abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 mei 2010 @ 16:07:02 #277
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_80935146
Nu nog een leuk verhaaltje in elkaar draaien.

GREEEEHEEEEYSIE, KOM ES
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_80935178
Of zullen we gelijk het Ultieme Wapen erbij halen?
  zondag 2 mei 2010 @ 16:07:56 #279
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_80935199
quote:
Op zondag 2 mei 2010 16:07 schreef Loveless85 het volgende:
Of zullen we gelijk het Ultieme Wapen erbij halen?
DOEN!
(wat is dat? )
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zondag 2 mei 2010 @ 16:08:12 #280
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_80935223
oh nee, niet mudkip he...
pi_80935278
  zondag 2 mei 2010 @ 16:09:53 #282
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_80935321
quote:
Op zondag 2 mei 2010 16:08 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Mr. Frank
  zondag 2 mei 2010 @ 16:13:23 #283
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_80935513
Zal ik een wiki maken voor de op trouwens?
  zondag 2 mei 2010 @ 16:25:09 #284
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_80936150
quote:
Op zondag 2 mei 2010 16:13 schreef tombolafan het volgende:
Zal ik een wiki maken voor de op trouwens?
pi_80936416
misschien handig een ideeënlijst te maken en dan te kijken wat uitvoerbaar is?
En ook even overleggen met DTH?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 2 mei 2010 @ 16:32:27 #286
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_80936504
quote:
Op zondag 2 mei 2010 16:30 schreef Ml-etje het volgende:
misschien handig een ideeënlijst te maken en dan te kijken wat uitvoerbaar is?
En ook even overleggen met DTH?
We wachten eerst even af of DTH zelf al een plan heeft en dan kijken we dat we daar mee kunnen.
We kunnen nu wel direct allerlei dingen gaan organiseren ( en geloof me, ik wil niets liever ) maar zolang we niet weten wat DTH nu verder van plan is kunnen we weinig
pi_80936593
quote:
Op zondag 2 mei 2010 16:32 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

We wachten eerst even af of DTH zelf al een plan heeft en dan kijken we dat we daar mee kunnen.
We kunnen nu wel direct allerlei dingen gaan organiseren ( en geloof me, ik wil niets liever ) maar zolang we niet weten wat DTH nu verder van plan is kunnen we weinig
had met het overleggen moeten beginnen en dan een lijstje.
  zondag 2 mei 2010 @ 16:39:58 #288
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_80936859
quote:
Op zondag 2 mei 2010 16:34 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

had met het overleggen moeten beginnen en dan een lijstje.
Je intentie is iig goed
Stel dat ze bijv. wel ingaan op het tijdelijke onderkomen in Almere, dan kunnen we daar actie voor gaan voeren.
Maar willen ze daar geen gebruik van maken of hebben ze een ander plan, dan moeten we daar voor op de bres.
We moeten naar de mensen op het forum ook een duidelijk verhaal klaar hebben
pi_80936998
En ik zou niet direct te snel iets 'live' gooien. Je loopt denk ik toch gewoon nu ook al het risico dat mensen na de Asielactie, de keer langsgaan en dit adoptiegebeuren een beetje DTH moe worden hier. Dat je alleen echt een klein ploegje die-hards overhoudt. Niks mis mee, maar als je bv. geld wil inzamelen wil je zo'n groot mogelijke ploeg bereiken.

Dus dan moet je niet te snel je kruit verschieten en gewoon echt ff tijd nemen een goeie actie te bedenken die veel mensen bereikt. En of daar uberhaupt nog plek voor is op FOK!. Kan me ook best voorstellen dat een Danny op een gegeven moment zoiets heeft van 'Leuk allemaal dat DTH, maar we zijn FOK!, niet de officiele partner van DTH'
pi_80937015
Zijn jullie er al uit wie contact opneemt verder?
  zondag 2 mei 2010 @ 16:45:52 #291
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_80937136
quote:
Op zondag 2 mei 2010 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
En ik zou niet direct te snel iets 'live' gooien. Je loopt denk ik toch gewoon nu ook al het risico dat mensen na de Asielactie, de keer langsgaan en dit adoptiegebeuren een beetje DTH moe worden hier. Dat je alleen echt een klein ploegje die-hards overhoudt. Niks mis mee, maar als je bv. geld wil inzamelen wil je zo'n groot mogelijke ploeg bereiken.

Dus dan moet je niet te snel je kruit verschieten en gewoon echt ff tijd nemen een goeie actie te bedenken die veel mensen bereikt. En of daar uberhaupt nog plek voor is op FOK!. Kan me ook best voorstellen dat een Danny op een gegeven moment zoiets heeft van 'Leuk allemaal dat DTH, maar we zijn FOK!, niet de officiele partner van DTH'
En dat dus ook
Alleen zijn het in het adopteer-topic voornamelijk mensen van de SC's en bij de echte asielacties staan de topics sticky en trekt het veel meer "mensen van buiten".
We zien nog wel ff hoe en wat
  zondag 2 mei 2010 @ 17:06:35 #292
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_80938014
PROEF-OP:

Deel 1: Adopteer mee met Greys en ElisaB!
Deel 2: Adopteer mee met Greys en ElisaB, deel twee!
Deel 3: Adopteer mee met Ingetje79, Greys en Elisa B - #3

F&F krijgt haar eigen hond en kat!
Met de Asielactie 2009 voor Dierenthuis nog vers in het geheugen leek het ons, ElisaB, Ingetje79 en Greys, leuk als we daar onze eigen F&F huisdieren adopteren. Alle dieren die verblijven bij deze fantastische stichting hebben daar een permanent welverdiend huis gevonden, dus als je daar een dier adopteert hoef je geen hondenmand of kattenbak voor thuis aan te schaffen. De dieren zijn voorheen verwaarloosd en mishandeld en komen bij Dierenthuis in de hemel

We hebben vorige maand met een aantal F&Fers wederom met eigen ogen gezien hoe geweldig ze het daar hebben en we hebben daar de F&F hond en kat gevonden. Even voorstellen:

Ozzy en Jasper(meer info onder hun naam) hebben allebei nog geen enkele adoptant en daar willen we verandering in brengen.

Ter info: elk dier daar kan meerdere adoptanten tegelijk hebben, omdat de maandelijkse verzorgkosten veel hoger zijn dan de bijdrage per maand van de adoptanten. Tevens wordt het geld van de dieren die wel geadopteerd zijn uiteraard ook verdeeld over de dieren zonder adoptanten, dus het is niet zo dat geen adoptant = geen eten. Pfieuw

Ook heeft een aantal mensen van hier samen nog Roxanne geadopteerd. Roxanne heeft niet lang meer te leven, en is opgegeven door de vorige eigenaars, maar Dierenthuis gaat er voor!

Adopteer je mee? Al vanaf één (1!) euro per maand mag jij Bella en Ozzy ook jouw F&F huisdieren noemen Het adopteren van een hond kost 10 euro per maand, het adopteren van een kat kost 7 euro per maand, dus we zijn samen voor Bella en Ozzy 17 euro per maand kwijt. Dit moet toch samen op te brengen zijn dachten wij!

We worden dan door Dierenthuis op de hoogte gehouden van het wel en wee van Bella en Ozzy en als er mensen op bezoek gaan bij de stichting kunnen we natuurlijk zelf ook wat foto's maken.

Spijkers met koppen Als je mee wilt doen, geef dan even een gil in dit topic. Dan krijg je een PM van ElisaB of ondergetekende met de rekeninggegevens. Hiervoor wordt de rekening gebruikt die ook tijdens de Asielacties wordt gebruikt en zowel ElisaB, Ingetje79 als Greys hebben hier controle over. Het zou fijn zijn als je bij de bankopdracht dan aangeeft dat dit bedrag (bijvoorbeeld 1 euro) dan automatisch maandelijks naar ons wordt overgemaakt. Uiteraard kan je dit zelf op elk gewenst moment stop zetten. Als je wat meer over wilt maken is dat natuurlijk ook fijn, dan kunnen we een keer wat lekkers kopen voor onze F&F dieren en dit naar ze opsturen of langs brengen.

LET OP: Dit is géén extra Asielactie, het is heel kleinschalig, het is gewoon een persoonlijk ideetje en het leek ons leuk als F&F haar eigen huisdieren heeft!

Liever je eigen dier adopteren? Dit is uiteraard ook mogelijk! Kijk op de website, adopteer zelf en laat ons weten wie het geworden is. Uiteraard mag je je eigen Dierenthuis adoptiedier ook hier komen showen. Graag zelfs!

Overigens... het geld dat we teveel binnenkrijgen op de rekening blijft natuurlijk voor Dierenthuis! We kunnen daar af en toe iets leuks/lekkers voor onze adoptiedieren voor opsturen of brengen en ze langer adopteren als er sommige mensen bv een jaar willen. Dan kunnen we van het extra geld langer doorgaan

Ons vorige adoptie-katje
[img200,200]http://www.fiv-felv.nl/images/groot/Bella.jpg[/img]
Bella
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Een triest bericht...

Beste adoptant,

Helaas moet ik u berichten dat Bella overleden is. Bella is gisterenavond thuis ingeslapen. Het bloedonderzoek wees uit dat ze FIP had. Ze is in haar favoriete stoeltje overleden, omringt door haar verzorgers die ze goed kende en kreeg heel veel knuffels. Zo jammer, dat we haar kwijt zijn, ze was een bijzonder leuk poesje. We missen haar nu al.

We hopen dat u ondanks dit droevige nieuws toch wilt blijven adopteren en uw steun aan een andere kat wilt geven. Een berichtje te zijner tijd van uw kant hierover zouden we zeer op prijs stellen.

Met vriendelijke groet,
ElisaB, Ingetje79 en Greys

Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 2% gewijzigd door tombolafan op 02-05-2010 17:17:07 ]
  zondag 2 mei 2010 @ 17:08:16 #293
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_80938079
op of aanmerkingen graag vóór het volgende topic
  zondag 2 mei 2010 @ 17:08:22 #294
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_80938085
Heul gaaf Tombo
Als jou nu ook Roxanne er nog in zou willen wiki-en dan ist helemaal fijn
  zondag 2 mei 2010 @ 17:10:51 #295
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_80938188
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Heul gaaf Tombo
  zondag 2 mei 2010 @ 17:12:21 #296
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_80938249
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Heul gaaf Tombo
Maar die staat toch bij de adoptanten? Moet ze ook in de op dan? (van mij mag het uiteraard, maar ik denk ik vraag het ff )
  zondag 2 mei 2010 @ 17:13:18 #297
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_80938285
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:12 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Maar die staat toch bij de adoptanten? Moet ze ook in de op dan? (van mij mag het uiteraard, maar ik denk ik vraag het ff )
Roxanne is een tijdelijk "extraatje".
Ze heeft nog maar heul kort te leven en tot die tijd is FF haar adoptiemama
  zondag 2 mei 2010 @ 17:14:00 #298
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_80938318
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:13 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Roxanne is een tijdelijk "extraatje".
Ze heeft nog maar heul kort te leven en tot die tijd is FF haar adoptiemama
okee, ze komt er in
(ik ben een watje )
  zondag 2 mei 2010 @ 17:15:59 #299
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_80938383
  zondag 2 mei 2010 @ 17:17:42 #300
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_80938438
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Gedaan (in de vorige post, anders wordt het zo lang)
zo goed? nog maar 1 post
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')