Ow ja heftig programma inderdaadquote:Op donderdag 8 april 2010 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet nu weer waarom ik beter niet naar Over mijn Lijk kan kijken
Echt he. Maartjequote:Op donderdag 8 april 2010 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet nu weer waarom ik beter niet naar Over mijn Lijk kan kijken
ik kan meer hebben dan ik krijgquote:
Ik heb natuurlijk pas zelf aan zo'n sterfbed gestaan... nu was die persoon wel ouder maar ook nog helemaal niet klaar met het leven... onrechtvaardige kutziekte...quote:
boek ze maar voor Lowlandsquote:Op donderdag 8 april 2010 23:01 schreef Ang3l het volgende:
En nu allemaaaaaaaaaaaaaaaaaal!
You put a spell on meeeeeeeeeee
Phalanx, Kugari Ken. Die kan je dat vertellen.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:11 schreef Yoppie het volgende:![]()
Kan iemand me uitleggen waarom ik ooit wilde overstappen naar Ziggo?
Wat een prutsers daar zeg!
Nou hij werkt zeker niet bij de klantenservice....want vooral dat laatste deel is hun onbekend.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Phalanx, Kugari Ken. Die kan je dat vertellen.
Ik geloof van welquote:Op donderdag 8 april 2010 23:23 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Nou hij werkt zeker niet bij de klantenservice....want vooral dat laatste deel is hun onbekend.
Ik heb het nog nooit echt zo meegemaakt. Gelukkig, en dat zou ik het liefst (natuurlijk) zo houdenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk pas zelf aan zo'n sterfbed gestaan... nu was die persoon wel ouder maar ook nog helemaal niet klaar met het leven... onrechtvaardige kutziekte...
Gelukkig wel, ben ik wel aan toe. En het is ook een beetje om wat collega's te pestenquote:Op donderdag 8 april 2010 23:42 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Nu al??
Wel lekker...ik moet nog n dag
Ik ben er ook wel aan toe, maar moet toch nog een dagje door.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ben ik wel aan toe. En het is ook een beetje om wat collega's te pesten
Ja hoor, 't lukt wel.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:30 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Helleu!![]()
@Angel:
Heb je je dansje nou inmiddels onder de knie?
Succes dan alvast morgen, en slaap'sequote:Op donderdag 8 april 2010 23:50 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel aan toe, maar moet toch nog een dagje door.
Maareh...k hou t voor gezien voor vandaag!
Pfff.... ik ben ook zo stom he af en toe... ik weet gewoon dat ik dit programma niet trek eigenlijk maar die mensen vind ik allemaal zo ontzettend moedig... en nu aflevering 6 gekeken online... slapen zit er nog even niet inquote:Op donderdag 8 april 2010 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit echt zo meegemaakt. Gelukkig, en dat zou ik het liefst (natuurlijk) zo houden.
Ik ken het programma niet, maar ik denk ook niet dat ik wil weten waar dat programma precies over gaat...quote:Op donderdag 8 april 2010 23:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Pfff.... ik ben ook zo stom he af en toe... ik weet gewoon dat ik dit programma niet trek eigenlijk maar die mensen vind ik allemaal zo ontzettend moedig... en nu aflevering 6 gekeken online... slapen zit er nog even niet in![]()
Ja ik heb het net ook gekeken. Fucking heftige shit.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Pfff.... ik ben ook zo stom he af en toe... ik weet gewoon dat ik dit programma niet trek eigenlijk maar die mensen vind ik allemaal zo ontzettend moedig... en nu aflevering 6 gekeken online... slapen zit er nog even niet in![]()
Kga zo ook eens even kijken.... geen garantie dat ik het afkijk...quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik heb het net ook gekeken. Fucking heftige shit.
Precies, het komt denk ik vooral omdat ze jong zijn net als wij... dat maakt het extra confronterend... jonge mensen moeten oud worden en niet stervenquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het ook zo gek dat je zo kan meeleven met mensen die je helemaal niet kent een een keer per week een paar minuten in een programma ziet.
En toch zou ik het graag willen denk ik. Weten dat je dood gaat binnenkort. Dan kun je nog doen wat je wilt, en klaar. Al zou ik dan kiezen voor actieve euthanasie...quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, het komt denk ik vooral omdat ze jong zijn net als wij... dat maakt het extra confronterend... jonge mensen moeten oud worden en niet sterven
Ik ga toch maar op bed liggen... hopelijk slaap ik snel...
Dat kan wel eens een, euhm, raar effect geven jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:44 schreef Steve het volgende:
Smsje naar de verkeerde persoon sturen is geen goed idee soms.![]()
oscar is leuk lief en zeer knuffelbaarquote:Op donderdag 8 april 2010 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Die serie Bloedverwanten gaat toch wel vrij ver met incestueuze verhaallijnen
hey mikey-mike in tha house...quote:
oud nieuws...quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:09 schreef Stroekie het volgende:
en malcolm mclaren de muziekvernieuwer is dood
hij is toch leraar?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Phalanx, Kugari Ken. Die kan je dat vertellen.
quote:
Vicious thong?quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hij is toch leraar?
En waar is ie btw, with his vicious tong which we all love?
quote:
toch wel cru dat je erachter komt, doordat hij dood isquote:Op vrijdag 9 april 2010 01:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nooit geweten dat hij ook achter het succes zat van adam and the antz
hahaha nee niet thong... dat zou wel erg nasty zijn.quote:
o god ja, hoorde het netquote:Op vrijdag 9 april 2010 01:09 schreef Stroekie het volgende:
en malcolm mclaren de muziekvernieuwer is dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |