quote:
Offcourse I remember. Some handbags you never forgetquote:Op vrijdag 9 april 2010 01:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u remember
![]()
![]()
zat je over mijn lijk te kijken? Ik heb de eerste afl. gezien, daarna niet meer, hoorde toen dat in afl. 3 of 4 die jongen dood ging. Lijkt me een mooie serie alleen die Yvonne vind ik vreselijk.
fokken vanuit bedquote:Op vrijdag 9 april 2010 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
alhoewel ik nu aan de tweede prosecco begin.
![]()
wat doe jij nog zo laat op?
handtas?quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Offcourse I remember. Some handbags you never forget
Ik zit nu bij aflevering 2, en alleen nog maar patriek. Dat gaat wel, al merk je wel dat hij een journalist pur sang is. Maar ik vind het mooi hoe zij met hun dood om gaan, en kunnen gaan
quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, ben nog niet begonnen in het boek. ik heb een jaar de tijd, toch?
slaap zequote:
o btw, ik heb die afstandsbedieningen gekocht voor hem en haar, do u remember?quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o btw, ik heb die afstandsbedieningen gekocht voor hem en haar? do u remember?
och, beestje moet een naam hebben hequote:Op vrijdag 9 april 2010 01:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
handtas?![]()
patriek? je zit dus niet dit seizoen te kijken?
overmijnlijk.bnn.nlquote:Op vrijdag 9 april 2010 01:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
och, beestje moet een naam hebben he
en ik zit idd heel braaf in seizoen 1waar kan ik huidig seizoen vinden dan
Ja, ik moest wat hebben. tis een verjaardagscadeau, maar goed, ik wil beiden wel even testen.quote:
Begin je bij het eerste seizoen? ik weet niet hoeveelste seizoen het huidige seizoen is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
och, beestje moet een naam hebben he
en ik zit idd heel braaf in seizoen 1waar kan ik huidig seizoen vinden dan
Maar welke gebruik je dan op jezelf, de mannelijke of de vrouwelijke?quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, ik moest wat hebben. tis een verjaardagscadeau, maar goed, ik wil beiden wel even testen.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar welke gebruik je dan op jezelf, de mannelijke of de vrouwelijke?
Allebei tegelijk?quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
wat stond er ook alweer..
mannelijke versie: praten over gevoelens, toiletseat naar beneden, etc.
vrouwelijke versie: haal bier, ga liggen etc..
moeilijke keuzes
Ik snap het niet, maar vrouwelijke versie, vind ik beterquote:Op vrijdag 9 april 2010 01:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
wat stond er ook alweer..
mannelijke versie: praten over gevoelens, toiletseat naar beneden, etc.
vrouwelijke versie: haal bier, ga liggen etc..
moeilijke keuzes
tuurlijk want ik moet nu al m'n nest uitquote:Op vrijdag 9 april 2010 01:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
slaap ze![]()
en beide handen boven de dekens, he?
je geeft dus 2e hands toys cadeau ?quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, ik moest wat hebben. tis een verjaardagscadeau, maar goed, ik wil beiden wel even testen.
Uhm... ik vind het op z'n minst apartquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:16 schreef Deceit het volgende:
is het raar om in het huis van je vriend te slapen en dat je ruzie hebt en dat hij al 2 dagen niks heeft laten horen en naar zijn ouders is gegaan en daar is blijven slapen?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:16 schreef Deceit het volgende:
is het raar om in het huis van je vriend te slapen en dat je ruzie hebt en dat hij al 2 dagen niks heeft laten horen en naar zijn ouders is gegaan en daar is blijven slapen?
"bijzondere" situatiequote:Op vrijdag 9 april 2010 09:16 schreef Deceit het volgende:
o, of ik tweedehands cadeaus geef? echt niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
antwoord jij een op mijn vraag van hedenochtend vroeg !!
ging mij meer over toys dan cadeauquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, of ik tweedehands cadeaus geef? echt niet.![]()
Nee, ik heb de afstandsbedieningen niet uit de verpakking gehaald. Ik ga dat volgende week aan hun geven. En daarna ga ik ermee spelen.
.... ?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:46 schreef Waxxer het volgende:
Niet dat ik net opgestaan ben,hoor..Ik maak alleen weer de "fout" door te gaan fokkken als in vluchtgedrag, vluchten van de werkelijkheid en het emotionele onvermogen om....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |