abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80529028
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 16:43 schreef Ssserpente het volgende:
Iets voor de retrodames?

http://www.melkofpuur.nl/(...)-witte-kraag-74.html
oh wat ontzettend poppig

Stiemie, dus jij woont in Amsterdam?
Het truitje van de markt is Wolf nog veeeel te groot hoor,dus nog geen leuke foto met hem erin. er staat ''104'' in, maar valt inmiddels als een 80 hoogstens 86 gok ik en je moet er wel van houden zeg maar.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_80530009
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:08 schreef Poppejans het volgende:

[..]

oh wat ontzettend poppig

Het truitje van de markt is Wolf nog veeeel te groot hoor,dus nog geen leuke foto met hem erin. er staat ''104'' in, maar valt inmiddels als een 80 hoogstens 86 gok ik en je moet er wel van houden zeg maar.
Leuk hè. Kost ook maar ¤5,50. t Is dat dit kleurtje Lente erg flets maakt...
pi_80530706
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 08:49 schreef Stiemie het volgende:
Soms kan het ook bij zo'n copyshop/copyrette. Dan kan je je plaatje daar op transferpapier kopieren en dan zelf op het shirtje strijken.
ja dat is ook nog een idee idd
en Lily bedankt voor de link
  dinsdag 20 april 2010 @ 18:57:03 #130
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80530888
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:08 schreef Poppejans het volgende:

[..]

oh wat ontzettend poppig

Jammer zeg

Ja ik kan het zeg maar lopen naar de noordermarkt (zo'n 20 minuutjes of 4 tramhaltes) en kom er dan ook vrij vaak Ze verkopen naast leuke stofjes ook vaak leuke originele kleertjes
pi_80531144
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 16:43 schreef Ssserpente het volgende:
Iets voor de retrodames?

http://www.melkofpuur.nl/(...)-witte-kraag-74.html
Oh die site!!!

Ik heb net gehoord dat ik nog een eindejaarbonus krijg van vorig jaar *die is inmiddels al bijna op*

ooooh ik hou hiervan!
pi_80531714
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:02 schreef Orea het volgende:

[..]

Oh die site!!!

Ik heb net gehoord dat ik nog een eindejaarbonus krijg van vorig jaar *die is inmiddels al bijna op*

ooooh ik hou hiervan!
Ook leuk!

Ik vind dit jurkje zo leuk. Kost ook geen drol, maar er komt ¤5,- verzendkosten bij. Da's meer dan het jurkje zelf. Misschien iemand die samen wil bestellen?
pi_80531902
Oh wat stom, dat jurkje wat ik poste was met 1,60 verzendkosten

Net te laat want ik heb het jurkje al besteld maar ik kan nog wel even neuzen of ik nog meer wil
Maar als je er nog meer bij besteld, dan blijft de prijs toch op 4,99? Of heb je verder niks wat je leuk vind?

De jurken onder nieuw zijn wel behoorlijk aan de prijs zeg
pi_80532005
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef Orea het volgende:

Net te laat want ik heb het jurkje al besteld maar ik kan nog wel even neuzen of ik nog meer wil
Maar als je er nog meer bij besteld, dan blijft de prijs toch op 4,99? Of heb je verder niks wat je leuk vind?

Neuh, er zit verder niks leuks bij. Lief aangeboden, maar je hoeft voor mij niet speciaal te bestellen, hoor. Anders is het jammer.
pi_80532163
Dat had ik dus ook dit jurkje MOEST ik hebben, maar de rest is het niet echt (en ik hoor net dat ik van een vriendinnetje de volledige uitzet van haar dochter qua kleding ga krijgen dus de hand gaat hier ook een beetje op de knip qua kleding )
pi_80535486
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:22 schreef lily het volgende:
Heeft er iemand een patroon van zo'n jurkje?
niemand?
pi_80536102
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:40 schreef lily het volgende:

[..]

niemand?
ik ga dit weekend even door mn tijdschriften bladeren als ik hem heb dan laat ik het wel weten
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80536490
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef Orea het volgende:

Kan je niet mailen dat je iets toe wil voegen aan je bestelling?
Lotte!
Noah!
pi_80536506
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:53 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik ga dit weekend even door mn tijdschriften bladeren als ik hem heb dan laat ik het wel weten
pi_80538366
Ook leuk Petit Louie!

https://kinglouie.nl/c-2-kinderen
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_80559537
Ik ben net voor het eerst voor meisjeskleding gaan shoppen Wat is er dan ineens veeeeeeel keus zeg! Ik werd er echt een beetje gek van hahaha! Wist gewoon echt niet meer wat ik moest kiezen. Maar dit is het geworden, om mee te beginnen dus

...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80559633
Toch maar bekend maken wat het is Tessie, wat leuk!!! Een meisje! En ja, uiteraard hoort daar roze bij, en stipjes en jurkjes en...en...en....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_80559657
Graeme krijgt een zusje? Wat leuk Tessie! En wat een leuke dingetjes! Ik herken een paar HEMA-dingetjes, zijn die jurkjes ook van de HEMA?
Lotte!
Noah!
pi_80559685
Een meisje Tessie, leuk!
pi_80559719
Ja mn Lief had zich al heeeel snel versproken, dus besloten om het toch maar niet geheim te houden. En het staat al de hele dag in mn sig, maar volgens mij was dat alleen Vicky en mijsje opgevallen

Linda, het onderste jurkje is van C&A en de bovenste van Noppies geloof ik.
pi_80559765
Tessie wat leuk dat jullie een meisje krijgen Zou zij ook zo'n mooie rooie zijn?
Dat voorste jurkje
Ik vind het gemeen hoor dat er voor jongetjes zo weinig keuze is!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_80559790
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:34 schreef tessie het volgende:
Ja mn Lief had zich al heeeel snel versproken, dus besloten om het toch maar niet geheim te houden. En het staat al de hele dag in mn sig, maar volgens mij was dat alleen Vicky en mijsje opgevallen

Linda, het onderste jurkje is van C&A en de bovenste van Noppies geloof ik.
Graeme krijgt een zusje Echt geweldig! En ik was al zo lichtelijk jaloers op je
Lotte!
Noah!
pi_80559941
Wat leuk Tessie!!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_80559958
Tessie wat een leuke dingetjes
je sig was mij ook opgevallen maar ik had nog geen kans gezien om te reageren

keileuk geslaagd
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80560063
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:35 schreef Twinkly het volgende:
Tessie wat leuk dat jullie een meisje krijgen Zou zij ook zo'n mooie rooie zijn?
Dat vroeg mn schoonmoeder ook. Waarop mn Lief dromerig zei: Oohh, een meisje met rode vlechtjes

Whahaha!
Dus. Toen was het geheimpje al verklapt. Een uur na de echo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')