Goed commentaar daar, bij dat krantenartikelquote:
Ikke?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Goed commentaar daar, bij dat krantenartikel![]()
Ik herken wel een naam, volgens mijquote:Op donderdag 29 april 2010 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Is de lange reactie van iemand hier in F&F?
Ja, maar dat is haar niet...beide nietquote:
Ik kijk het zelf ook nog even aan en vertel iedereen er over, maar als de nood echt hoog is en ze zelf niet veel verder komen dan wil ik echt dingen doen!quote:Op donderdag 29 april 2010 17:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk niet dat de gemeente ze ter wille zal zijn![]()
Maar goed....ik vind dat we hier wel iets voor op touw mogen zetten, maar eerst maar es afwachten of DTH zelf een plan van aanpak heeft waar we op in kunnen haken.
Ik had grees al een PM gedaan gisteren gelijk na de uitspraak.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk niet dat de gemeente ze ter wille zal zijn![]()
Maar goed....ik vind dat we hier wel iets voor op touw mogen zetten, maar eerst maar es afwachten of DTH zelf een plan van aanpak heeft waar we op in kunnen haken.
Die waarvan de voornaam met een A. begint ook niet?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is haar niet...beide niet
Dat dacht ik dus ook, ik verdacht MItje.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Is de lange reactie van iemand hier in F&F?
Die reacties ook daaronder...quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:05 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)+deuren+sluiten.aspx
Ik snap het ook niet idd.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Die reacties ook daaronder...
Het stonk er HELEMAAL niet, de keren dat ik er geweest ben
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, ik verdacht MItje.
Done!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:19 schreef Strega het volgende:
http://www.axci.nl/?petitie=18577 Hier kun je de petitie tekenen van het Dierentehuis, ik had hem via m'n twitter.
Heb de link ook even op de SC gegooid.
Ik ben bang dat er niet zoveel noodplan valt te zijn zeg maar (kromme zinquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet idd.
Maar dat stukje van "met de rug tegen de muur staan" vind ik maar niets.
Er zal toch echt wel een noodplan klaarliggen; ze kunnen er toch niet zomaar van uit zijn gegaan dat de rechter in hun voordeel zou beslissen?
Ja, da's ook weer lastig idd.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 08:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er niet zoveel noodplan valt te zijn zeg maar (kromme zin). Ik bedoel... ze hebben er denk ik ECHT nooit op gerekend dat ze echt weg moesten voordat Almere klaar zou zijn...
Wat voor noodplan kan je hebben voor zóveel dieren?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:19 schreef Strega het volgende:
http://www.axci.nl/?petitie=18577 Hier kun je de petitie tekenen van het Dierentehuis, ik had hem via m'n twitter.
Heb de link ook even op de SC gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |