abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80304023
Argh doe dat nou niet Poppejans! Die bovenste had ik nog niet gezien... te leuk!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_80304175
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:14 schreef Twinkly het volgende:
Argh doe dat nou niet Poppejans! Die bovenste had ik nog niet gezien... te leuk!
Ja zo lief! Hij staat onder ''pyjama'' maar daarvoor issie veel te leuk
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_80304220
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:14 schreef Kimpossible het volgende:
Al die kleertjess! Jammer dat ik geen leuk kindje heb om er in te stoppen . Wel goed voor de portemonnee though.
Oh ik kocht al jaren voordat ik zwanger was ook genoeg, alleen heb ik nu een kratje vol meisjeskleertjes omdat ik zeker wist alleen meisjes te krijgen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 14 april 2010 @ 14:24:39 #54
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_80304387
Hehe, ik ben bang dat ik dingen die ik nu geweldig vind, 'dan' niet meer mooi vind ofzo. Hoewel ik wel hoop dat 'nu' en de bewuste 'dan' geen eeuwigheden van elkaar verwijderd zijn
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_80304397
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:59 schreef oeke het volgende:

[..]

Bodpa geeft me het goede voorbeeld, dus ik negeer mezelf ook dapper.
Niet dat dat heel erg lukt maar goed...
Ik ... Hou... Vol........ .... .... aaaaargghhhhhhhhh
pi_80304447
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:19 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Oh ik kocht al jaren voordat ik zwanger was ook genoeg, alleen heb ik nu een kratje vol meisjeskleertjes omdat ik zeker wist alleen meisjes te krijgen
Je bent een vrouw naar mijn hart! Geweldig!
pi_80398952
Poppejans

ik heb deze al zes keer in mn handen gehad en nu toch maar gekocht Ik hou van die geel-grijs combi, zo lekker zomers

en deze twee waren twee voor de prijs van 1. Ga ze nog opleuken met een lintje en/of een applicatie ofzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80411829
Oh die onderste 2 zijn leuk Waar heb je die vandaan?
pi_80411903
Hans
5,99 p/s en nu dus 2e gratis.

T'is een maat 92, hij gaat van 92 tot euh 128 ofzo? Maar deze was net zo groot als die gele en die is weer mt 74/80 dus mja. En ik hou er wel van als jurkjes wat langer vallen ben niet zo van de korte dingen voor hele kleintjes.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 17 april 2010 @ 13:46:36 #60
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_80417977
Bij gebrek aan leuke kleertjes voor jongetjes hier:

Gisteren voor le bebe gekocht
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 17 april 2010 @ 14:00:20 #61
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_80418445
Oh, Rocks, die is leuk!

En Poppejans, het ontgaat me even waar dat leuke pakje vandaan komt? Dies lief idd!

Haha, Orea, ik ben onlangs ook helemaal in katzwijm gevallen voor een shirtje van Molo:

En toen had een website ineens een weekend 20% korting op alles en toen deed ik zomaar *bestel*

En deze ook nog:

Gaan er binnenkort ook nog mensen aan de Dpam? Ik wilde eigenlijk misschien nog zo'n nieuw zwempakje voor Stef voor als we met vakantie gaan
3!
pi_80418649
Ooooh leuk!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_80419002
Wat een tof pakje Rocka!
Hij past bij het bloesje dat ik laatst genaaid heb voor Ko.

Dat eerste shirtje is ook geweldig, Inca!

Die jurkjes Huup, echt jeugdsentiment krijg ik ervan.

Trouwens, het lukt me steeds minder stand te houden tegen een DPAM koop....
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 17 april 2010 @ 15:11:19 #64
95408 Incantrix
pi_80420202
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 14:20 schreef oeke het volgende:
Wat een tof pakje Rocka!
Hij past bij het bloesje dat ik laatst genaaid heb voor Ko.

Dat eerste shirtje is ook geweldig, Inca!

Die jurkjes Huup, echt jeugdsentiment krijg ik ervan.

Trouwens, het lukt me steeds minder stand te houden tegen een DPAM koop....
Ehm, I'm in.. Als er iemand een creditcard heeft..
3!
pi_80420592
Erg leuk die onderste twee jurkjes Huup

Gaaaaf pakje Rocka, ik heb er in mn zwangerschap nog over getwijfeld maar heb hem niet

Incantrix, hij staat bij Dpam onder pyjama's, maar ik vind het veel te leuk v pyjama, ik wil hem dan geoon aandoen als zomerpakje
oeh gaaf haaienshirt die zou ik ook zo hadden kunnen kopen

ik wil ook weer Dpam-men! heb alleen geen creditcard
pi_80420902
whehe DPAM muppets
ik ga in de zomer op vakantie langs een DPAM denk ik dus ik doe niet mee met een eventuele bestelling. Ik ga daar wel los

ik heb trouwens vandaag ontzettend leuke dingskes bij Hema gekocht. Ik denk van de nieuwe zomercollectie, maar ik kan het niet op de site terugvinden.
Een blauw zwembroekje met rode striklintjes, een blauw/rood jurkje en een rood/wit geblokt jurkje met een bijpassend onderbroekje achtig iets. Zo zoet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80421312
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 15:41 schreef huuphuup het volgende:

ik heb trouwens vandaag ontzettend leuke dingskes bij Hema gekocht. Ik denk van de nieuwe zomercollectie, maar ik kan het niet op de site terugvinden.
Een blauw zwembroekje met rode striklintjes, een blauw/rood jurkje en een rood/wit geblokt jurkje met een bijpassend onderbroekje achtig iets. Zo zoet
Oeh die heb ik wel zien hangen geloof ik
De jongetjes Hemalijn momenteel vind ik wel zo stom, met van die bootjes,fietsjes enzo erop heb helemaal geen leuk tshirtje kunnen vinden.
  zaterdag 17 april 2010 @ 16:42:23 #68
95408 Incantrix
pi_80422289
Haha, jah, de DPAM-troela's zijn los En Huup, logisch ja, dan zou ik ook even wachten!

Poppejans, ha! Ik ga ook even kijken dan nog, mocht er besteld gaan worden. Het zwempakje dat ik wil hebben ze trouwens alleen nog maar in maat 23 (86 cm.).. Zou dat ok zijn voor Stef? En dat pakje is inderdaad véél leuker voor buiten, op je speelkleed hartje zomer

En ja, de hema-jongetjes-dingen zijn echt stom! En het is ook lastig om nog een 74-tje te vinden überhaupt ook. Veel shirtjes beginnen bij 80 of de lijn eindigt bij maat 68 Valt me eigenlijk wel tegen van ze..

Nouja, ik heb het Molo-shirtje enzo, dus ik klaag maar niet te hard
3!
  zaterdag 17 april 2010 @ 16:56:43 #69
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80422612
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 15:41 schreef huuphuup het volgende:
whehe DPAM muppets
ik ga in de zomer op vakantie langs een DPAM denk ik dus ik doe niet mee met een eventuele bestelling. Ik ga daar wel los

Hema heeft idd erg leuk dingen op het moment! vooral in de lijn vanaf mt 74... ik denk dat ik deze week ook mezelf nog even ga uitleven daar...
(Evie kan van Hema inmiddels mt 68 bovenkleding aan....).

en oeeee Dpam! ik heb alleen geen cc... zou wel heeeeel graag weer meedoen hoor!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_80422979
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 16:42 schreef Incantrix het volgende:

Poppejans, ha! Ik ga ook even kijken dan nog, mocht er besteld gaan worden. Het zwempakje dat ik wil hebben ze trouwens alleen nog maar in maat 23 (86 cm.).. Zou dat ok zijn voor Stef? En dat pakje is inderdaad véél leuker voor buiten, op je speelkleed hartje zomer
86 cm= dan ook mt86? Sowieso zijn die maten daar raar, het valt iig klein maar 86 lijkt me wel erg groot.
Ik heb zelf v Wolf gedacht dat hij 74 past hartje zomer, dan past Stef denk ik al wel mt80.
Die zwempakjes van daar vind ik ook zo enorm en echt uniek, die kun je hier helemaal niet kopen v jongetjes.
pi_80423298
ooohhh, ik ga ook naar Frankrijk dan kan ik natuurlijk in de winkel zelf kopen!! Ik ga direct op de site kijken waar die winkels allemaal zijn...
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_80423542
zoo, kind wakker, even een foto gemaakt. Ik vind het zulke leuke jurkjes
(de kleuren zijn normaal wat feller, t gordijn was nog dicht )

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80423596
check voor de 4 jurkskes op rij...alleen heb ik Lena de roze in t groen En ik heb voor Lena ook nog een superstoer blauw/rood-wit biker zonnehoedje gekocth bij de hema...en in die combi met dr rood wit gestipte zonnebril op de fiets... lekker wiefke
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_80423890
oooh Huup wat geweldig oh ik wil ook zo graag een dochter!
pi_80424840
V&D heeft superleuke broekjes op het moment. Afgeprijsd voor ¤7,-.

Ook in het wit en nog een kleur.
pi_80425494
Leuk broekje Ssserpente en Lente, mupske <3
dat zonnehoedje hebben wij ook!

Poppedein dat klinkt keistoer! wel een foto plaatsen binnenkort dan hè. Of ik moet het gewoon live komen bekijken natuurlijk
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80425657
Huup wat geweldig!!!! waar komen euhh je rode en blauw/rode jukkies vandaan.. Ben zolang aan t zoeke voor zulke lieve jurkjes..

Het broekje van de v&d ziet er leuk uit!! Ff op hun site kijken, aangezien ze weekend gratis verzendkosten hebben
pi_80425756
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 18:56 schreef Sandous het volgende:
Huup wat geweldig!!!! waar komen euhh je rode en blauw/rode jukkies vandaan.. Ben zolang aan t zoeke voor zulke lieve jurkjes..

Het broekje van de v&d ziet er leuk uit!! Ff op hun site kijken, aangezien ze weekend gratis verzendkosten hebben
Welke bedoel je? Die van de laatste foto de linker twee jurkjes komen van de Hema.
Van die andere foto ergens eerder in t topic komen van Hans Textiel.

*ff bij v&d.nl kijken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80426581
Dank Huup! Ging gretig op hema.nl kijke, maar niet echt geupdate, ga morgen/maandag wat hemas afstruinen thnx!
pi_80428997
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 16:42 schreef Incantrix het volgende:

Nouja, ik heb het Molo-shirtje enzo, dus ik klaag maar niet te hard
Zo'n mooi merk, wel duur in aanschaf, maar het blijft zo mooi, is het geld dubbel en dwars waard.

Ik kocht/ koop altijd wat "duurdere spullen", tenminste als de kwaliteit er naar is. Dan maar wat minder in de kast.

Ik geniet van het meekijken hieroh.
pi_80429086
Misschien een tip, bij olliewood.nl als je klikt op ''summer'' en dan babyboy of babygirl hebben ze momenteel erg hoge kortingen, oa dingen v Oilily voor letterlijk maar een paar euro
Ik heb een zomerpakje v Oilily v maar 10 euro gekocht en een zomerbroekje v Oilily v maar 6 euro. En een joggingbroek en bijpassend vest van Salty Dog voor bij elkaar maar 13 euro
pi_80429148
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Bij gebrek aan leuke kleertjes voor jongetjes hier:

Gisteren voor le bebe gekocht
[ afbeelding ]
die is echt geweldig
pi_80429318
Die rij jurkjes Huup, wat lief! Amelie is klaar voor de zomer!

Lente, wat een mooi model ben je!
pi_80438121
Dit linkje stond in de Kinderen van maart

Alleen die prijzen weer
  Moderator zondag 18 april 2010 @ 09:51:28 #85
5428 crew  miss_sly
pi_80438503
Orea, die zijn zoo leuk
En het stomme is: het is zo'n beetje het meest eenvoudige patroontje, dus zelf maken is echt hartstikke simpel (zelfs voor beginners!), maar het zijn de stofjes enzo die het zo bijzonder leuk maken. En die stofjes, daar is zoo moeilijk aan te komen. Ik zou echt niet weten waar ik zo'n stofje als van eht tweede jurkje vandaan zou moeten halen. Oude gordijnen ofzo, denk ik maar waar haal je die?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80438635
Ja leuk zijn die hè Orea?
www.metzonderjas.nl heeft ook van die leuke dingen, maar ook heul duur
terwijl het patroon van zo'n jurkje echt übersimpel is. Het is meer dat je die stofjes niet zo snel vindt hier. Misschien dat ik toch maar eens op zoek ga op 30 april naar leuke retro stofjes ofzo, kussenslopen, dekbedden, dat soort dingen.

@Oeks ja haha ze is met recht klaar voor de zomer. Net even geteld, ze heeft 15 jurkjes nu. En een yukata, soort zomer-kimono, heeft B. meegenomen uit Japan. Die kan ze ook wel aan deze zomer.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80438642
haha Sly. GMTA
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80438864
Ik wil leren naaien!

Stiemie postte deze link in het kinderkamertopic http://www.stoffenensloffen.nl/stoffenwinkel.html
Daar zou je nog wel aan de stofjes moeten kunnen komen.... Maar ik weet niet hoeveel je nodig hebt voor zo'n jurkje voor een beeb? Meer dan een meter? Want dan wordt het ook wel prijzig als je het zelf maakt..
  zondag 18 april 2010 @ 10:36:49 #89
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80439223
Ha ik wilde de link net plaasen voor huup

Deze is trouwens geweldig

Maar bijna 38 euro voor een shirtje
  Moderator zondag 18 april 2010 @ 11:04:24 #90
5428 crew  miss_sly
pi_80439815
Geniale site

Orea, je hebt voor z0'n overgooiertje zonder mouwen in principe een keer de lengte van het jurkje nodig, mist de stof breed genoeg is om voor en achterpand eruit te halen, maar dat is meestal wel het geval. Met lapjes moet je dus even goed op de afmetingen letten en de juiste hoogte en breedte
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 18 april 2010 @ 11:17:43 #91
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_80440095
Van dat modelletje heeft mijn moeder pas twee jurkjes gemaakt voor onze meiden.

Niet retro, maar toch wel leuk. Vind ik dan tenminste.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_80440205
leuk She-Wolf
is dat een Ikeastofje? Die linker iig?

Dat linkje, die stofjes oooh maarja, wel duur hoor. 20 euro voor een stuk dekbed wat degene van die webshop waarschijnlijk voor een kwartje van de rommelmarkt heeft ofzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 18 april 2010 @ 11:24:04 #93
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_80440260
Ja, klopt. Ze zijn allebei van stofjes van de Ikea. Beetje stugge stof wel, maar met flink wassen, wasverzachter en de droger, wordt het vanzelf een stuk zachter.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_80441191
Eigenlijk wel raar, ik hou erg van retro. Maar aan de andere kant vind ik deze jurkjes zo veel gezien/gemaakt, dat ik ze niet zo leuk meer vind.

Die van She-Wolf vind ik echter geweldig. Meer een combi van retro en 2010.

En ik hou nog meer van klederdrachtstofjes.
pi_80441724
Heb je wel gelijk in Oeke, nu verkoopt vrijwel iedere site die spulletjes zelf maakt, die jurkjes voor grof geld

Laatst bij de kringloop zo'n oud helemaal werkend activity centre van Fisher Price op de kop getikt v maar 1 euro

Ik had gisteravond oa deze v Wolf besteld voor de zomer
  zondag 18 april 2010 @ 12:32:39 #96
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80441898
Ja oeke wat jij schrijft heb ik ook wel. Het wordt zo 'gemaakt' retro op die manier. Die jurkjes van She-Wolf vind ik ook veeeeeel leuker! Huup misschien inderdaad eens op koninginnedag kijken, of bij van die rommelmarken bij bejaardentehuizen. Daar komt ook nog wel eens een grote kastopruiming voor waarbij zoiets tevoorschijn komt.
pi_80442763
Ohh She-Wolf wat mooi!!
Poppejans ik moest me gisteravond echt inhouden dat pakje niet te bestellen! Ik vind het zo'n leuk ding, maar ze verzenden het alleen als pakketje en dat is wel duur voor 1 pakje.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_80445862
quote:
Op zondag 18 april 2010 13:07 schreef Twinkly het volgende:
Ohh She-Wolf wat mooi!!
Poppejans ik moest me gisteravond echt inhouden dat pakje niet te bestellen! Ik vind het zo'n leuk ding, maar ze verzenden het alleen als pakketje en dat is wel duur voor 1 pakje.
Ja dat is wel poep ja... heel veel sites hebben dat, terwijl 1 of zelfs 2/3 dingetjes makkelijk door de brievenbus passen vaak.
Maar ik had er van datzelfde stofje nog een kort broekje van gekocht.En een leuk rood Salty dog vest en joggingbroek voor najaar/winter, alles totaal 35 euro incl verzenden kwijt dus dat heb ik mezelf toegestaan.
Dus voorlopig maar effe niet aan de Dpam of wat dan ook
pi_80447060
She-Wolf, wat een superleuke jurkjes
pi_80448932
Als mensen willen DPAM bestellen maar geen creditcard hebben, ik regel t met liefde hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')