Precies, dat.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:49 schreef Swine het volgende:
[..]
Dat is dan weer extra vervelend inderdaad. Komt echt zo over of het onder de tafel afgesproken is![]()
[..]
Mja, heb ik over zitten denken, maar wil ook niet vervelend over komen, en ze hoeft opzich geen verantwoording af te leggen aan mij. Ze zal t nu ook wel vet druk hebben. Andere trainers weten er wel van, dus ik hoop dat ik nog te horen krijg hoe t zit.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Misschien een idee om dat tegen de projectleider te zeggen, en te vragen waarom zij wel, en jij niet?
Ik ben zo blij dat me dat geen hol interesseerd en ik dat ook nooit nodig zal hebbenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het gaat over prijselasticiteittraumaaaas
Jij komt vanavond ook langs op de Weesperstraat?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:55 schreef Merel1808 het volgende:
'Even' naar Rotterdam is toch weer een hele belevenis met de NS
Misschien, ik wil eerst even weten of ik mn tentamen verprutst hebquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:57 schreef Swine het volgende:
[..]
Jij komt vanavond ook langs op de Weesperstraat?
Ik moest even goed lezen en wat dingetjes narekenen, maar ik begrijp het nu welquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:56 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat me dat geen hol interesseerd en ik dat ook nooit nodig zal hebben
dan kan je het verdriet wegdrinken/vierenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Misschien, ik wil eerst even weten of ik mn tentamen verprutst heb
Ja, ik hoop dat laatste toch wel.. En anders kan ik vast beginnen aan een alcoholverslaving, aangezien ik dan volgend jaar toch het hele jaar niks te doen hebquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan kan je het verdriet wegdrinken/vieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |