, welbedankt natuurlijk!
Maar niet in maat 80!quote:Op zondag 11 april 2010 22:26 schreef bodpa09 het volgende:
Oh en Oeke, bij de Hema misschien, bij de jongenshemden?
Gewoon in de droger stoppen!quote:Op zondag 11 april 2010 22:29 schreef oeke het volgende:
[..]
Maar niet in maat 80!
Waar is die stampvoetsmiley als je hem nodig hebt!
wat een schatjequote:Op maandag 12 april 2010 21:13 schreef Stiemie het volgende:
Voor de Amsterdam-mama's: op de noordermarkt staat soms een kraam met b-keuze petit louie. Heb er voor 12 euro zo'n schattig jurkje voor Linde gekocht![]()
[ afbeelding ]
Maar dan in zwart/wit. In het echt issie trouwens wel leuker dan op deze foto
Bodpa geeft me het goede voorbeeld, dus ik negeer mezelf ook dapper.quote:Op maandag 12 april 2010 21:47 schreef Sorbootje het volgende:
Nee hè... niet weer DPAM. Dan moet ik namelijk ook
*probeert topic te negeren... Gelukkig is het leuke jumpsuitje al uitverkochtquote:Op woensdag 14 april 2010 13:59 schreef oeke het volgende:
[..]
Bodpa geeft me het goede voorbeeld, dus ik negeer mezelf ook dapper.
Niet dat dat heel erg lukt maar goed...
Ja zo lief! Hij staat onder ''pyjama'' maar daarvoor issie veel te leukquote:Op woensdag 14 april 2010 14:14 schreef Twinkly het volgende:
Argh doe dat nou niet Poppejans! Die bovenste had ik nog niet gezien...te leuk!
Oh ik kocht al jaren voordat ik zwanger was ook genoeg, alleen heb ik nu een kratje vol meisjeskleertjes omdat ik zeker wist alleen meisjes te krijgenquote:Op woensdag 14 april 2010 14:14 schreef Kimpossible het volgende:
Al die kleertjess! Jammer dat ik geen leuk kindje heb om er in te stoppen. Wel goed voor de portemonnee though.
Ik ... Hou... Vol........ .... .... aaaaargghhhhhhhhhquote:Op woensdag 14 april 2010 13:59 schreef oeke het volgende:
[..]
Bodpa geeft me het goede voorbeeld, dus ik negeer mezelf ook dapper.
Niet dat dat heel erg lukt maar goed...
Je bent een vrouw naar mijn hart! Geweldig!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh ik kocht al jaren voordat ik zwanger was ook genoeg, alleen heb ik nu een kratje vol meisjeskleertjes omdat ik zeker wist alleen meisjes te krijgen![]()
Ehm, I'm in..quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:20 schreef oeke het volgende:
Wat een tof pakje Rocka!![]()
Hij past bij het bloesje dat ik laatst genaaid heb voor Ko.![]()
Dat eerste shirtje is ook geweldig, Inca!![]()
Die jurkjes Huup, echt jeugdsentiment krijg ik ervan.![]()
Trouwens, het lukt me steeds minder stand te houden tegen een DPAM koop....
Oeh die heb ik wel zien hangen geloof ikquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:41 schreef huuphuup het volgende:
ik heb trouwens vandaag ontzettend leuke dingskes bij Hema gekocht. Ik denk van de nieuwe zomercollectie, maar ik kan het niet op de site terugvinden.
Een blauw zwembroekje met rode striklintjes, een blauw/rood jurkje en een rood/wit geblokt jurkje met een bijpassend onderbroekje achtig iets. Zo zoet
Hema heeft idd erg leuk dingen op het moment! vooral in de lijn vanaf mt 74... ik denk dat ik deze week ook mezelf nog even ga uitleven daar...quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:41 schreef huuphuup het volgende:
wheheDPAM muppets
![]()
ik ga in de zomer op vakantie langs een DPAM denk ik dus ik doe niet mee met een eventuele bestelling. Ik ga daar wel los![]()
ik heb trouwens vandaag ontzettend leuke dingskes bij Hema gekocht. Ik denk van de nieuwe zomercollectie, maar ik kan het niet op de site terugvinden.
Een blauw zwembroekje met rode striklintjes, een blauw/rood jurkje en een rood/wit geblokt jurkje met een bijpassend onderbroekje achtig iets. Zo zoet
86 cm= dan ook mt86? Sowieso zijn die maten daar raar, het valt iig klein maar 86 lijkt me wel erg groot.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:42 schreef Incantrix het volgende:
Poppejans, ha! Ik ga ook even kijken dan nog, mocht er besteld gaan worden. Het zwempakje dat ik wil hebben ze trouwens alleen nog maar in maat 23 (86 cm.).. Zou dat ok zijn voor Stef? En dat pakje is inderdaad véél leuker voor buiten, op je speelkleed hartje zomer
Welke bedoel je? Die van de laatste foto de linker twee jurkjes komen van de Hema.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:56 schreef Sandous het volgende:
Huup wat geweldig!!!! waar komen euhh je rode en blauw/rode jukkies vandaan.. Ben zolang aan t zoeke voor zulke lieve jurkjes..
Het broekje van de v&d ziet er leuk uit!! Ff op hun site kijken, aangezien ze weekend gratis verzendkosten hebben
quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:42 schreef Incantrix het volgende:
Nouja, ik heb het Molo-shirtje enzo, dus ik klaag maar niet te hard
die is echt geweldigquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Bij gebrek aan leuke kleertjes voor jongetjes hier:
Gisteren voor le bebe gekocht
[ afbeelding ]
Ja dat is wel poep ja... heel veel sites hebben dat, terwijl 1 of zelfs 2/3 dingetjes makkelijk door de brievenbus passen vaak.quote:Op zondag 18 april 2010 13:07 schreef Twinkly het volgende:
Ohh She-Wolf wat mooi!!![]()
![]()
Poppejans ik moest me gisteravond echt inhouden dat pakje niet te bestellen! Ik vind het zo'n leuk ding, maar ze verzenden het alleen als pakketje en dat is wel duur voor 1 pakje.
huldequote:Op zondag 18 april 2010 16:34 schreef bodpa09 het volgende:
Als mensen willen DPAM bestellen maar geen creditcard hebben, ik regel t met liefde hoor.
ow wat gaaf! vooral die cape! stoer zegquote:Op zondag 18 april 2010 19:20 schreef bodpa09 het volgende:
Ik was dit weekend in Amsterdam en kon Billy Boo natuurlijk niet overslaan. Snoopy had me erg enthousiast gemaakt. We hebben dit gekocht voor onze blonde god:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het zulke gave kleertjes!
Ik denk niet dat het een miskoop is Oxy. Ik vind het een hartstikke leuk jurkje in ieder geval!quote:Op zondag 18 april 2010 19:34 schreef Oxymoron het volgende:
'k Hoop dat mijn mentor, wél van die 1000-in-1 retrojurkjes houdt![]()
Vandaag heb ik deze besteld - een schortjurkje dat van maat 80 tot 86 te dragen is, omdat je het kan verstellen.
En je ziet ze inderdaad veel op internet, maar 't speciale van deze is dat ze, van de stof is van de gordijnen, in de kinderkamer!(dat vond ik dan wel leuk om te geven
)
Of is het een miskoop?!![]()
Het is juist een hartstikke leuk cadeautje, een jurkje van dezelfde stof als de gordijnen!!quote:Op zondag 18 april 2010 19:34 schreef Oxymoron het volgende:
'k Hoop dat mijn mentor, wél van die 1000-in-1 retrojurkjes houdt![]()
Vandaag heb ik deze besteld - een schortjurkje dat van maat 80 tot 86 te dragen is, omdat je het kan verstellen.
En je ziet ze inderdaad veel op internet, maar 't speciale van deze is dat ze, van de stof is van de gordijnen, in de kinderkamer!(dat vond ik dan wel leuk om te geven
)
Of is het een miskoop?!![]()
quote:Op zondag 18 april 2010 19:20 schreef bodpa09 het volgende:
Ik was dit weekend in Amsterdam en kon Billy Boo natuurlijk niet overslaan. Snoopy had me erg enthousiast gemaakt.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:43 schreef Ssserpente het volgende:
Iets voor de retrodames?
http://www.melkofpuur.nl/(...)-witte-kraag-74.html
Leuk hè. Kost ook maar ¤5,50. t Is dat dit kleurtje Lente erg flets maakt...quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
oh wat ontzettend poppig
Stiemie, dus jij woont in Amsterdam?![]()
Het truitje van de markt is Wolf nog veeeel te groot hoor,dus nog geen leuke foto met hem erin. er staat ''104'' in, maar valt inmiddels als een 80 hoogstens 86 gok ik en je moet er wel van houden zeg maar.
ja dat is ook nog een idee iddquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:49 schreef Stiemie het volgende:
Soms kan het ook bij zo'n copyshop/copyrette. Dan kan je je plaatje daar op transferpapier kopieren en dan zelf op het shirtje strijken.
Jammer zegquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
oh wat ontzettend poppig
Stiemie, dus jij woont in Amsterdam?![]()
Het truitje van de markt is Wolf nog veeeel te groot hoor,dus nog geen leuke foto met hem erin. er staat ''104'' in, maar valt inmiddels als een 80 hoogstens 86 gok ik en je moet er wel van houden zeg maar.
Oh die site!!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:43 schreef Ssserpente het volgende:
Iets voor de retrodames?
http://www.melkofpuur.nl/(...)-witte-kraag-74.html
Ook leuk!quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:02 schreef Orea het volgende:
[..]
Oh die site!!!
Ik heb net gehoord dat ik nog een eindejaarbonus krijg van vorig jaar*die is inmiddels al bijna op*
ooooh ik hou hiervan!
Neuh, er zit verder niks leuks bij. Lief aangeboden, maar je hoeft voor mij niet speciaal te bestellen, hoor. Anders is het jammer.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef Orea het volgende:
Oh wat stom, dat jurkje wat ik poste was met 1,60 verzendkosten![]()
Net te laat want ik heb het jurkje al besteldmaar ik kan nog wel even neuzen of ik nog meer wil
![]()
Maar als je er nog meer bij besteld, dan blijft de prijs toch op 4,99? Of heb je verder niks wat je leuk vind?
De jurken onder nieuw zijn wel behoorlijk aan de prijs zeg
niemand?quote:Op maandag 19 april 2010 14:22 schreef lily het volgende:
Heeft er iemand een patroon van zo'n jurkje?
ik ga dit weekend even door mn tijdschriften bladeren als ik hem heb dan laat ik het wel wetenquote:
Kan je niet mailen dat je iets toe wil voegen aan je bestelling?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef Orea het volgende:
Oh wat stom, dat jurkje wat ik poste was met 1,60 verzendkosten![]()
Net te laat want ik heb het jurkje al besteldmaar ik kan nog wel even neuzen of ik nog meer wil
![]()
Maar als je er nog meer bij besteld, dan blijft de prijs toch op 4,99? Of heb je verder niks wat je leuk vind?
De jurken onder nieuw zijn wel behoorlijk aan de prijs zeg
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik ga dit weekend even door mn tijdschriften bladeren als ik hem heb dan laat ik het wel weten
Graeme krijgt een zusjequote:Op woensdag 21 april 2010 14:34 schreef tessie het volgende:
Ja mn Lief had zich al heeeel snel versproken, dus besloten om het toch maar niet geheim te houden. En het staat al de hele dag in mn sig, maar volgens mij was dat alleen Vicky en mijsje opgevallen
Linda, het onderste jurkje is van C&A en de bovenste van Noppies geloof ik.
Dat vroeg mn schoonmoeder ook. Waarop mn Lief dromerig zei: Oohh, een meisje met rode vlechtjesquote:Op woensdag 21 april 2010 14:35 schreef Twinkly het volgende:
Tessie wat leuk dat jullie een meisje krijgenZou zij ook zo'n mooie rooie zijn?
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:44 schreef tessie het volgende:
[..]
Dat vroeg mn schoonmoeder ook. Waarop mn Lief dromerig zei: Oohh, een meisje met rode vlechtjes
Whahaha!
Dus. Toen was het geheimpje al verklapt. Een uur na de echo
Bij Tessie heb ik dat veel meer dan met alle andere zwangeren in Z&G, want ik was met Tessie tegelijk zwangerquote:Op woensdag 21 april 2010 15:56 schreef oeke het volgende:Mooi!
![]()
Nou, wordt ik ineens een beetje ehm eh jaloers!Ik wil ook een meisjeszusje voor Lotte!
![]()
* rent naar rammeltopic!
Nou ik laat deze ronde even aan me voorbijgaan hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 16:08 schreef tessie het volgende:
Nou allemaal heeeel snel zwanger worden dan!
dan wordt het misschien ook weer gezellig in Z&G![]()
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:29 schreef tessie het volgende:
Ja idd, zo echt ineens![]()
![]()
Kreeg net ook een mailtje van GoodMoodkid dat haar eerste pakje vandaag verzonden wordt! We hebben net als bij Graeme dus ook een jumpsuitje besteld. Een antracietkleurige met een roze hartje en met roze letters haar naam, met korte mouwen en daaronder ook een roze rompertje
nou bedankt hequote:Op woensdag 21 april 2010 16:08 schreef tessie het volgende:
Nou allemaal heeeel snel zwanger worden dan!
dan wordt het misschien ook weer gezellig in Z&G![]()
wow wat is ze al groot!!quote:Op woensdag 21 april 2010 17:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
ahhhh kleine lena![]()
Tessie wat ontzettend leuk dat jullie een meisje verwachten!!!![]()
![]()
een zusje voor Graeme, gefeliciteerd joh!
en Evie heeft een nieuwe zwempakje... zooooo lief!
[ afbeelding ]
echt hema...en OMG maat 68-74!
jeetje dat is een goede vraag; ze is alweer 3 weken geleden op het CB geweest; toen was ze 62 cm en 6135 gram...quote:Op woensdag 21 april 2010 17:39 schreef Twinkly het volgende:
[..]
wow wat is ze al groot!!![]()
Heel leuk pakje!!!
![]()
Hoe lang en zwaar is ze nu BJ?
Bij de Etos hebben ze leuke zomerpakjes/rompertjes met pijpjes in de aanbiedingMaar op de website zie ik de folder waar ze instaan nog niet, ik heb hem zaterdag gekregen
ze zijn te bestellen!! Ik ben er twee aan t bestellen, custom madequote:Op woensdag 21 april 2010 16:50 schreef Poppedein het volgende:inderdaad zeg Tessie...*rammeldebammelpotverdammel*...zo zag Lena's eerste pakje er ook uit!
[ afbeelding ]
Ooooh ik heb je mooie jurks gezien Bellelena...Ik pleit voor grotere maten!!
nou ehm... 2.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:07 schreef Orea het volgende:
Welke Huup?
Ik heb net het eerste pakje voor Roelofje besteld![]()
ook bij Goodmoodkid, helemaal in stijl van haar kamertje ook
Ja, die folder kreeg ik ook vh weekend, wil morgen toch effe kijken kan het niet laten. Vond ze ook enorm leuk lijken met die gelukspoppetjes eropquote:Op woensdag 21 april 2010 17:39 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Bij de Etos hebben ze leuke zomerpakjes/rompertjes met pijpjes in de aanbiedingMaar op de website zie ik de folder waar ze instaan nog niet, ik heb hem zaterdag gekregen
Ja! Oh het is wel echt meer een zomerpakjequote:Op woensdag 21 april 2010 19:32 schreef huuphuup het volgende:
Bedoelen jullie deze pakjes?
De folder staat wel online maar dan bij moederdag ofzo![]()
ziet er idd leuk uit zeg! Eens even live checken dan.
Ja die!!quote:Op woensdag 21 april 2010 19:32 schreef huuphuup het volgende:
ze staan er in als rompers he...quote:Op woensdag 21 april 2010 20:15 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja die!!Echt zo cute
Eindelijk eens betaalbare zomerpakjes aan een stuk!!
ja, maar ik vind het zomerpakjesquote:
Het roze jurkje van SheWolf is het modelletje dat je zoekt.quote:
Ik hoop dat ze er nog zijn! Stiekem morgen dan ook maar even kijken, ze zijn echt niet duur ookquote:Op woensdag 21 april 2010 19:32 schreef huuphuup het volgende:
Geweldig! Leuk ook met dat wit er onderquote:Op woensdag 21 april 2010 23:15 schreef huuphuup het volgende:
ha mn jurks staat eindelijk online op de Hema site; al het zomerspul enzo staat erop.
[ afbeelding ]
ik vind hem zo lief staan:
[ afbeelding ]
Hihi, nee, ik ben helemaal origineel hoor! Wel nieuw hierquote:Op woensdag 21 april 2010 23:21 schreef huuphuup het volgende:
lief, dankjeik dacht eventjes dat je een nieuwe kloon van taartjesfee was
![]()
over die rompers/kruippakjes, ik ga denk ik een blauwe halen, die vind ik net een tikje leuker dan de roze
oh haiquote:Op woensdag 21 april 2010 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, nee, ik ben helemaal origineel hoor! Wel nieuw hier![]()
Is het niet ook een setje van 2, of las ik dat verkeerd? Nou ja, ik heb een zoontje, dus ik neem sowieso de blauwe dan
Hoi!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh haien welkom! en hoe heet je zoontje en hoe oud? klein genoeg voor kruippakjes nog in elk geval
ik heb er niet eens goed naar gekeken, zou best kunnen dat het een set is. Het ging me eigenlijk vooral om die met dat gelukspoppetje haha
Ja, hij is vooral smal, inmiddels zit hij wel op gemiddelde lengte, maar sommige broekjes in 74 vallen gewoon heel langquote:Op woensdag 21 april 2010 23:32 schreef huuphuup het volgende:
oh das een kleintje dan!
Mijn dochter heet Amélie, is bijna 8 maanden en zit inmiddels ook in 74
H&M heeft zequote:Op donderdag 22 april 2010 09:07 schreef Poppejans het volgende:
Iemand een tip welke winkel (geen online) er ''losse'' maten rompers verkoopt???
62/68 zit echt te krap rondom de bovenbenen, en 74/80 is uiteraard nog te groot.
Heb bij een vorige folderaktie bij de Wibra eens 3 rompers mt68 meegenomen en nu dus spijtttt dat het er niet meer zijn, want die passen nu heel mooi.
Of iemand die zn mt68 rompers verkopen wil?
Dankje! Leuk om eens met andere ouders te kletsenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
H&M heeft ze(en ze hebben ook een gewone winkel natuurlijk
)
ik heb idd ook een losse 68 en een losse 74 gekocht toen Amélie echt niet meer in de 62/68 van Hema kon.
Het verschil is groot dan ineens hè tussen die twee maten?
@Suikertaartje nou leuk dat je erbij komt dan met je zoontje!gezellig
Tessiequote:Op donderdag 22 april 2010 10:47 schreef tessie het volgende:
Huup, wat een leuk jurkje!
Hier is het net GMKpakje voor Anna binnenekomen!Dit wordt haar eerste pakje
Beetje jammer alleen dat ze de verkeerde maat romper erbij hebben gedaan, maar net even gebeld, en ze sturen vandaag nog de goede maat op!
[ afbeelding ]
Geweldig pakje! Mijn zus is hoogzwanger en heeft twee van die pakjes in haar ziekenhuistas zittenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:47 schreef tessie het volgende:
Huup, wat een leuk jurkje!
Hier is het net GMKpakje voor Anna binnenekomen!Dit wordt haar eerste pakje
Beetje jammer alleen dat ze de verkeerde maat romper erbij hebben gedaan, maar net even gebeld, en ze sturen vandaag nog de goede maat op!
[ afbeelding ]
Ik ga zometeen kijken voor die pakjes, is het inderdaad een set van twee?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:04 schreef Poppejans het volgende:
Erg leuk Tessie, mooi ook die 2 kleuren bij elkaar!
Ik vind naampakjes/shirtjes het allerleukste als 1e kleertjes denk ik, bij een tweede zal ik dat ook weer gaan doen
Bij de Wibra geslaagd voor mt 68 rompers,en nog leuke ook![]()
ja echt groot is dat verschil dan nog tussen 2 rompermaten inderdaad Huup
Oja en deze hieronder gekocht, ik vind hem leuk! (dit is mt 74/80dus als je hem niet als romper wilt gebruiken maar zomerpakje zou ik hem niet te klein kopen want dan valt ie erg strak)
[ afbeelding ]
Ja, die groen gestreepte zit er inderdaad ook in!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga zometeen kijken voor die pakjes, is het inderdaad een set van twee?
En als ik de foto zo zie (wat een snoetje!) dan moet ik maar voor de 86/92 gaan
Leuk leuk leuk!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:10 schreef Poppejans het volgende:
Ja, die groen gestreepte zit er inderdaad ook in!
Ze hebben ook kleinere maatjes!quote:Op donderdag 22 april 2010 18:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Dames, bij Appie liggen echt zulke leuke gouden boekjes shortama's. tot maat 122.vanag maat 86 als ik het goed zag. Met boekje erbij voor 6.99.
En nu ga ik weer weg bij al deze leuke jurkjes enzo.
tot welke maat gaan ze?quote:Op donderdag 22 april 2010 18:41 schreef huuphuup het volgende:
oh~!!![]()
mn jurkjes zijn klaar die ik bij Bellelena besteld hebze zijn echt zó leuk
[ afbeelding ]
kiektan
Mijne zijn op bestelling gemaakt dus gooi er een pm tegenaan, wie weetquote:
willen jouw jongens geen jurkjes meer aan nee?quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:37 schreef debuurvrouw het volgende:
oh!
doe s nietda's toch té schattig? Echt leuk zeg.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mijne zijn op bestelling gemaakt dus gooi er een pm tegenaan, wie weet
Ze zijn binnen!
supersupersuperleuk![]()
Dit zat in mn pakketje. Ik vind de kaartjes eraan ook zo leuk<3
[ afbeelding ]
spannend! aanpassen
[ afbeelding ]
wazig, maar k moest erom lachen
[ afbeelding ]
en aan!
[ afbeelding ]
ik krijg de kleuren niet lekker op de foto's, mn camera doet gaar... maar ik ben er echt ontzettend blij mee.
oh!quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:58 schreef oeke het volgende:
Bij onze AH hadden ze de pyamaatjes niet en de rompers van de Etos vond ik tegenvallen.![]()
Blegh.
En ik ben nog steeds op speur naar singletjes, maar zonder teksten als MUM+DAD=ME.![]()
Bij de H&M een grijze gespot, maar wel een beetje saai. Het zal nog wel komen, ik ben vast te vroeg.
En ik heb een heel tof Hawai-stofje gescoord voor een bloesje.
hahaquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:03 schreef oeke het volgende:
Echt? Zijn ze mooi? Is de print mooi? Die van de Etos vond ik lelijk. Ik heb een beetje hoge eisen geloof ik.
succes! En als het nodig is weet je me te vinden hè, kijken doet geen zeerquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:14 schreef oeke het volgende:
Hm, ik ga nog eens kijken bij de ander AH, die is groter. Dankjewel Huup!
Ik heb maat 86/92 nodig, en dan de blauwe versie..als je zou willen kijken zou dat geweldig zijn!quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:53 schreef SacreCoeur het volgende:
Welke maat heb je nodig?
Bij de Etos hier hadden ze nog best aardig wat van die dingen.
Ik kreeg trouwens een mailtje van Kleertjes.com.
60% op alle zomerkleding van 2009.![]()
Er zit veel leuks van CakeWalk bij.
Hij zit nu in de was, morgen ofzo komt er een fotootje. Ik heb geen aap shirtje gezien, dat klinkt ook leuk! Hoeveel shirtjes heeft een kind nodig?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuk Twinkly, foto?
Ik heb vandaag een nieuw shirtje voor Lars gekocht, ook van de Hema, met een aap.
Hmm geen foto online, zal hem er morgen eens opkieken met zijn aapieshirt
Een geel shirt met apekop erop? Die heeft Wolf ook!quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuk Twinkly, foto?
Ik heb vandaag een nieuw shirtje voor Lars gekocht, ook van de Hema, met een aap.
Hmm geen foto online, zal hem er morgen eens opkieken met zijn aapieshirt
Printje daarvan ziet er niet uit alsof het erg lang mooi blijft in de was, maar ach.. ik vond hem leuk voor 1 zomer. En ze waren goedkoop.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:03 schreef oeke het volgende:
Echt? Zijn ze mooi? Is de print mooi? Die van de Etos vond ik lelijk. Ik heb een beetje hoge eisen geloof ik.
In datzelfde thema heb ik een tijdje geleden een shirtje met zonnebrillen gekocht en een met boten. De fietsen heb ik laten liggen omdat ik drie van zulke shirts te veel van het goede vond.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:41 schreef Incantrix het volgende:
Heb wél een überstoer rood t-shirtje met fietsjes gevonden én even een grotere maat sokjes ingeslagen (één paar met krokodillen) dus nouja.. Verder is het natuurlijk bijna vrijmarkt-tijd, dus wie weet wat ik verder nog vind
Oeh daar wil ik mij wel bij aansluitenquote:Op donderdag 29 april 2010 17:26 schreef Incantrix het volgende: Mocht iemand dit shirtje tegenkomen in maatje 80 of 86 (het liefst 80 denk ik) dan hou ik me aanbevolen, maar wat mij betreft hoeft er niemand speciaal voor mij naar de hema hoor! Maar bij tegenkomen: plz to think abouts me!
Sjips, had ik dit ietsje eerder geweten dan had ik er twee mee kunnen nemen voor jou en Tessie!quote:Op donderdag 29 april 2010 17:26 schreef Incantrix het volgende:
GRMBL, Twink, die is leuhéuk! Nu baal ik nog meer dat ze 'm hier niet hadden hoor.. Die sokjes hadden ze overigens wel en die heb ik gekocht ook trouwensMocht iemand dit shirtje tegenkomen in maatje 80 of 86 (het liefst 80 denk ik) dan hou ik me aanbevolen, maar wat mij betreft hoeft er niemand speciaal voor mij naar de hema hoor! Maar bij tegenkomen: plz to think abouts me!
Ze hebben ze in ieder geval! Dus hopelijk ook de juiste maten nogquote:
Oh, wat lief! Dank je wel!quote:Op donderdag 29 april 2010 17:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Sjips, had ik dit ietsje eerder geweten dan had ik er twee mee kunnen nemen voor jou en Tessie!![]()
Ik kom net uit Arnhem waar alleen nog maar 80 en 86 hing, terwijl ikzelf een 68 of 74 zocht
Zaterdag kom ik in mn eigen woonplaats ook nog in de stad, ik zal ze kopen als ze daar nog zijn in de juiste maat!!!
en heeft Stef al maat 80/86??!![]()
Larsquote:Op donderdag 29 april 2010 23:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik hoop dat het zo een beetje te zien is, maar dit is het aapshirt.
Hij was er idd ook in geel, maar ik hou niet zo van geel, dus heb bruin genomen.
En ik vind hem leuk!
[ afbeelding ]
Die pacman is ook geinig trouwens!!!
Leuk shirt! Wil ik ook! Dat petje is trouwens ook het petje dat ik voor Ivan heb gescoord.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik hoop dat het zo een beetje te zien is, maar dit is het aapshirt.
Hij was er idd ook in geel, maar ik hou niet zo van geel, dus heb bruin genomen.
En ik vind hem leuk!
[ afbeelding ]
Die pacman is ook geinig trouwens!!!
Dat denk ik jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:59 schreef Poppejans het volgende:
Ok, morgen hoef ik dus alleen te kijken voor Incantrix?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |