wow wat is ze al groot!!quote:Op woensdag 21 april 2010 17:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
ahhhh kleine lena![]()
Tessie wat ontzettend leuk dat jullie een meisje verwachten!!!![]()
![]()
een zusje voor Graeme, gefeliciteerd joh!
en Evie heeft een nieuwe zwempakje... zooooo lief!
[ afbeelding ]
echt hema...en OMG maat 68-74!
jeetje dat is een goede vraag; ze is alweer 3 weken geleden op het CB geweest; toen was ze 62 cm en 6135 gram...quote:Op woensdag 21 april 2010 17:39 schreef Twinkly het volgende:
[..]
wow wat is ze al groot!!![]()
Heel leuk pakje!!!
![]()
Hoe lang en zwaar is ze nu BJ?
Bij de Etos hebben ze leuke zomerpakjes/rompertjes met pijpjes in de aanbiedingMaar op de website zie ik de folder waar ze instaan nog niet, ik heb hem zaterdag gekregen
ze zijn te bestellen!! Ik ben er twee aan t bestellen, custom madequote:Op woensdag 21 april 2010 16:50 schreef Poppedein het volgende:inderdaad zeg Tessie...*rammeldebammelpotverdammel*...zo zag Lena's eerste pakje er ook uit!
[ afbeelding ]
Ooooh ik heb je mooie jurks gezien Bellelena...Ik pleit voor grotere maten!!
nou ehm... 2.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:07 schreef Orea het volgende:
Welke Huup?
Ik heb net het eerste pakje voor Roelofje besteld![]()
ook bij Goodmoodkid, helemaal in stijl van haar kamertje ook
Ja, die folder kreeg ik ook vh weekend, wil morgen toch effe kijken kan het niet laten. Vond ze ook enorm leuk lijken met die gelukspoppetjes eropquote:Op woensdag 21 april 2010 17:39 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Bij de Etos hebben ze leuke zomerpakjes/rompertjes met pijpjes in de aanbiedingMaar op de website zie ik de folder waar ze instaan nog niet, ik heb hem zaterdag gekregen
Ja! Oh het is wel echt meer een zomerpakjequote:Op woensdag 21 april 2010 19:32 schreef huuphuup het volgende:
Bedoelen jullie deze pakjes?
De folder staat wel online maar dan bij moederdag ofzo![]()
ziet er idd leuk uit zeg! Eens even live checken dan.
Ja die!!quote:Op woensdag 21 april 2010 19:32 schreef huuphuup het volgende:
ze staan er in als rompers he...quote:Op woensdag 21 april 2010 20:15 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja die!!Echt zo cute
Eindelijk eens betaalbare zomerpakjes aan een stuk!!
ja, maar ik vind het zomerpakjesquote:
Het roze jurkje van SheWolf is het modelletje dat je zoekt.quote:
Ik hoop dat ze er nog zijn! Stiekem morgen dan ook maar even kijken, ze zijn echt niet duur ookquote:Op woensdag 21 april 2010 19:32 schreef huuphuup het volgende:
Geweldig! Leuk ook met dat wit er onderquote:Op woensdag 21 april 2010 23:15 schreef huuphuup het volgende:
ha mn jurks staat eindelijk online op de Hema site; al het zomerspul enzo staat erop.
[ afbeelding ]
ik vind hem zo lief staan:
[ afbeelding ]
Hihi, nee, ik ben helemaal origineel hoor! Wel nieuw hierquote:Op woensdag 21 april 2010 23:21 schreef huuphuup het volgende:
lief, dankjeik dacht eventjes dat je een nieuwe kloon van taartjesfee was
![]()
over die rompers/kruippakjes, ik ga denk ik een blauwe halen, die vind ik net een tikje leuker dan de roze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |