Je zit toch niet op Budel?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:17 schreef AchJa het volgende:
Eindelijk weer stroom... gvd weer een stroomstoring hier op dit kampement. Kut luftwaffekamp, in al die jaren dat ik bij defensie zit nog nooit een stroomstoring meegemaakt, maar hier is het nu de 2e keer in 3 dagen tijd.
Nog erger.quote:
Gewoon de complete basis zonder stroom... Hoe triest kan het zijn met cat 2 objecten...quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog erger.![]()
De monteur die daar de electra heeft aangelegd heeft recht op een flinke periode zwaar arrest.
Zonder in details te treden kan ik alleen zeggen dat ik op zo'n moment medelijden heb met het LB personeel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon de complete basis zonder stroom... Hoe triest kan het zijn met cat 2 objecten...
Ze waren ook best wel drukquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zonder in details te treden kan ik alleen zeggen dat ik op zo'n moment medelijden heb met het LB personeel.
Ha een vonkentrekkerquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:04 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Denk nog verderVerbindingen.
De Peel, oude herineringen aan.quote:
Yup, het in het weekend heeft de basis ook een hele tijd zonder stroom gezeten, gisteravond was het weer feest. We draaien (draaiden?) nu op noodstroom, lees aggregaten. Iedereen die gister voetballen wilde zien had een houten kaakquote:Op woensdag 28 april 2010 16:35 schreef Remco026 het volgende:
Stroomstoring gehad Achja? Gelukkig was ik in Teuge parachutespringen.
Dat was trouwens heel vet en heb mijn b-brevet gehaald. Nu moesten we volgens de instructeur alleen nog even toestemming vragen aan de commandant voor het dragen van de wings.
Vanaf mijn veld zijn al 2 aggregaten jullie kant op gegaan.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, het in het weekend heeft de basis ook een hele tijd zonder stroom gezeten, gisteravond was het weer feest. We draaien (draaiden?) nu op noodstroom, lees aggregaten. Iedereen die gister voetballen wilde zien had een houten kaak.
Ik betaal nog steeds één keer per week.quote:1 Voordeel, de biertap deed het nog wel, echter het afrekenen ging niet meer...Ja dat heb je met die chipknip!
Zonder stroom kun je toch ook wel werken?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:30 schreef Remco026 het volgende:
Is het morgen nog steeds zo slecht gesteld met de stroom? Want morgen moet ik gewoon werken.
Ja dat wel, maarja je weet hoe dat gaat he, uitgerekend dan heb ik ergens stroom nodigquote:Op woensdag 28 april 2010 17:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zonder stroom kun je toch ook wel werken?
Check.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoe herinner jij je dienstplicht?
In GC
Voor een breder publiek.
Pluggeneuker!quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:04 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Denk nog verderVerbindingen.
Ik wil niet vervelend zijn, maar we zijn nog steeds pluggeneukers en lijnboeren. Onze HF/RR sets zijn nog uit de jaren 60quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jullie zullen wel blij zijn met straalzenders en sateliet verbindingen. Anders waren jullie nog steeds als pluggenneukers en lijnboeren aan het werk.
Maar ik moet wel zeggen dat wij tijdens inzetten en oefeningen nog steeds veldtelefoons gebruiken voor de communicatie op korte afstand. Het is en blijft goed spul.
WTF!!!!!!quote:Op woensdag 28 april 2010 19:38 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Waar zit je? kleine tip, rook NIET op de kamers in Garderen. De laatste tijd is de brandweer te vaak voor jan lul op bezoek gekomen en de boetes voor het af laten gaan van een brandalarm(vals dan) zijn behoorlijk hoog! Daarnaast is het iig bij onze cie zo dat zelfs een asbak op je kamer(danwel huiskamer) al reden kan zijn om je voor een maand uit de legering te schoppen.
Daarnaast is roken op je kamer gewoon ranzig. Mijn kamergenoot rookt ook, alleen is die niet zo dom om t op onze kamer te doen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |