Ja zo lief! Hij staat onder ''pyjama'' maar daarvoor issie veel te leukquote:Op woensdag 14 april 2010 14:14 schreef Twinkly het volgende:
Argh doe dat nou niet Poppejans! Die bovenste had ik nog niet gezien...te leuk!
Oh ik kocht al jaren voordat ik zwanger was ook genoeg, alleen heb ik nu een kratje vol meisjeskleertjes omdat ik zeker wist alleen meisjes te krijgenquote:Op woensdag 14 april 2010 14:14 schreef Kimpossible het volgende:
Al die kleertjess! Jammer dat ik geen leuk kindje heb om er in te stoppen. Wel goed voor de portemonnee though.
Ik ... Hou... Vol........ .... .... aaaaargghhhhhhhhhquote:Op woensdag 14 april 2010 13:59 schreef oeke het volgende:
[..]
Bodpa geeft me het goede voorbeeld, dus ik negeer mezelf ook dapper.
Niet dat dat heel erg lukt maar goed...
Je bent een vrouw naar mijn hart! Geweldig!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh ik kocht al jaren voordat ik zwanger was ook genoeg, alleen heb ik nu een kratje vol meisjeskleertjes omdat ik zeker wist alleen meisjes te krijgen![]()
Ehm, I'm in..quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:20 schreef oeke het volgende:
Wat een tof pakje Rocka!![]()
Hij past bij het bloesje dat ik laatst genaaid heb voor Ko.![]()
Dat eerste shirtje is ook geweldig, Inca!![]()
Die jurkjes Huup, echt jeugdsentiment krijg ik ervan.![]()
Trouwens, het lukt me steeds minder stand te houden tegen een DPAM koop....
Oeh die heb ik wel zien hangen geloof ikquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:41 schreef huuphuup het volgende:
ik heb trouwens vandaag ontzettend leuke dingskes bij Hema gekocht. Ik denk van de nieuwe zomercollectie, maar ik kan het niet op de site terugvinden.
Een blauw zwembroekje met rode striklintjes, een blauw/rood jurkje en een rood/wit geblokt jurkje met een bijpassend onderbroekje achtig iets. Zo zoet
Hema heeft idd erg leuk dingen op het moment! vooral in de lijn vanaf mt 74... ik denk dat ik deze week ook mezelf nog even ga uitleven daar...quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:41 schreef huuphuup het volgende:
wheheDPAM muppets
![]()
ik ga in de zomer op vakantie langs een DPAM denk ik dus ik doe niet mee met een eventuele bestelling. Ik ga daar wel los![]()
ik heb trouwens vandaag ontzettend leuke dingskes bij Hema gekocht. Ik denk van de nieuwe zomercollectie, maar ik kan het niet op de site terugvinden.
Een blauw zwembroekje met rode striklintjes, een blauw/rood jurkje en een rood/wit geblokt jurkje met een bijpassend onderbroekje achtig iets. Zo zoet
86 cm= dan ook mt86? Sowieso zijn die maten daar raar, het valt iig klein maar 86 lijkt me wel erg groot.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:42 schreef Incantrix het volgende:
Poppejans, ha! Ik ga ook even kijken dan nog, mocht er besteld gaan worden. Het zwempakje dat ik wil hebben ze trouwens alleen nog maar in maat 23 (86 cm.).. Zou dat ok zijn voor Stef? En dat pakje is inderdaad véél leuker voor buiten, op je speelkleed hartje zomer
Welke bedoel je? Die van de laatste foto de linker twee jurkjes komen van de Hema.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:56 schreef Sandous het volgende:
Huup wat geweldig!!!! waar komen euhh je rode en blauw/rode jukkies vandaan.. Ben zolang aan t zoeke voor zulke lieve jurkjes..
Het broekje van de v&d ziet er leuk uit!! Ff op hun site kijken, aangezien ze weekend gratis verzendkosten hebben
quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:42 schreef Incantrix het volgende:
Nouja, ik heb het Molo-shirtje enzo, dus ik klaag maar niet te hard
die is echt geweldigquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Bij gebrek aan leuke kleertjes voor jongetjes hier:
Gisteren voor le bebe gekocht
[ afbeelding ]
Ja dat is wel poep ja... heel veel sites hebben dat, terwijl 1 of zelfs 2/3 dingetjes makkelijk door de brievenbus passen vaak.quote:Op zondag 18 april 2010 13:07 schreef Twinkly het volgende:
Ohh She-Wolf wat mooi!!![]()
![]()
Poppejans ik moest me gisteravond echt inhouden dat pakje niet te bestellen! Ik vind het zo'n leuk ding, maar ze verzenden het alleen als pakketje en dat is wel duur voor 1 pakje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |