Oh bah... En dan wel op dat terrein in Almere dus? Dus met die werkzaamheden om hen heen...quote:Op donderdag 29 april 2010 14:45 schreef Greys het volgende:
Maar dan moeten al die dieren dus in barakken leven tot dat pand in Almere eind 2011 klaar is?
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh bah... En dan wel op dat terrein in Almere dus? Dus met die werkzaamheden om hen heen...Lekkere rustige oude dag dan...
quote:Dierenthuis zou zó naar Almere kunnen
HELMOND - De gemeente Almere is bereid om alle circa 1500 dieren uit de opvang Dierenthuis aan de Bakelseweg in Aarle-Rixtel per direct op te nemen in tijdelijke barakken.
Dit in afwachting van de nieuwbouw in Almere, waarvoor zojuist een vergunning is afgegeven.
Dat bleek gisteren tijdens een kort geding, dat omwonenden van Dierenthuis hadden aangespannen. Zij willen, ruim een half jaar nadat de Raad van State hen gelijk gaf door te stellen dat Dierenthuis strijdig is met het bestemmingsplan, die uitspraak weleens verzilverd zien.
Nou lees ik hier niet in of dat op hetzelfde terrein is?quote:
1,5 miljoen dames en heren! Morgen is de staatsloterijquote:Dierenthuis moet sluiten
Voor 1 oktober moet de opvang sluiten. Ook moet binnen drie dagen alle uitwerpselen van honden en katten in afgesloten bakken op geslagen worden.
De rechtbank in Den Bosch heeft dit bepaald.
Legt Stichting Dierenthuis de uitspraak naast zich, dan kost het per dag duizend euro per overtreding. De zaak was aangespannen door een omwonende van de dierenopvang. Hij klaagt al lang over de overlast, die het Dierenthuis volgens hem veroorzaakt.
De stichting moet van de rechtbank ook de proceskosten van ruim 1800 euro betalen. Ook dit is een tegenvaller omdat we onlangs juist zijn begonnen met een geldinzamelingactie. Dierenthuis heeft nog anderhalf miljoen euro nodig voor de aankoop en inrichting van een terrein in Almere. Hier is de nieuwe vestiging van de stichting gepland.
Ik zal Fiets een pm sturen of ze hier iets mee kunnen.quote:Op donderdag 29 april 2010 @ 15:14 schreef Autidude het volgende:
http://dierenthuis.nl/nl/nieuws/nieuwsdetail.php?nieuws_id=755
[..]
1,5 miljoen dames en heren! Morgen is de staatsloterij![]()
Publicatie dames en heren... pls pls pls, mag er een FP "nieuws" berichtje komen?![]()
Omdat het bekend is bij Fok! en nu moeten ze sluiten.. dus het is een FP bericht waard!
Triest hoor, vooral omdat weer allemaal extra geld is.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:17 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar tegen 1000 euro per dag is dat te verwaarlozen.
En over dat proceskosten betalen, dat vind ik wel zo triest heh.. omdat 1 of andere bokkelul er ook nog gezellig even bij moest komen; "ja hey hallo! Ik ben ook buurman en ik heb er ook last van!"
Dat kost dan 636 euro extrazeg maar 300 theedoeken en 300 kluifjes.. De eikel!
![]()
Maar ja.. iedereen erover vertellen.. want je hoeft natuurlijk geen dier te adopteren.. gewoon een centje storten voor Almere werkt ookIk zeg tegen de mensen, als je nou eens echt een keer iets aan een goed doel wilt geven dan moet je hier ff kijken.. En dan kan je ook zien wat er mee gedaan wordt ipv giro 555 enzo.
En de media heh.. die programma's enzo en oproepjes.
je kan ook trillen / boren, maakt minder herrie dan heienquote:Op donderdag 29 april 2010 15:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou lees ik hier niet in of dat op hetzelfde terrein is?Want dat lijkt me best eng voor die beestjes, dat heien enzo
Ok Maar een bouwput is geen fijne omgeving voor getraumatiseerde dieren.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je kan ook trillen / boren, maakt minder herrie dan heien
Uiteindelijk komt het goed.. Maar dat duurt dus te lang. We hebben het over getraumatiseerde diertjes, die na alle ellende in een fijne omgeving terecht zijn gekomen en zorg krijgen en liefde. En dan moeten ze opgehokt worden? Verhuizen prima.. maar ophokken/opsluiten?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Ok Maar een bouwput is geen fijne omgeving voor getraumatiseerde dieren.
En het jaagt ze natuurlijk enorm op extra kosten. 2 x verhuizen, je schiet er altijd bij in.
op zich natuurlijk gelukkig dat ze terecht kunnen in Almere.
Ik wil daar wel even een paar buren gaan "Ophokken"quote:Op donderdag 29 april 2010 16:46 schreef Autidude het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het goed.. Maar dat duurt dus te lang. We hebben het over getraumatiseerde diertjes, die na alle ellende in een fijne omgeving terecht zijn gekomen en zorg krijgen en liefde. En dan moeten ze opgehokt worden? Verhuizen prima.. maar ophokken/opsluiten?
Ik kan wel janken, al die moeite al die aandacht en alles..
Maar er is heel veel mogelijk,ACTIE!! voor iedereen die ervan weet en die zich betrokken voelt.
Ik zit hier echt flink te slikken, bah zegquote:Op donderdag 29 april 2010 16:46 schreef Autidude het volgende:
Ik kan wel janken, al die moeite al die aandacht en alles..
J, ik heb ook een Konginnedag lot, nu nog winnenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb een postcodelot en een staatslot
DTH FTW!
Ja, het spookt bij hun natuurlijk ook al een tijdje door het hoofd.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk niet dat de gemeente ze ter wille zal zijn![]()
Maar goed....ik vind dat we hier wel iets voor op touw mogen zetten, maar eerst maar es afwachten of DTH zelf een plan van aanpak heeft waar we op in kunnen haken.
quote:Op donderdag 29 april 2010 18:09 schreef Ingetje79 het volgende:
'Ze gaan in hoger beroep![]()
http://www.ed.nl/regio/ge(...)-wil-tijd-rekken.ece
Goed commentaar daar, bij dat krantenartikelquote:
Ikke?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Goed commentaar daar, bij dat krantenartikel![]()
Ik herken wel een naam, volgens mijquote:Op donderdag 29 april 2010 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Is de lange reactie van iemand hier in F&F?
Ja, maar dat is haar niet...beide nietquote:
Ik kijk het zelf ook nog even aan en vertel iedereen er over, maar als de nood echt hoog is en ze zelf niet veel verder komen dan wil ik echt dingen doen!quote:Op donderdag 29 april 2010 17:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar goed....ik vind dat we hier wel iets voor op touw mogen zetten, maar eerst maar es afwachten of DTH zelf een plan van aanpak heeft waar we op in kunnen haken.
Ik had grees al een PM gedaan gisteren gelijk na de uitspraak.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Die waarvan de voornaam met een A. begint ook niet?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is haar niet...beide niet
Dat dacht ik dus ook, ik verdacht MItje.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Is de lange reactie van iemand hier in F&F?
Die reacties ook daaronder...quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:05 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)+deuren+sluiten.aspx
Ik snap het ook niet idd.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Die reacties ook daaronder...
Het stonk er HELEMAAL niet, de keren dat ik er geweest ben
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, ik verdacht MItje.
Done!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:19 schreef Strega het volgende:
http://www.axci.nl/?petitie=18577 Hier kun je de petitie tekenen van het Dierentehuis, ik had hem via m'n twitter.
Heb de link ook even op de SC gegooid.
Ik ben bang dat er niet zoveel noodplan valt te zijn zeg maar (kromme zinquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet idd.
Maar dat stukje van "met de rug tegen de muur staan" vind ik maar niets.
Er zal toch echt wel een noodplan klaarliggen; ze kunnen er toch niet zomaar van uit zijn gegaan dat de rechter in hun voordeel zou beslissen?
Ja, da's ook weer lastig idd.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 08:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er niet zoveel noodplan valt te zijn zeg maar (kromme zin). Ik bedoel... ze hebben er denk ik ECHT nooit op gerekend dat ze echt weg moesten voordat Almere klaar zou zijn...
Wat voor noodplan kan je hebben voor zóveel dieren?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:19 schreef Strega het volgende:
http://www.axci.nl/?petitie=18577 Hier kun je de petitie tekenen van het Dierentehuis, ik had hem via m'n twitter.
Getekendquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:19 schreef Strega het volgende:
Nee hoor, lekker vroeg juist. 364 dagen vroeg zeg maar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:37 schreef Autidude het volgende:
Ook ondertekend, en stiekum even gespammed in het autisme topic en aan mijn moeder gevraagd of ze het aan iedereen wilt doormailen.
Kom ik net pas op het idee om op de Koninginnedag Vrijmarkt te gaan staan met Swift, Vic en Donja en dan een mooi bord met uitleg over dierenthuis en situatie en dan 1 euro vragen voor een knuffeltje of pootje van de hondjes. Ik ben altijd te laat met dat soort ideeen
Nu welquote:Op donderdag 29 april 2010 18:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Zou Elies al op de hoogte zijn?
Ik vind het ook zo ergquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
Het komt heus goed. Het is gewoon onmogelijk die hele club ineens op straat te zetten
Ik hoop het...quote:Op zondag 2 mei 2010 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
Het komt heus goed. Het is gewoon onmogelijk die hele club ineens op straat te zetten
En als ze dat wel doen gewoon daar rond blijven lopen met alle dierenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Bel jij ff met Dartele Cilly?quote:Op zondag 2 mei 2010 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
Het moet gewoon ff landelijk opgepakt worden, bij HvNL ofzo. Dan is er heus een of andere weldoener met een flinke spaarpot of een politieke partij die het gaat aankaarten, en dan kan ineeens veeeul meer als het zoveel media-aandacht krijgt
quote:
vast wel via FBquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En Natasja Froger, van Hart in Aktie![]()
En Bridget Maasland mag ook wel eens omkijken naar hondjes in NL ipv warme oorden
Kiekt es wat weer een goeie ideetjesquote:
Je moet vaker lijm door de koffie doen, het haalt je opquote:
DOEN!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:07 schreef Loveless85 het volgende:
Of zullen we gelijk het Ultieme Wapen erbij halen?
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:13 schreef tombolafan het volgende:
Zal ik een wiki maken voor de op trouwens?
We wachten eerst even af of DTH zelf al een plan heeft en dan kijken we dat we daar mee kunnen.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:30 schreef Ml-etje het volgende:
misschien handig een ideeënlijst te maken en dan te kijken wat uitvoerbaar is?
En ook even overleggen met DTH?
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We wachten eerst even af of DTH zelf al een plan heeft en dan kijken we dat we daar mee kunnen.
We kunnen nu wel direct allerlei dingen gaan organiseren ( en geloof me, ik wil niets liever) maar zolang we niet weten wat DTH nu verder van plan is kunnen we weinig
Je intentie is iig goedquote:Op zondag 2 mei 2010 16:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]had met het overleggen moeten beginnen en dan een lijstje.
En dat dus ookquote:Op zondag 2 mei 2010 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
En ik zou niet direct te snel iets 'live' gooien. Je loopt denk ik toch gewoon nu ook al het risico dat mensen na de Asielactie, de keer langsgaan en dit adoptiegebeuren een beetje DTH moe worden hier. Dat je alleen echt een klein ploegje die-hards overhoudt. Niks mis mee, maar als je bv. geld wil inzamelen wil je zo'n groot mogelijke ploeg bereiken.
Dus dan moet je niet te snel je kruit verschieten en gewoon echt ff tijd nemen een goeie actie te bedenken die veel mensen bereikt. En of daar uberhaupt nog plek voor is op FOK!. Kan me ook best voorstellen dat een Danny op een gegeven moment zoiets heeft van 'Leuk allemaal dat DTH, maar we zijn FOK!, niet de officiele partner van DTH'
ElisaB, Ingetje79 en GreysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Een triest bericht...
Beste adoptant,
Helaas moet ik u berichten dat Bella overleden is. Bella is gisterenavond thuis ingeslapen. Het bloedonderzoek wees uit dat ze FIP had. Ze is in haar favoriete stoeltje overleden, omringt door haar verzorgers die ze goed kende en kreeg heel veel knuffels. Zo jammer, dat we haar kwijt zijn, ze was een bijzonder leuk poesje. We missen haar nu al.
We hopen dat u ondanks dit droevige nieuws toch wilt blijven adopteren en uw steun aan een andere kat wilt geven. Een berichtje te zijner tijd van uw kant hierover zouden we zeer op prijs stellen.
Met vriendelijke groet,
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Heul gaaf Tombo![]()
Als jou nu ook Roxanne er nog in zou willen wiki-en dan ist helemaal fijn
Maar die staat toch bij de adoptanten? Moet ze ook in de op dan? (van mij mag het uiteraard, maar ik denk ik vraag het ffquote:Op zondag 2 mei 2010 17:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Heul gaaf Tombo![]()
Als jou nu ook Roxanne er nog in zou willen wiki-en dan ist helemaal fijn
Roxanne is een tijdelijk "extraatje".quote:Op zondag 2 mei 2010 17:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar die staat toch bij de adoptanten? Moet ze ook in de op dan? (van mij mag het uiteraard, maar ik denk ik vraag het ff)
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Roxanne is een tijdelijk "extraatje".
Ze heeft nog maar heul kort te leven en tot die tijd is FF haar adoptiemama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |