oh!quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:58 schreef oeke het volgende:
Bij onze AH hadden ze de pyamaatjes niet en de rompers van de Etos vond ik tegenvallen.![]()
Blegh.
En ik ben nog steeds op speur naar singletjes, maar zonder teksten als MUM+DAD=ME.![]()
Bij de H&M een grijze gespot, maar wel een beetje saai. Het zal nog wel komen, ik ben vast te vroeg.
En ik heb een heel tof Hawai-stofje gescoord voor een bloesje.
hahaquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:03 schreef oeke het volgende:
Echt? Zijn ze mooi? Is de print mooi? Die van de Etos vond ik lelijk. Ik heb een beetje hoge eisen geloof ik.
succes! En als het nodig is weet je me te vinden hè, kijken doet geen zeerquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:14 schreef oeke het volgende:
Hm, ik ga nog eens kijken bij de ander AH, die is groter. Dankjewel Huup!
Ik heb maat 86/92 nodig, en dan de blauwe versie..als je zou willen kijken zou dat geweldig zijn!quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:53 schreef SacreCoeur het volgende:
Welke maat heb je nodig?
Bij de Etos hier hadden ze nog best aardig wat van die dingen.
Ik kreeg trouwens een mailtje van Kleertjes.com.
60% op alle zomerkleding van 2009.![]()
Er zit veel leuks van CakeWalk bij.
Hij zit nu in de was, morgen ofzo komt er een fotootje. Ik heb geen aap shirtje gezien, dat klinkt ook leuk! Hoeveel shirtjes heeft een kind nodig?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuk Twinkly, foto?
Ik heb vandaag een nieuw shirtje voor Lars gekocht, ook van de Hema, met een aap.
Hmm geen foto online, zal hem er morgen eens opkieken met zijn aapieshirt
Een geel shirt met apekop erop? Die heeft Wolf ook!quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuk Twinkly, foto?
Ik heb vandaag een nieuw shirtje voor Lars gekocht, ook van de Hema, met een aap.
Hmm geen foto online, zal hem er morgen eens opkieken met zijn aapieshirt
Printje daarvan ziet er niet uit alsof het erg lang mooi blijft in de was, maar ach.. ik vond hem leuk voor 1 zomer. En ze waren goedkoop.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:03 schreef oeke het volgende:
Echt? Zijn ze mooi? Is de print mooi? Die van de Etos vond ik lelijk. Ik heb een beetje hoge eisen geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |