huldequote:Op zondag 18 april 2010 16:34 schreef bodpa09 het volgende:
Als mensen willen DPAM bestellen maar geen creditcard hebben, ik regel t met liefde hoor.
ow wat gaaf! vooral die cape! stoer zegquote:Op zondag 18 april 2010 19:20 schreef bodpa09 het volgende:
Ik was dit weekend in Amsterdam en kon Billy Boo natuurlijk niet overslaan. Snoopy had me erg enthousiast gemaakt. We hebben dit gekocht voor onze blonde god:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het zulke gave kleertjes!
Ik denk niet dat het een miskoop is Oxy. Ik vind het een hartstikke leuk jurkje in ieder geval!quote:Op zondag 18 april 2010 19:34 schreef Oxymoron het volgende:
'k Hoop dat mijn mentor, wél van die 1000-in-1 retrojurkjes houdt![]()
Vandaag heb ik deze besteld - een schortjurkje dat van maat 80 tot 86 te dragen is, omdat je het kan verstellen.
En je ziet ze inderdaad veel op internet, maar 't speciale van deze is dat ze, van de stof is van de gordijnen, in de kinderkamer!(dat vond ik dan wel leuk om te geven
)
Of is het een miskoop?!![]()
Het is juist een hartstikke leuk cadeautje, een jurkje van dezelfde stof als de gordijnen!!quote:Op zondag 18 april 2010 19:34 schreef Oxymoron het volgende:
'k Hoop dat mijn mentor, wél van die 1000-in-1 retrojurkjes houdt![]()
Vandaag heb ik deze besteld - een schortjurkje dat van maat 80 tot 86 te dragen is, omdat je het kan verstellen.
En je ziet ze inderdaad veel op internet, maar 't speciale van deze is dat ze, van de stof is van de gordijnen, in de kinderkamer!(dat vond ik dan wel leuk om te geven
)
Of is het een miskoop?!![]()
quote:Op zondag 18 april 2010 19:20 schreef bodpa09 het volgende:
Ik was dit weekend in Amsterdam en kon Billy Boo natuurlijk niet overslaan. Snoopy had me erg enthousiast gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |