quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:43 schreef Ssserpente het volgende:
Iets voor de retrodames?
http://www.melkofpuur.nl/(...)-witte-kraag-74.html
Leuk hè. Kost ook maar ¤5,50. t Is dat dit kleurtje Lente erg flets maakt...quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
oh wat ontzettend poppig
Stiemie, dus jij woont in Amsterdam?![]()
Het truitje van de markt is Wolf nog veeeel te groot hoor,dus nog geen leuke foto met hem erin. er staat ''104'' in, maar valt inmiddels als een 80 hoogstens 86 gok ik en je moet er wel van houden zeg maar.
ja dat is ook nog een idee iddquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:49 schreef Stiemie het volgende:
Soms kan het ook bij zo'n copyshop/copyrette. Dan kan je je plaatje daar op transferpapier kopieren en dan zelf op het shirtje strijken.
Jammer zegquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
oh wat ontzettend poppig
Stiemie, dus jij woont in Amsterdam?![]()
Het truitje van de markt is Wolf nog veeeel te groot hoor,dus nog geen leuke foto met hem erin. er staat ''104'' in, maar valt inmiddels als een 80 hoogstens 86 gok ik en je moet er wel van houden zeg maar.
Oh die site!!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:43 schreef Ssserpente het volgende:
Iets voor de retrodames?
http://www.melkofpuur.nl/(...)-witte-kraag-74.html
Ook leuk!quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:02 schreef Orea het volgende:
[..]
Oh die site!!!
Ik heb net gehoord dat ik nog een eindejaarbonus krijg van vorig jaar*die is inmiddels al bijna op*
ooooh ik hou hiervan!
Neuh, er zit verder niks leuks bij. Lief aangeboden, maar je hoeft voor mij niet speciaal te bestellen, hoor. Anders is het jammer.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef Orea het volgende:
Oh wat stom, dat jurkje wat ik poste was met 1,60 verzendkosten![]()
Net te laat want ik heb het jurkje al besteldmaar ik kan nog wel even neuzen of ik nog meer wil
![]()
Maar als je er nog meer bij besteld, dan blijft de prijs toch op 4,99? Of heb je verder niks wat je leuk vind?
De jurken onder nieuw zijn wel behoorlijk aan de prijs zeg
niemand?quote:Op maandag 19 april 2010 14:22 schreef lily het volgende:
Heeft er iemand een patroon van zo'n jurkje?
ik ga dit weekend even door mn tijdschriften bladeren als ik hem heb dan laat ik het wel wetenquote:
Kan je niet mailen dat je iets toe wil voegen aan je bestelling?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef Orea het volgende:
Oh wat stom, dat jurkje wat ik poste was met 1,60 verzendkosten![]()
Net te laat want ik heb het jurkje al besteldmaar ik kan nog wel even neuzen of ik nog meer wil
![]()
Maar als je er nog meer bij besteld, dan blijft de prijs toch op 4,99? Of heb je verder niks wat je leuk vind?
De jurken onder nieuw zijn wel behoorlijk aan de prijs zeg
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik ga dit weekend even door mn tijdschriften bladeren als ik hem heb dan laat ik het wel weten
Graeme krijgt een zusjequote:Op woensdag 21 april 2010 14:34 schreef tessie het volgende:
Ja mn Lief had zich al heeeel snel versproken, dus besloten om het toch maar niet geheim te houden. En het staat al de hele dag in mn sig, maar volgens mij was dat alleen Vicky en mijsje opgevallen
Linda, het onderste jurkje is van C&A en de bovenste van Noppies geloof ik.
Dat vroeg mn schoonmoeder ook. Waarop mn Lief dromerig zei: Oohh, een meisje met rode vlechtjesquote:Op woensdag 21 april 2010 14:35 schreef Twinkly het volgende:
Tessie wat leuk dat jullie een meisje krijgenZou zij ook zo'n mooie rooie zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |