je geeft dus 2e hands toys cadeau ?quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, ik moest wat hebben. tis een verjaardagscadeau, maar goed, ik wil beiden wel even testen.
Uhm... ik vind het op z'n minst apartquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:16 schreef Deceit het volgende:
is het raar om in het huis van je vriend te slapen en dat je ruzie hebt en dat hij al 2 dagen niks heeft laten horen en naar zijn ouders is gegaan en daar is blijven slapen?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:16 schreef Deceit het volgende:
is het raar om in het huis van je vriend te slapen en dat je ruzie hebt en dat hij al 2 dagen niks heeft laten horen en naar zijn ouders is gegaan en daar is blijven slapen?
"bijzondere" situatiequote:Op vrijdag 9 april 2010 09:16 schreef Deceit het volgende:
o, of ik tweedehands cadeaus geef? echt niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
antwoord jij een op mijn vraag van hedenochtend vroeg !!
ging mij meer over toys dan cadeauquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, of ik tweedehands cadeaus geef? echt niet.![]()
Nee, ik heb de afstandsbedieningen niet uit de verpakking gehaald. Ik ga dat volgende week aan hun geven. En daarna ga ik ermee spelen.
.... ?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:46 schreef Waxxer het volgende:
Niet dat ik net opgestaan ben,hoor..Ik maak alleen weer de "fout" door te gaan fokkken als in vluchtgedrag, vluchten van de werkelijkheid en het emotionele onvermogen om....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |