quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een pluggenneuker bediende de veldtelefooncentrale:
[ afbeelding ]
En een lijnboer was continue in de weer met het leggen van de lijntjes:
[ afbeelding ]
Alle kamergenoten??? Met hoeveel zit je dan wel niet op een kamer?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:00 schreef Remco026 het volgende:
Bij ons mag gewoon gerookt worden op legeringskamers, mits alle kamergenoten (dus ook niet-rokers) toestemming geven.
Het lijkt goed te gaan.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:30 schreef Remco026 het volgende:
Is het morgen nog steeds zo slecht gesteld met de stroom? Want morgen moet ik gewoon werken.
Volkel?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanaf mijn veld zijn al 2 aggregaten jullie kant op gegaan.
Als er 6 gebouwen begroot worden en er uiteindelijk maar 4 gebouwd worden (geldgebrek enzo) dan gaat het ergens spaak lopen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:18 schreef Lightning_NL het volgende:
Zit je dan nog in opleiding, of is dat normaal zo?
Je moet het ook niet proefen maar gelijk doorslikkenquote:
EHVquote:
Volgens mij heeft defensie een anti rook beleid en zal het dus officieel ook verboden zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:00 schreef Remco026 het volgende:
Bij ons mag gewoon gerookt worden op legeringskamers, mits alle kamergenoten (dus ook niet-rokers) toestemming geven.
Idd, via een vaste order is het officieel verboden.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:42 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Volgens mij heeft defensie een anti rook beleid en zal het dus officieel ook verboden zijn.
Ik ben blij met t anti rook beleid, roken stinkt en ik ben ook blij dat er op mijn kamer niet gerookt is/word. Die stank blijft er echt eeuwen hangen.
Ik moet ook gewoon werken.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:26 schreef Esses het volgende:
[..]
Idd, via een vaste order is het officieel verboden.
Overigens... WAAROM IS IEDEREEN OP KNINNEDAG VRIJ BEHALVE KMAR EN OVERIGE CEREMONIELE DIENSTEN EN ZO
BLEGH!quote:
Ik mag morgen om 2300 uur beginnen. Ook geen feest voor mij dus.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:31 schreef Esses het volgende:
[..]
BLEGH!ik baal echt, nog late dienst ook... niet eens even kunnen stappen.
Jammer.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:26 schreef Esses het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf, de geldende regelgeving in Nederland is dat als de ruimte als "prive ruimte" aangemerkt wordt (wat een legeringskamer feitelijk is) er gerookt mag worden. Daar kan een commandant dan wel een ander idee over hebben en het eea in een vaste order zetten/ verbieden, maar dat wil nog niet zeggen dat hij in zijn recht staat. (wij mogen gewoon roken op de legeringskamers)quote:Op donderdag 29 april 2010 19:26 schreef Esses het volgende:
[..]
quote:Bij dit alles moet bedacht worden dat de maatregelen zich beperken tot
(slechts) een deel van de voor het publiek toegankelijke ruimte. Nergens
strekken de maatregelen zich uit tot de open lucht of tot als privé aan te
merken binnenruimten. Daarmee stroken de beperkende maatregelen met
de eis van evenredigheid in relatie tot de te beschermen volksgezondheidbelangen.
Dit geldt te meer, omdat het doel niet met een minder vergaand
middel kan worden bereikt. Tegen deze achtergrond heeft de regering
aanleiding om te concluderen dat deze maatregelen in het licht van het
EG-Verdrag gerechtvaardigd zijn.
Een legeringskamer is een prive ruimte, punt. Dat sommigen commandanten het gebouw netjes willen houden en inspecties laten uitvoeren doet daar niets aan af. Maar feitelijk heeft een commandant helemaal niets te maken met de legeringskamer, daar is de huismeester voor. Want bij hem heb je getekend voor je kamer.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:34 schreef Bouke-p het volgende:
Volgens mij is een legeringskamer geen prive ruimte. anders zou je dus ook een kamer inspectie mogen weigeren(voor manschappen dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |