Getekendquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:19 schreef Strega het volgende:
http://www.axci.nl/?petitie=18577 Hier kun je de petitie tekenen van het Dierentehuis, ik had hem via m'n twitter.
Heb de link ook even op de SC gegooid.
Nee hoor, lekker vroeg juist. 364 dagen vroeg zeg maar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:37 schreef Autidude het volgende:
Ook ondertekend, en stiekum even gespammed in het autisme topic en aan mijn moeder gevraagd of ze het aan iedereen wilt doormailen.
Kom ik net pas op het idee om op de Koninginnedag Vrijmarkt te gaan staan met Swift, Vic en Donja en dan een mooi bord met uitleg over dierenthuis en situatie en dan 1 euro vragen voor een knuffeltje of pootje van de hondjes. Ik ben altijd te laat met dat soort ideeen
Nu welquote:Op donderdag 29 april 2010 18:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Zou Elies al op de hoogte zijn?
Ik vind het ook zo ergquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
Het komt heus goed. Het is gewoon onmogelijk die hele club ineens op straat te zetten
Ik hoop het...quote:Op zondag 2 mei 2010 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
Het komt heus goed. Het is gewoon onmogelijk die hele club ineens op straat te zetten
En als ze dat wel doen gewoon daar rond blijven lopen met alle dierenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Bel jij ff met Dartele Cilly?quote:Op zondag 2 mei 2010 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
Het moet gewoon ff landelijk opgepakt worden, bij HvNL ofzo. Dan is er heus een of andere weldoener met een flinke spaarpot of een politieke partij die het gaat aankaarten, en dan kan ineeens veeeul meer als het zoveel media-aandacht krijgt
quote:
vast wel via FBquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En Natasja Froger, van Hart in Aktie![]()
En Bridget Maasland mag ook wel eens omkijken naar hondjes in NL ipv warme oorden
Kiekt es wat weer een goeie ideetjesquote:
Je moet vaker lijm door de koffie doen, het haalt je opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |