abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80838379
Onze Hema heeft geen pacman of aap.

Ik ben vandaag bij de Hema wel geslaagd voor een zwembroekje (met stoere boten ) en een wit, luchtig en zomers petje dat de zon net iets beter afschermt dan een zonnehoedje.

De Hema begint me steeds meer tegen te vallen. Ik zie zo vaak handige kleding liggen die ze niet meer in Ivans maat hebben (denk aan het assortiment maat 74-80). Misschien ligt dat vaak ook aan ons filiaal, maar waarom zetten ze de leuke dingen dan niet op de site?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_80838432
quote:
Op woensdag 28 april 2010 13:41 schreef Incantrix het volgende:
Heb wél een überstoer rood t-shirtje met fietsjes gevonden én even een grotere maat sokjes ingeslagen (één paar met krokodillen ) dus nouja.. Verder is het natuurlijk bijna vrijmarkt-tijd, dus wie weet wat ik verder nog vind
In datzelfde thema heb ik een tijdje geleden een shirtje met zonnebrillen gekocht en een met boten. De fietsen heb ik laten liggen omdat ik drie van zulke shirts te veel van het goede vond.
pi_80840004
tss stomme Hema van jou Claudia, als je wilt kan ik wel kijken voor je bij ons filiaal, dan neem ik het mee met de Veluwe-meet.

Dit is het "Pacman" shirtje, mt 74, met bijpassende sokjes

Hij lacht als een boer met kiespijn want zijn speeltje is gevallen
Ik vind grijs hem trouwens ook niet echt mooi staan. Blauw wel, en ik houd helemaal niet van blauw.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_80847966
Erg leuk Twinkly staat hem goed hoor!
Heb er ook nog mee in de hand gestaan vandaag in Arnhem, maar toch niet gedaan
Wolf staat met dat Hema apekop shirt in het fototopic
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_80848771
Oooh wat een tof shirtje Twinkly! Bij onze Hema hebben ze die ook niet
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 29 april 2010 @ 17:26:28 #281
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_80849022
GRMBL, Twink, die is leuhéuk! Nu baal ik nog meer dat ze 'm hier niet hadden hoor.. Die sokjes hadden ze overigens wel en die heb ik gekocht ook trouwens Mocht iemand dit shirtje tegenkomen in maatje 80 of 86 (het liefst 80 denk ik) dan hou ik me aanbevolen, maar wat mij betreft hoeft er niemand speciaal voor mij naar de hema hoor! Maar bij tegenkomen: plz to think abouts me!

Claudia, nou, dat had ik ook zeg! Maat 74 is bijna onmogelijk te vinden en is ook standaard uitverkocht op de website. Nu hebben we op het moment wel voldoende 74 en 80 draagt hij ook al wel qua shirtjes, maar echt veel hebben ze er niet van En oh, die zonnebrilletjes heb ik niet gezien en de bootjes vond ik minder omdat ik felle kleurtjes leuker vind voor hem en dat fietsen-shirtje is zo lekker rood Welke kleur was die met de zonnebrilletjes?
3!
pi_80849813
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:26 schreef Incantrix het volgende: Mocht iemand dit shirtje tegenkomen in maatje 80 of 86 (het liefst 80 denk ik) dan hou ik me aanbevolen, maar wat mij betreft hoeft er niemand speciaal voor mij naar de hema hoor! Maar bij tegenkomen: plz to think abouts me!
Oeh daar wil ik mij wel bij aansluiten
pi_80849971
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:26 schreef Incantrix het volgende:
GRMBL, Twink, die is leuhéuk! Nu baal ik nog meer dat ze 'm hier niet hadden hoor.. Die sokjes hadden ze overigens wel en die heb ik gekocht ook trouwens Mocht iemand dit shirtje tegenkomen in maatje 80 of 86 (het liefst 80 denk ik) dan hou ik me aanbevolen, maar wat mij betreft hoeft er niemand speciaal voor mij naar de hema hoor! Maar bij tegenkomen: plz to think abouts me!
Sjips, had ik dit ietsje eerder geweten dan had ik er twee mee kunnen nemen voor jou en Tessie!
Ik kom net uit Arnhem waar alleen nog maar 80 en 86 hing, terwijl ikzelf een 68 of 74 zocht
Zaterdag kom ik in mn eigen woonplaats ook nog in de stad, ik zal ze kopen als ze daar nog zijn in de juiste maat!!!
en heeft Stef al maat 80/86??!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_80850113
En uh... die pacman zou ik wel in 86 willen, als iemand hem spot!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_80850187
Tessie een 86?
McLaura, als het lukt zal ik er ook 1 voor Thijs meenemen, ga ik er 3 kopen (of misschien toch wel 4, ook 1 voor Wolf)
pi_80850239
Oh, super poppe!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_80850315
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:10 schreef McLaura het volgende:
Oh, super poppe!
Ze hebben ze in ieder geval! Dus hopelijk ook de juiste maten nog
pi_80854233
Ik heb liever een maat 80, maar als er alleen 86 is, is dat ook prima. Hij is zo leuk!!
  donderdag 29 april 2010 @ 22:23:06 #289
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_80858379
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:58 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Sjips, had ik dit ietsje eerder geweten dan had ik er twee mee kunnen nemen voor jou en Tessie!
Ik kom net uit Arnhem waar alleen nog maar 80 en 86 hing, terwijl ikzelf een 68 of 74 zocht
Zaterdag kom ik in mn eigen woonplaats ook nog in de stad, ik zal ze kopen als ze daar nog zijn in de juiste maat!!!
en heeft Stef al maat 80/86??!
Oh, wat lief! Dank je wel! Als het niet lukt is het ook niet erg hoor, als je dat maar wel weet

En jah, nou, hij zit nu in maat 74, maar shirtjes maatje 80 zitten eigenlijk ook al wel goed en gaan eigenlijk wel een stuk makkelijker aan, dus stiekum trek ik hem al wel liever bovenkleding in maatje 80 aan. Ik spaar tegenwoordig altijd een maatje vooruit, dus vandaar dat ik nu ook al met 86 bezig ben. Hij draagt nu 74 en 80 door elkaar heen, maar wanneer 74 écht te klein is heeft hij nog niet genoeg maatje 80. Vandaar dat zowel 80 als 86 welkom is
3!
pi_80860971
Ik hoop dat het zo een beetje te zien is, maar dit is het aapshirt.
Hij was er idd ook in geel, maar ik hou niet zo van geel, dus heb bruin genomen.
En ik vind hem leuk!

Die pacman is ook geinig trouwens!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_80865203
quote:
Op donderdag 29 april 2010 23:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hij was er idd ook in geel, maar ik hou niet zo van geel, dus heb bruin genomen.
En ik vind hem leuk!
[ afbeelding ]

Lars Mooie jongen! Wat een leuk shirtje inderdaad.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_80866121
quote:
Op donderdag 29 april 2010 23:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En ik vind hem leuk!
[ afbeelding ]

Leuk shirt! Wil ik ook! Dat petje is trouwens ook het petje dat ik voor Ivan heb gescoord.

Ik laat Pacman aan me voorbij gaan, die is me iets te hysterisch. Maar wel een heel lief aanbod!

En oh, die Niels en Lars. Ik zou ook nog wel twee van zulke jongens erbij willen. En een Lente, met buuf vanzelfsprekenderwijs. En een mooi groen grasveld.
pi_80867197
Ik had net McLaura aan de telefoon en die heeft voor Tessie nu een 80 gepakt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_80867574
Ok, morgen hoef ik dus alleen te kijken voor Incantrix?
pi_80867955
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 10:59 schreef Poppejans het volgende:
Ok, morgen hoef ik dus alleen te kijken voor Incantrix?
Dat denk ik ja Ik hoef hem iig niet
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_80872172
Leuk zeg, die Hemashirtjes. Ik vind die Pacman dan wel weer erg leuk!

Al eerder gezegd, maar nu ik jullie jongetjes een beetje leer 'kennen', kan ik me voor mezelf ook steeds meer voorstellen bij een jongetje. Voor en tijdens m's zwangerschap kon ik dat dat helemaaal niet, sterker nog, ik had grote voorkeur voor een meisje. Gewoon omdat ik me met geen mogelijkheid kon inbeelden dat ik een jongetje zou krijgen en hoe dat dan zou zijn. En ik heb het echt heel bewust geprobeerd.

Maar als ik nu zo'n stoere vent als Ivan of Niels zie... Poeh! Kom maar op met die jongetjes!
pi_80872464
Ik kan mezelf juist helemaal niet voorstellen als meisjesmama en helemaal niet van een meisje meisje Maar als ik dan al die leuke zelfgemaakte jurkjes zie hmm dan moet ik toch maar een meisje hoor!
pi_80872502
Nou ik had vantevoren ook mijn twijfels hoor, of ik wel een jongens-mama kon zijn.
Iedereen vindt mij een echte meisjes-mama, jurkjes/rokjes, lekker tutten, haartjes vlechten enz.
Maar nu Lars er is...ik ben smoor op dat kleine ventje!
  vrijdag 30 april 2010 @ 13:46:06 #299
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80872594
Oh die aapshirtjes . Ik zag de gele bij Wolf in het fototopic en nu de bruine bij lars. Ik zie ze niet op de site staan, alleen maar in de winkel te koop dus?

Ik vind trouwens het hebben van een jongen even logisch als het hebben van een meisje en ik vind het bij beiden ook even leuk om ze leuk te kleden . Ik merk helemaal geen voorkeur op dat vlak voor jongen of meisje. Eerste dacht ik altijd dat ik alleen maar jongens zou krijgen , maar dat vond ik gewoon een grappig idee. Ik denk dat het echt bij mij past om een meisje èn een jongen te hebben. Ik ben een echte allebeimama .
pi_80872780
ik vind het nu ook wel een leuke hobby om zo leuk en stoer mogelijke kleertjes voor Lars te kopen.
Meestal zijn die kleren van hem wel wat duurder, maar hij heeft ook minder dan Meike destijds.
Voor meisjes is er wel meer vind ik, voor boys moet je wat beter zoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')