Oh. Nou. Dus eigenlijk hebben wij straks schuld aan het feit dat jij "er" niets van gemaakt hebtquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:29 schreef Waxxer het volgende:
......om er wat van te maken, Erik en Vlarp!
Ik geef Fok de schuld van alles waarin ik faal!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Nou. Dus eigenlijk hebben wij straks schuld aan het feit dat jij "er" niets van gemaakt hebt? Wil ik die verantwoordelijkheid wel dragen?
Vermaak???quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:17 schreef Vlarp het volgende:
Hallo! Ik zit op m'n werk, wat moeten al die naakte mannen op m'n scherm!?!
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:17 schreef Vlarp het volgende:
Hallo! Ik zit op m'n werk, wat moeten al die naakte mannen op m'n scherm!?!
Dat kon ik zo snel niet zienquote:
Heb je een PM van Vlarpquote:
wormbestanden zekerquote:
foeiquote:
Ja, al denk ik niet dat we er veel van zullen zienquote:
Fideel van je.quote:
Welke film ga je dan? Bareback Mountain?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, al denk ik niet dat we er veel van zullen zien. Hem kennende houdt ie er wel van...
Ik vind dat helemaal niks voor jou Erikquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, al denk ik niet dat we er veel van zullen zien. Hem kennende houdt ie er wel van...
Ben ik gedeeltelijk met je eens... het is meer de verantwoordelijkheid van de vreemdganger... maar verliefd word ik er nooit opquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Al die dubbele lagen in dit topic
Ik heb daar zo'n hekel aan he
Erik filmt alleen met mij!quote:
wij zouden toch al....quote:
Jamaar met jou ga ik standaard al naar de film.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wij zouden toch al....![]()
Wie wil er met mij naar de film?
Iedereen wil mequote:
kun je hem naar mij doorsturen als jij er klaar mee bent, ik houd er namenlijk ook vanquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal het aan 'm doorgeven.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kun je hem naar mij doorsturen als jij er klaar mee bent, ik houd er namenlijk ook van
volgens mij kan jij bovenstaande niet hard op herhalen zonder in lachen uit te barstenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Al die dubbele lagen in dit topic
Ik heb daar zo'n hekel aan he
Dacht dat je nooit alleen naar de film ging?quote:
Murder on the cinemafloorquote:
Nee. Jij hebt 'm ingereden, wij rijden 'm uit.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:41 schreef Vlarp het volgende:
Mag ik trouwens ook nog een keer met m'n eigen vriendje naar de film voor iedereen vlekken op 'm maakt?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dacht dat je nooit alleen naar de film ging?
Neem 'm dan wel even af met een vochtig doekje als je klaar bentquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Jij hebt 'm ingereden, wij rijden 'm uit.
Jij bent al geweest. Eerlijk delenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:41 schreef Vlarp het volgende:
Mag ik trouwens ook nog een keer met m'n eigen vriendje naar de film voor iedereen vlekken op 'm maakt?
Ik sluit wel achter in de rij aanquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:27 schreef Steve het volgende:
TheVulture? Wanneer gaan wij eens naar de film?
Ik gooi hem wel door naar TMM en d'r Swiffer Wetquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neem 'm dan wel even af met een vochtig doekje als je klaar bent
Zeker. Kom je hier nu vaker meepostenquote:
Ik heb net een andere, het is ook nooit goedquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje hoofdpijn van je usericon
Och, als ik meelees zie ik dat het altijd gezellig is... Ik zie weinig homodingenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeker. Kom je hier nu vaker meeposten? Ik heb het altijd geweten.
Van mij mag je hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:56 schreef murp het volgende:
Och, als ik meelees zie ik dat het altijd gezellig is... Ik zie weinig homodingen
Weet je, homo's doen ook wel eens andere dingenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:56 schreef murp het volgende:
Och, als ik meelees zie ik dat het altijd gezellig is... Ik zie weinig homodingen
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je, homo's doen ook wel eens andere dingen
Normale dingen. Het zijn net echte mensen. Maar schijn bedriegt!
Die hidden agenda is echt te gruwelijk voor woorden!
quote:
NET echte mensen zei ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:00 schreef murp het volgende:
[..]
zijn jullie echte mensen? geen snordragende mannen in leren broek met gaten bij jullie billen?
Uhm... ik geloof niet dat dat echt een goed idee isquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gooi hem wel door naar TMM en d'r Swiffer Wet
Ik sluit me aan bij de vorige sprekerquote:
We moeten de dubbele agenda's wel even langs elkaar leggen... anders loopt iedereen elkaar misquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je, homo's doen ook wel eens andere dingen
Normale dingen. Het zijn net echte mensen. Maar schijn bedriegt!
Die hidden agenda is echt te gruwelijk voor woorden!
Jij hebt al iemand anders... ik wil met mijn vriendje naar de film!quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij de vorige spreker
Ja!quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:05 schreef murp het volgende:
brrrrrr.... Maar komen jullie er ook openlijk voor uit? want een taboe is het allang al niet meer
O jawel hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:05 schreef murp het volgende:
brrrrrr.... Maar komen jullie er ook openlijk voor uit?
O jawel hoorquote:want een taboe is het allang al niet meer
Daar ga ik snel genoeg achterkomenquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:02 schreef Steve het volgende:
Ik heb wel een gat bij mijn billen. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja!
Op m'n werk weten ze dat ik graag als vrouw verkleed ga
Wil je ruilen tegen een 27-jarige?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij hebt al iemand anders... ik wil met mijn vriendje naar de film!
En scoor anders zelf een 23-jarige
Je vergeet dat sommige mensen gewoon scheve gezichten hébben. Kunnen ze niks aan doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:11 schreef Vlarp het volgende:
Overigens, een taboe is het nog steeds wel een beetje hoor... niet overal, maar je krijgt toch vaak nog scheve gezichten...
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Je vergeet dat sommige mensen gewoon scheve gezichten hébben. Kunnen ze niks aan doen.
Ja, maar in die tijd was het ook heel normaal dat als een orakel zei dat je (om bijvoorbeeld iets goed te maken met de goden) elke twee jaar een maagd moest offeren aan een tempel dat ze dat ook dedenquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:10 schreef murp het volgende:
[..]
nooit begrepen dat het een taboe is.. In de tijd van de Romeinen was het ook heel normaal..
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je vergeet dat sommige mensen gewoon scheve gezichten hébben. Kunnen ze niks aan doen.
Mag in PM. Of naar Murp.quote:
Jij bent het ruilobject... of wil jij Vlarp inruilen zodat ik met Vlarp naar de film kan?quote:
Dat zijn meestal ook de mensen die zo krampachtig zeggen "Ik heb niks tegen homo's, als ze maar niet aan me zitten"quote:
Lijkt me best gezellig. Vlarp is een okaye kerel. Beetje vreemde smaak wat mannen betreft, maar ach, elke gek z'n gebrek.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij bent het ruilobject... of wil jij Vlarp inruilen zodat ik met Vlarp naar de film kan?
Dat was ook met kanttekeningen en onder andere voorwendselen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:10 schreef murp het volgende:
[..]
nooit begrepen dat het een taboe is.. In de tijd van de Romeinen was het ook heel normaal..
Foto?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wil je ruilen tegen een 27-jarige?
Toen ik net ging stappen in R'dam enzo in 2001 was er veel meer tolerantie dan nu...quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was ook met kanttekeningen en onder andere voorwendselen.
Maar het lijkt wel alsof we teruggaan in de tijd tegenwoordig qua tolerantie.
Donl;t get me wrong: ben blij dat ik in NL woon, Maar "geen taboe meer", zover zijn we nog niet.
Hear hear.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Donl;t get me wrong: ben blij dat ik in NL woon, Maar "geen taboe meer", zover zijn we nog niet.
oh, dat betekend dat je niet mee met de tijd bent gegaan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar in die tijd was het ook heel normaal dat als een orakel zei dat je (om bijvoorbeeld iets goed te maken met de goden) elke twee jaar een maagd moest offeren aan een tempel dat ze dat ook deden.
waar moet je dan echt niet wonen? of op vakantie?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent 30quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben wel ouder dan Vlarp dus dan ben ik wel automatisch de baas...
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:25 schreef Ang3l het volgende:
Over Steve dan trouwens........
Kunnen we die niet gewoon in een kringetje in 't midden leggen en dan een leuke bukkake organiseren?
I see Miss Marple al aan komen lopen om het mysterie op te lossenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:25 schreef Ang3l het volgende:
Over Steve dan trouwens........
Kunnen we die niet gewoon in een kringetje in 't midden leggen en dan een leuke bukkake organiseren?
Jij bent jonger tochquote:
Leuk ook, hoe je niet "nee" zegtquote:
Procrastinatie: leuk tijdverdrijf of gevaar voor je productiviteit?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik geef Fok de schuld van alles waarin ik faal!!![]()
Ikke ook, ben namelijk wel benieuwd hoe deze roofvogel eruit zietquote:
Herkenbaar ja.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:55 schreef oinaru_isan het volgende:
Procrastinatie: leuk tijdverdrijf of gevaar voor je productiviteit?
Ik herken het wel hoor.
Wat wil jij in mijn PM?quote:
Bijvoorbeeld Egypte en veel andere landen van het continent Afrika.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:26 schreef murp het volgende:
[..]
waar moet je dan echt niet wonen? of op vakantie?
Ik vul aan:quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld Egypte en veel andere landen van het continent Afrika.
Zelfs hand in hand lopen kan je een trip gevangenis bezorgen.
Ook in Amerika iss niet in iedere staat alles legaal hoor, qua homoseksualiteit.
Ik herken het ENORRRRRMquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:55 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Procrastinatie: leuk tijdverdrijf of gevaar voor je productiviteit?
Ik herken het wel hoor.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb al een foto van z'n piemel gezien in m'n PM box
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
Ik ook. Ik was de laatste.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb al een foto van z'n piemel gezien in m'n PM box
Ik was van plan op de eerstvolgende "meet" mezelf te presenteren dus tot die tijd blijft het spannendquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:20 schreef Baltar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
Ik doe niet meer aan meets van het H-topic, dus daarom dat ik de foto nog kreeg?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was van plan op de eerstvolgende "meet" mezelf te presenteren dus tot die tijd blijft het spannend
Yup, om je alsnog over de streep te trekkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan meets van het H-topic, dus daarom dat ik de foto nog kreeg?
Ik ben eigenlijk een kloon van Erikquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:28 schreef Steve het volgende:
Straks blijkt TheVulture gewoon een bekende te zijn.
Ga je daar dan ook met je zwans lopen zwaaienquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was van plan op de eerstvolgende "meet" mezelf te presenteren dus tot die tijd blijft het spannend
Op het toiletquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:30 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ga je daar dan ook met je zwans lopen zwaaien
Ach, lul nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan meets van het H-topic, dus daarom dat ik de foto nog kreeg?
Ga roze driehoeken uitdelen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
ACTIE!!!!
Felix kattenbrokjes krijgen een nieuwe naam, maar worden dan ineens ook 1,124 per pak duurder, van 2,35, naar 3,59
SCHANDALIG!!!
ACTIE!!!
Oh je bedoeld die HOMO-meet VANAVOND bij mij thuis?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik lul nietquote:
Nooit geweten dat Erik zo'n joekeloekes hadquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een kloon van Erik
Ook dat... maar we hebben ook off-topic gemeetquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik lul nietIk ben nadat ik dat riep ook echt niet meer geweest
Misschien is er ook wel geen meer geweest![]()
Een groeier dan heh?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Erik zo'n joekeloekes had
En dat zat dan al die tijd naast me op de bank!!!!!
wat hebben roze driehoeken nou met Felix, of kattenvoer te maken?quote:
Niets... maar wel met actievoeren....quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat hebben roze driehoeken nou met Felix, of kattenvoer te maken?
Ik zei toch ook H-Meet?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ook dat... maar we hebben ook off-topic gemeet
Hoe laat werd ik verwacht? Want ik moet eerst nog bij je buren langsquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Oh je bedoeld die HOMO-meet VANAVOND bij mij thuis?
We hebben toch ook die andere meetsquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zei toch ook H-Meet?
Ik vond de Bommel geen H-meet
Da's een minimeetje van Fokkers geweest
Dize is geen H
Ik zat continu hints te geven... jij wilde nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Erik zo'n joekeloekes had
En dat zat dan al die tijd naast me op de bank!!!!!
Subtiel zijn kan z'n charme hebbenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zat continu hints te geven... jij wilde niet
Marij mijn buurvrouw en Pia, de overbuurvrouw verwachten je om 20 uur, ze dachten dat je dan tussen 20.30 uur en 21 uur bij mij kon zijn, dus ik heb ook 21 uur aangegeven aan de restquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe laat werd ik verwacht? Want ik moet eerst nog bij je buren langs
Hoezo ik wilde niet?!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn dat die leuke buufjes?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Marij mijn buurvrouw en Pia, de overbuurvrouw verwachten je om 20 uur, ze dachten dat je dan tussen 20.30 uur en 21 uur bij mij kon zijn, dus ik heb ook 21 uur aangegeven aan de rest
ow... HO, verkeerde opmerking op dit moment!~quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja zeker, al is Mary in de herfst en in de winter in winterslaapquote:
Jij hebt "het" gezien he.. je weet zeker dat dat gaat passen?quote:
Ik voel me zo hoerigquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Marij mijn buurvrouw en Pia, de overbuurvrouw verwachten je om 20 uur, ze dachten dat je dan tussen 20.30 uur en 21 uur bij mij kon zijn, dus ik heb ook 21 uur aangegeven aan de rest
Passen, passen, hallo.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij hebt "het" gezien he.. je weet zeker dat dat gaat passen?
Ik bedoelde oraalquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Passen, passen, hallo.
Het hoeft toch niet gelijk anaal!
Ooow. Ja. Hendig.quote:
Volgende keer maar proberen danquote:
hoerig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Jij had toch een vriend?quote:
Volgens mij wil TV gewoon met zo hip als wij zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:32 schreef Baltar het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een beetje ene open relatie...
Onmogelijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij wil TV gewoon met zo hip als wij zijn
TheVulture wel... maar Erik nietquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij wil TV gewoon met zo hip als wij zijn
oh jij bent diegene die die date heeft met Erik, in de biosquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
TheVulture wel... maar Erik niet
die dubbele lagen zijn allemaal wel vermoeiend
Die laag hadden we er nog niet bijgehaald, kan ook nogquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh jij bent diegene die die date heeft met Erik, in de bios
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
of geheimzinnig, uitdagend, mysterieus, sexy, opwindend, spannend
zoals wij allen dus juist niet zijn hier
Hé!quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
of geheimzinnig, uitdagend, mysterieus, sexy, opwindend, spannend
zoals wij allen dus juist niet zijn hier
dat vind je van jezelf?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:36 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Hé!
Ik ben anders kei geheimzinnig, uitdagend, mysterieus, sexy, opwindend en spannend. Hoor!
Goeden avondquote:
Ik ook hierquote:
Inmiddels wel ja. wat ken een vrijdag dan lang duren zeg!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ook hier![]()
Al aan het genieten van het weekend?
Als ik had moeten werken vandaag, was ik pas over 3.5 uur klaar geweestquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:20 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Inmiddels wel ja. wat ken een vrijdag dan lang duren zeg!
Jij hebt al lang weekend...en het was (hier tenminste) ook nog eens mooi weer
En dan een film uitzoeken die iedereen wil zien... da's onmogelijk!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:19 schreef Yoppie het volgende:
Waarom houden jullie niet gewoon 1 grote "we-gaan-naar-de-bioscoop-meet"!
Problem solved...is iedereen er mooi tegelijk
Oh nee op vrijdag zo laat thuis zijn is ook niets...quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als ik had moeten werken vandaag, was ik pas over 3.5 uur klaar geweestMaar vrijdagen en werken = slechte combo
Hier was het ook wel mooi weer, alleen ik was van plan te gaan trainen vandaag, maar dat is jammerlijk gefaalt
Nee, ben niet voor niets op zoek naar een andere baanquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:47 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Oh nee op vrijdag zo laat thuis zijn is ook niets...
En trainen voor wat eigenlijk?
Maar ben ff eten (lekker zelfgemaakte nasi)
Oh gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:09 schreef Stroekie het volgende:
zo weer terug van bezoek aan jarige mams
Gefeliquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:09 schreef Stroekie het volgende:
Hoe is het met je moeder?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:09 schreef Stroekie het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:16 schreef Deceit het volgende:
is het raar om in het huis van je vriend te slapen en dat je ruzie hebt en dat hij al 2 dagen niks heeft laten horen en naar zijn ouders is gegaan en daar is blijven slapen?
Dat is al totaal niet meer verbazingwekkend...quote:
Houd je bekquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is al totaal niet meer verbazingwekkend...
Zo niet onder de indruk...quote:
Dat kwam door diegene die het postte... *rol met de ogen smilie*quote:
quote:
Eh...quote:
iets teveel oogdruppels gebruiktquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:10 schreef wonderer het volgende:
Mijn ogen zijn verdoofd, nu zie ik alles wazig
Oh! Das best hip!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:10 schreef wonderer het volgende:
Mijn ogen zijn verdoofd, nu zie ik alles wazig
gewoon op algehele onthouding zetten...quote:
Afkicken is ook geen leuke periode.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:21 schreef Bartjebart het volgende:
gewoon op algehele onthouding zetten...
Ja, was bij de oogarts. Irritant, het moet overgaan, internetten is vervelend zo.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
iets teveel oogdruppels gebruikt
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:22 schreef Bartjebart het volgende:
Ik heb gewoon add banners voor "alleenstaande papa's" bij Fok
Wie heeft ze dat verteld?
Maar t zal em wel leren!quote:
ze gaat achteruit en het wordt paps af en toe wat veel. Dus proberen we haar voor 3 dagen in de week in een verzorgingshuis te krijgenquote:
Oei, weet dat er ook thuiszorg is, voor de ontlasting van je vader, speciaal gericht op dit soort situaties. Dan heb ik het niet over de gewone alphahulpquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ze gaat achteruit en het wordt paps af en toe wat veel. Dus proberen we haar voor 3 dagen in de week in een verzorgingshuis te krijgen
Gaat hard achteruit, maar dat is vrij normaal voor preseniele patiëntenquote:
pikstraf. Dat zal hem lerenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
gewoon op algehele onthouding zetten...
klopt die hebben we al 2 dagdelen per weekquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:55 schreef Baltar het volgende:
[..]
Oei, weet dat er ook thuiszorg is, voor de ontlasting van je vader, speciaal gericht op dit soort situaties. Dan heb ik het niet over de gewone alphahulp
owh, oke.......quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
klopt die hebben we al 2 dagdelen per week
hoe is ze er zelf onder ? Mijn moeder wordt steeds 'gemakkelijker' en volgzamer, ze hangt erg aan mijn vader en volgt hem bijna overal als zijn schaduw. Ze gaat nu 4 dagen in de week naar dagopvang op zorgboerderij in de buurt van 10 tot 16 uur. Plan is straks dat van maamdag tot woensdag te blijven doen en dan van donder tot zaterdag tehuis em dan zaterdagavond weer thuisquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:56 schreef Baltar het volgende:
[..]
Gaat hard achteruit, maar dat is vrij normaal voor preseniele patiënten
toch was cdp niet op de twittermeet in arnhem bij steamworksquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
begrijpt nu waarom GJ hier nooit meer post, die heeft het veel te druk met twitteren joh
Zelf denkt ze dat er niets aan de hand is en dat alles goed gaat. Begin verandering in karakter waar te nemen, die niet per definitie verkeerd zijn. Ze doet alles als het haar "helpt", wat het alweer een stuk prettiger maakt, dan wanneer ze niet mee wil werken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe is ze er zelf onder ? Mijn moeder wordt steeds 'gemakkelijker' en volgzamer, ze hangt erg aan mijn vader en volgt hem bijna overal als zijn schaduw. Ze gaat nu 4 dagen in de week naar dagopvang op zorgboerderij in de buurt van 10 tot 16 uur. Plan is straks dat van maamdag tot woensdag te blijven doen en dan van donder tot zaterdag tehuis em dan zaterdagavond weer thuis
ja mijn moeder is dus totaal niet opstandig of tegendraads of 'lastig' maar juist volgzaam. Op dagopvang heeft ze het ook enorm goed naar haar zin. En als ik haar nu een mand met (aard)appels voor zou zetten dan schilt ze die direct zonder dat te vragen. Wel moeten we dan een oogje in het zeil houden zodat schil wel allemaal bij het afval komtquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zelf denkt ze dat er niets aan de hand is en dat alles goed gaat. Begin verandering in karakter waar te nemen, die niet per definitie verkeerd zijn. Ze doet alles als het haar "helpt", wat het alweer een stuk prettiger maakt, dan wanneer ze niet mee wil werken.
Is het voor jou dan niet complicerend, om je ma achteruit te zien gaan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:31 schreef Stroekie het volgende:
wel is het feit dat mijn neefjes langzamerhand in de gaten krijgen dat het niet helemaal goed gaat met oma een complicerend iets voor jongens van 4 en 5
tuurlijk is het voor ons ook moeilijk en neem je elke keer een beetje meer afscheid van de persoon die mijn moeder ooit geweest is. Echter die neefjes merken direct dat oma anders dan hun andere oma. Bovendien heeft mijn moeder afasie waardoor gesprekken met haar steeds moeizamer wordenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Is het voor jou dan niet complicerend, om je ma achteruit te zien gaan?
Ja tis wel een beetje overkill hequote:Op vrijdag 9 april 2010 22:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
begrijpt nu waarom GJ hier nooit meer post, die heeft het veel te druk met twitteren joh
CDP is niet de enige die het doetquote:
wie nog meer dan, naar jou mening, mij volg je volgens mij nietquote:
Hij is lekker hequote:Op zaterdag 10 april 2010 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Israel 2010 - Harel Skaat.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Nee z'n nummer is zo'n lekkere dramatische songfestivalballadquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is lekker he
Zijn nummer is kut
Who cares?!quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee z'n nummer is zo'n lekkere dramatische songfestivalballad![]()
. En hij zingt 'm goed
.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
cuuuuuuuuuuuuuuuuuuute
o... zei ik dat???
Oh gelukkig, oef!quote:Harel Skaat was born on August 8, 1981
Nou ja dit maakt toch wel wat goed?quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:42 schreef Ang3l het volgende:
Ok, never mind............
[ afbeelding ]
*afgeknapt*
Heel eerlijk gezegd doet me dat vrij weinig.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja dit maakt toch wel wat goed?
[ afbeelding ]
Inpakken en meenemen graagquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Oke... en dit maakt het nu echt nog erger!quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Ok de grap heeft lang genoeg geduurd.... bij deze:
Ik heb nooit naaktfoto's van mezelf rondgestuurd... ik stuur al geen face-pics... laat staan dat ik ergens met mijn blote snikkel op een landelijk forum ga staan en users bestook
Iedereen die erin is getrapt
De rest bedank voor het meespelen
quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oke... en dit maakt het nu echt nog erger!
Je gaat er echt nooit meer vanaf komen hoor, hoe goed je ook je best doet. De foto's blijven in ieders geheugen gegrift
En je denkt dat iemand nu nog gelooft dat je geen piemelpics ergens stiekem online hebt staan.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nooit naaktfoto's van mezelf rondgestuurd... ik stuur al geen face-pics... laat staan dat ik ergens met mijn blote snikkel op een landelijk forum ga staan en users bestook
Nee daarom moet je ook gewoon blijven zoekenquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:04 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
En je denkt dat iemand nu nog gelooft dat je geen piemelpics ergens stiekem online hebt staan.
Stuur maar een linkje.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee daarom moet je ook gewoon blijven zoeken
nee rl ontmoetingen met jou zijn veel leuker, vond jij het ook zo gezellig gisterenquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:24 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee rl ontmoetingen met jou zijn veel leuker, vond jij het ook zo gezellig gisteren
gewoon dickboonmanquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:15 schreef wonderer het volgende:
Ik wist trouwens helemaal niet dat jij twitterde TMM... wat is je twitternaam?
Jij volgt mij ook niet trouwensquote:
ik zit mobiel nu en kan je om de een of de andere reden niet zoeken, maar stuur me een privetweet, dan kan ik je op volgen zettenquote:
o god ja, bierfiets.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat vind ik vrijgezellenfeestjes toch afschuwelijk, ik kijk nu uit op een groep boeren waarvan er 1 is verkleed als stier, hoe orgineel. hij moet, waarschijnlijk als opdracht, want dat hoort bij vrijgezellenfeestjes, het vrouwelijk publiek op de markt benaderen om een rondje op zijn rug mee te rijden. dat is toch echt te erg. ik kan niet wachten totdat er voor mij een vrijgezellenfeest gehouden wordt, dan wil ik zo'n bierfiets, jolijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |